Gå til innhold

Ny uke! Hørt fra noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Ja, det er mye frustrasjonen og tankene mine jeg tenker og det jeg har luftet her. Så forstår det sånnsett. Nei, skjønner st jeg ikke får det bedre av det og ja blir lei meg av svarene. Men hva gjør jeg med disse tankene og frustrasjonen jeg har når jeg sitter alene og er lei meg? 

Anonymkode: 1c106...7f6

Men HÆRREGUD DA!!!! STOPP STOPP STOPP!!!!! Vi kan ikke gi deg svar!  Vi er drit møkk lei av gnålet ditt nå!

Anonymkode: 46524...65c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Men HÆRREGUD DA!!!! STOPP STOPP STOPP!!!!! Vi kan ikke gi deg svar!  Vi er drit møkk lei av gnålet ditt nå!

Anonymkode: 46524...65c

Synes dette er unødvendig!

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Ja, det er mye frustrasjonen og tankene mine jeg tenker og det jeg har luftet her. Så forstår det sånnsett. Nei, skjønner st jeg ikke får det bedre av det og ja blir lei meg av svarene. Men hva gjør jeg med disse tankene og frustrasjonen jeg har når jeg sitter alene og er lei meg? 

Alle har leie tanker innimellom. Man kan ikke grave seg ned. Du må finne ting som distraherer og muntrer deg opp, f eks gå en tur i naturen mens du hører på en podcast, lese en bok, se en tv serie, sende en melding eller ringe en venn (ikke for å klage), lage og spise noe godt, ta en treningsøkt hjemme, skrive en liste over ting du er takknemlig for, drive med en hobby, osv osv.

Jo mer man klager og fokuserer på hvor leit man har det, jo mer lærer man sin egen hjerne å fokusere på disse tingene. Å kunne snu negative tanker til noe positivt og fokusere på det man er takknemlig for er en ferdighet man lærer vha repetisjon. 

Skrevet
Pobie skrev (1 time siden):

Alle har leie tanker innimellom. Man kan ikke grave seg ned. Du må finne ting som distraherer og muntrer deg opp, f eks gå en tur i naturen mens du hører på en podcast, lese en bok, se en tv serie, sende en melding eller ringe en venn (ikke for å klage), lage og spise noe godt, ta en treningsøkt hjemme, skrive en liste over ting du er takknemlig for, drive med en hobby, osv osv.

Jo mer man klager og fokuserer på hvor leit man har det, jo mer lærer man sin egen hjerne å fokusere på disse tingene. Å kunne snu negative tanker til noe positivt og fokusere på det man er takknemlig for er en ferdighet man lærer vha repetisjon. 

Det i siste avsnitt var jo det vi lært og øvde på på kurset. 

Jeg kan ikke fortsette som dette og må virkelig jobbe med dette. Kommer til å bli små steg og gjerne tilbakefall, men må ha fokus fra nå av. Og har lært at absolutt ingenting blir bedre på denne måten. Bare være. Å la den stakkars meg få lov å regjere i hodet mitt. Finner jo bare mer og mer jeg ikke er fornøyd med i livet mitt og det overskygger det jeg har å sette pris på. 

Og man kan vel og bør vel ikke sammenligne seg med andre. Det er alltid noen som har det være eller bedre enn en selv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...