Anonym bruker Skrevet 21. september 2021 #1 Skrevet 21. september 2021 I går vippset ei venninne meg penger for noe jeg hadde lagt ut. Hun vippset meg det som en gave, for det syns hun var veldig artig😅. Problemet er bare at pengene ikke er kommet på konto? Hva kommer det av? Jeg åpnet gaven i går kveld, men pengene har altså ikke kommet inn?! Anonymkode: 2aade...fba
Anonym bruker Skrevet 21. september 2021 #2 Skrevet 21. september 2021 Når kjæresten vippser meg, tar det flere dager fordi han vippser direkte fra kortet sitt. Alle andre som vippser meg, får jeg pengene rett inn på kontoen fra. Vet ikke hvorfor. Men pengene får du uansett. Anonymkode: 3637e...fde
Anonym bruker Skrevet 21. september 2021 #3 Skrevet 21. september 2021 Fra kort tar det noen dager...de kommer Anonymkode: d5fe6...9e1
Anonym bruker Skrevet 21. september 2021 #4 Skrevet 21. september 2021 Takk, da kommer det nok snart. Anonymkode: 2aade...fba
Anonym bruker Skrevet 21. september 2021 #5 Skrevet 21. september 2021 Vipps fra konto går direkte. Vipps fra kort kan ta flere dager Anonymkode: f4b02...9b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå