Gå til innhold

Erfaring med sparedusj? Jeg synes ikke det var verdt det, så byttet tilbake til vanlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte sparedusj for å spare strøm, og tenkte at da kunne jeg dusje like kort tid og bruke mindre vann. Men neida. Er det slik at alle sparedusjer har så dårlig trykk? Har man tykt, langt hår, så tar det evigheter å vaske ut sjampo og balsam. Det er også litt styr å vaske underlivet når det er lite trykk. Så jeg byttet tilbake til vanlig dusjhode og skal prøve å spare strøm på andre måter. Er det noen her med GODE erfaringer med sparedusj?

Anonymkode: 3dc65...6e8

Fortsetter under...

Skrevet

sparedusjer er som alt annet - ulike. Noen gir dårlig trykk, mens andre gir bra trykk. har du en god sparedusj skal di ikke merke svakere trykk eller at vannmengden er mindre.

En god sparedusj virker ved at den blander luftbobler inn i vannet - ikke ved at trykket reduseres.

Anonymkode: 77a48...a56

Skrevet

Jeg har bare dårlig erfaring med ddet, og tipper jeg egentlig bruker mer vann med sparedusj fordi jeg må dusje håret så mye lengre. 

Skrevet
tante grusom master of law skrev (1 time siden):

Jeg har bare dårlig erfaring med ddet, og tipper jeg egentlig bruker mer vann med sparedusj fordi jeg må dusje håret så mye lengre. 

Enig, håret og alt annet.

Anonymkode: 5bf29...b72

Skrevet

Har sparedusj med flere innstillinger. Kan stille hodet på skarp stråle for å skylle håret godt. Så stiller jeg tilbake på myk når håret er ferdig. 

Anonymkode: 53531...347

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...