Gå til innhold

Random Sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noengang tilfeldig sex med fremmende? 

Jeg vurderer det da jeg har lyst på sex. 

Er det trashy eller greit? 

Anonymkode: fdeaa...15d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nye menn annenhver helg. 38 år. 

Anonymkode: e1f9a...e21

Skrevet

Jeg gjorde det før. Jeg hadde ingen glede av det. Men savnet sex noe voldsomt.... men likevel..

Anonymkode: bee8c...b60

Skrevet

Det du selv har lyst til og føler deg vel med, er ALLTID greit. 

Selv har jeg hatt mye ONS og sex med fremmede/platoniske elskere. Men jeg syns vel at de beste opplevelsene kommer når man kjenner personen litt bedre. Ikke når man er helt nye for hverandre. Da er det mye fomling. 

Anonymkode: 75ec8...8a8

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 20.9.2021 den 23.04):

Har dere noengang tilfeldig sex med fremmende? 

Jeg vurderer det da jeg har lyst på sex. 

Er det trashy eller greit? 

Anonymkode: fdeaa...15d

Snakket med mannen min i mange timer den kvelden vi møttes, og hadde sex med ham senere samme kveld.

Han var en fremmed da vi traff hverandre.

Anonymkode: 95dd6...3ee

Skrevet

Blir du tiltrukket og dere har kjemi, så hvorfor ikke? Men husk kondom.

Anonymkode: 95dd6...3ee

Skrevet

Møtte mannen slik😊

Anonymkode: afb1b...952

Skrevet

Jeg synes det er ekkelt å ha mange sexpartnere på "lista", men det er min mening... 

Anonymkode: b2e4e...940

Skrevet

Så lenge det er noe DU vil gjøre/prøve så er det ikke oss som verken skal dømme deg eller si ja eller nei. Du gjør det du vil med ditt liv😉 alle er forsjellige og alle liker forsjellige ting. Noen gjør dette og andre absolutt ikke. Jeg har gjort dette mange ganger, både med menn, kvinner og med par og også flere samtidig. Er veldig spennende og opphissende😀 nå er jeg i forhold og har små barn men kansje engang så sjer de igjenn da sammen med samboer🤗 var slik vi møttest og hadde sex første gangen😉 kos deg med de tinga DU vil, man lever bare en gang😇

Anonymkode: 8d7a6...1d5

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Så lenge det er noe DU vil gjøre/prøve så er det ikke oss som verken skal dømme deg eller si ja eller nei. Du gjør det du vil med ditt liv😉 alle er forsjellige og alle liker forsjellige ting.

Hvis mannen din både har og har hatt sex med andre kvinner bak din rygg så dømmer du han selvfølgelig ikke for det? Det er helt greit for din del, ikke sant? For hans liv, ingen skal dømme han for det, ikke sant?

Anonymkode: a9d42...f48

Skrevet

Nei, men nå er jeg også gift, har tilgang på regelmessig se med en som vet hva jeg liker og ingen ønsker om å såre han på den måten

Anonymkode: 8abb2...104

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Hvis mannen din både har og har hatt sex med andre kvinner bak din rygg så dømmer du han selvfølgelig ikke for det? Det er helt greit for din del, ikke sant? For hans liv, ingen skal dømme han for det, ikke sant?

Atte what? Han har jo ikke hatt sex med noen andre bak ryggen min. Hva han gjor før vi ble sammen er ikke mitt problem🙉 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Atte what? Han har jo ikke hatt sex med noen andre bak ryggen min. Hva han gjor før vi ble sammen er ikke mitt problem🙉 

Men nå sto det ikke noe om forhold i kommentaren din, annet enn at du er i et.

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Så lenge det er noe DU vil gjøre/prøve så er det ikke oss som verken skal dømme deg eller si ja eller nei. Du gjør det du vil med ditt liv😉 alle er forsjellige og alle liker forsjellige ting. Noen gjør dette og andre absolutt ikke. Jeg har gjort dette mange ganger, både med menn, kvinner og med par og også flere samtidig. Er veldig spennende og opphissende😀 nå er jeg i forhold og har små barn men kansje engang så sjer de igjenn da sammen med samboer🤗 var slik vi møttest og hadde sex første gangen😉 kos deg med de tinga DU vil, man lever bare en gang😇

Det sto derimot at "du gjør det du vil med ditt liv", "så lenge det er noe DU vil prøve så er det ikke oss som skal dømme", og så videre.

Så derfor spurte jeg deg, hvis mannen din har og har hatt sex med andre mens han var og er i forhold med deg så dømmer du ikke han for det? For som du skrev, det er ikke din sak å dømme.

Skrevet

Du utsetter deg for stor risiko, både for vold og kjønnssykdommer. Og etterpå føler du deg antagelig verre enn før.

Anonymkode: 3b310...ea8

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Det sto derimot at "du gjør det du vil med ditt liv", "så lenge det er noe DU vil prøve så er det ikke oss som skal dømme", og så videre.

Så derfor spurte jeg deg, hvis mannen din har og har hatt sex med andre mens han var og er i forhold med deg så dømmer du ikke han for det? For som du skrev, det er ikke din sak å dømme.

Men det er hennes sak om hun vil dele mannen med andre. Om det er viktigere for han å ha sex med fremmede enn å være monogam, er det helt riktig hans valg. Konsekvensen er selvsagt at han blir singel. 
Når det blir skrevet at folk gjør som de vil i egne liv ligger det selvsagt noen føringer på hva som er tiltatt osv. Det er ikke greit at du dreper naboen bare fordi hun ikke vil måke tunet ditt f.eks. Gjør du det likevel, havner du (forhåpentligvis) bak lås og slå.

Skrevet

Det er ikke skadelig å gjøre noe man faktisk har lyst til, så lenge man har både hodet, hjertet og kroppen med seg, og gjør det av de riktige grunnene. Du bør være drevet av lyst, og ikke av dårlig selvtillit eller et behov for å bevise noe for bø deg selv eller andre. Som ung hadde jeg et par ONS som ikke ga meg noe, og som jeg glatt hadde droppet i dag. Jeg kan likevel ikke akkurat si at jeg angrer, det var bare litt meningsløst. Jeg er gift, og akkurat nå er sex med tilfeldige menn noe som definitivt ikke står på lista mi. Men folk er forskjellige, bare kjenn etter at det du gjør føles riktig for deg.

Anonymkode: c75a9...8f5

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Å herregud, for en nedtur du er, da.

Anonymkode: 5a66d...73b

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Spørsmålet er jo likevel legitimt. Det står ingenting i innlegget til HI om hvorvidt hun/han er singel eller i et forhold.

Du svarer HI med 

«Så lenge det er noe DU vil gjøre/prøve så er det ikke oss som verken skal dømme deg eller si ja eller nei.»

«kos deg med de tinga DU vil, man lever bare en gang😇»

Du legger kanskje inn en premiss i svarer ditt om at Hi er singel? Eller mener du svarer ditt også er gyldig om han/hun har en partner?

Anonymkode: 1c12a...ab5

Skrevet

Ikke nå lenger, jeg er gift og har ikke sex med andre.

Men jeg hadde jo noen ons da jeg var singel. Greit å ha prøvd det også, men det gav ikke meg noe særlig, har ikke noe behov for å ha det igjen.

Anonymkode: c2ced...cc5

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Du utsetter deg for stor risiko, både for vold og kjønnssykdommer. Og etterpå føler du deg antagelig verre enn før.

Anonymkode: 3b310...ea8

Hvor har du det fra at hun antakelig føler seg verre enn før? Jeg føler meg i alle fall ikke verre etter å ha delt en fin stund med et hyggelig medmenneske. Så lenge man går inn i handlingen bevisst, og med ro og respekt for hverandre, så er det da ingen grunn til å føle seg verre.

Noen føler det vel kanskje litt dårlig hvis de var snydens fulle før de gikk i gang, men da er jo årsaken en annen. I fylla kan man gjøre ting man normalt ikke ville ha vurdert, og da skjønner jeg om folk angrer. Men jeg pleier i alle fall ikke bli så berusa at jeg mister dømmekraften.

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Spørsmålet er jo likevel legitimt. Det står ingenting i innlegget til HI om hvorvidt hun/han er singel eller i et forhold.

Du svarer HI med 

«Så lenge det er noe DU vil gjøre/prøve så er det ikke oss som verken skal dømme deg eller si ja eller nei.»

«kos deg med de tinga DU vil, man lever bare en gang😇»

Du legger kanskje inn en premiss i svarer ditt om at Hi er singel? Eller mener du svarer ditt også er gyldig om han/hun har en partner?

Anonymkode: 1c12a...ab5

Svaret er gyldig for både single folk, monogame folk, polygame folk og aseksuelle folk: så lenge det er noe DU vil, skal ingen andre dømme deg for det. Ikke engang eventuelle partnere er grunn nok til å la være. 
Men hvis random sex er viktig for deg, så er kanskje ikke monogamiet rett sted å leve livet sitt, ettersom det vil ende med at partnere har forventninger som ikke blir innfridd. Og da får man jo mer på kjøpet enn man hadde tenkt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...