Anonym bruker Skrevet 20. september 2021 #1 Skrevet 20. september 2021 Han er så brautende, hissig og snakker om/ler av andre mennesker. Kjenner jeg har så lite respekt for han. Han er skikkelig hooligan-fotball og øl neste hver dag. Har aldri vært der hjemme uten å se en ølboks foran ham. Heldigvis bor barna hans hos moren. Han kommer med rasistiske utsagn og er veldig «enkel» i måten å være på! Greit nok har jeg tenkt, men nå ser jeg venninna mi tar mye etter hans dårlige holdninger. Noen som kjenner seg igjen? Merker jeg trekker meg vekk fra venninnen min jeg har kjent i 20 år, trist. Anonymkode: b9455...067
Anonym bruker Skrevet 20. september 2021 #2 Skrevet 20. september 2021 Jeg har faktisk noe av det samme. Han er utrolig respektløs, tar bare hensyn til seg selv og bryr seg aldri om andre. Han har feks plassert bilen sin slik at den blokkerer for andre, men han mener det er hans rett og at alle andre er idioter. Han har nettopp fått barn med min venninne og hun er stormforelsket, for han er jo så fantastisk snill og hyggelig. Tør ikke si noe til henne, hun ser det ikke og kommer til å bli sur på meg. Han har vært utrolig frekk mot meg og jeg orker virkelig ikke ha dem på besøk. Samtidig må jeg, for hun er virkelig en av mine nærmeste venner. Hvor blind kan man bli? Huff. Aner ikke hva jeg skal gjøre, og har ingen gode råd til deg, hi. Men kjente meg sånn igjen og måtte bare fortelle det. 😢 Anonymkode: 8f740...d76
Anonym bruker Skrevet 20. september 2021 #3 Skrevet 20. september 2021 Hvis disse venninnene deres har endret seg negativt etter de ble sammen med disse mennene, da hadde jeg forsøkt å formidle dette på en saklig måte. At dere reagerer på sånn og slik som mennene deres har gjort, at sånn og slik oppførsel ikke er akseptabel, heller ikke mtp. venninnenes deres tidligere verdier, ogat dere tar avstand fra slik adferd. Mannen som HI beskriver virker dessuten å kanskje ha et alkoholproblem. Antar at hans eks, som har deres barn hele tiden, har noen historier som din venninne kunne hatt godt av å høre, Hi. Jeg kunne fortsatt vennskap utenfor deres hjem, men hadde ikke orket å omgås slike menn. Men ville heller ikke akseptert at venninnen begynte å oppføre seg like usmakelig mot meg som mannen hennes gjør generelt, da hadde jeg sagt tydelig fra. Forstår ikke hva kvinner ser i slike menn! Anonymkode: e5864...3e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå