Anonym bruker Skrevet 20. september 2021 #1 Skrevet 20. september 2021 I det siste halve året jeg har skiftet på sengen til min datter er lakenet alltid vått. Jeg har spurt henne hvorfor det er vått, om det er noe i veien, og spurt henne om det er noe jeg kan gjøre, men da blir hun bare sint på meg. Eneste hun har sagt er at hun ikke tisser på seg. Så hvorfor er det vått? Får ikke svar ut av henne til tross for at jeg spør henne rolig og i all fortrolighet. Er det vanlig at en 17 år gammel jente plutselig begynner å tisse på seg i søvne? Hva kan det være? Er det noe i veien med henne? Anonymkode: 725a4...6e9
Anonym bruker Skrevet 20. september 2021 #2 Skrevet 20. september 2021 Det som er mest merkelig her er vel at en 17-åring ikke bytter på senga si selv. Hvorfor lakenet er vått aner jeg ikke. Men om det er urin ville du vel luktet det? Anonymkode: c1e27...d8e
Anonym bruker Skrevet 20. september 2021 #3 Skrevet 20. september 2021 Jeg var i den alderen da jeg fikk diabetes og da begynte jeg å tisse på meg om natta. Men før jeg forstod at jeg var syk var dette først og fremst flaut og byttet og vasket alt selv for å ikke bli oppdaget. Hvis dette er riktig og ikke tull er det viktig med en rolig samtale helt uten anklager. Det kan være flere grunner. Anonymkode: 87564...eed
Anonym bruker Skrevet 20. september 2021 #4 Skrevet 20. september 2021 Overgrep eller sykdom. Må tas tak i. Anonymkode: 7ed30...9da
Anonym bruker Skrevet 20. september 2021 #5 Skrevet 20. september 2021 Skal prøve å prate med henne igjen. Er litt bekymret. At det er overgrep tar jeg ikke seriøst, er bare så typisk svar fra enkelte her. Jeg skifter på sengen fordi hun bor hjemme enda. Jeg skifter på alle sengene i huset. Anonymkode: 725a4...6e9
Anonym bruker Skrevet 20. september 2021 #6 Skrevet 20. september 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Skal prøve å prate med henne igjen. Er litt bekymret. At det er overgrep tar jeg ikke seriøst, er bare så typisk svar fra enkelte her. Jeg skifter på sengen fordi hun bor hjemme enda. Jeg skifter på alle sengene i huset. Anonymkode: 725a4...6e9 Jeg skriver ikke "overgrep" til vanlig, men i dette tilfellet er det grunn til å mistenke traume av et eller annet slag. Anonymkode: 7ed30...9da
Anonym bruker Skrevet 20. september 2021 #7 Skrevet 20. september 2021 Det er ikke vått etter onanering da? Hun spruter sikkert når hun får orgasme. Ville bedd henne bruke håndkle under seg når hun holder på 🙉 Anonymkode: 70e8d...94c
Anonym bruker Skrevet 20. september 2021 #8 Skrevet 20. september 2021 Når man er 17 år skal man skjønne at man må skifte laken når det er vått, uansett grunn. Om hi skiftet på sengen til sitt nesten voksne barn kanskje hver fjortende dag og lakenet alltid er vårt betyr det at 17 åringen ligger alle netter i vått og skittent sengetøy. Det er bekymringsverdig. Anonymkode: adcb9...818
Anonym bruker Skrevet 20. september 2021 #9 Skrevet 20. september 2021 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Det er ikke vått etter onanering da? Hun spruter sikkert når hun får orgasme. Ville bedd henne bruke håndkle under seg når hun holder på 🙉 Anonymkode: 70e8d...94c Er det vanlig? Anonymkode: 725a4...6e9
Anonym bruker Skrevet 20. september 2021 #10 Skrevet 20. september 2021 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Når man er 17 år skal man skjønne at man må skifte laken når det er vått, uansett grunn. Om hi skiftet på sengen til sitt nesten voksne barn kanskje hver fjortende dag og lakenet alltid er vårt betyr det at 17 åringen ligger alle netter i vått og skittent sengetøy. Det er bekymringsverdig. Anonymkode: adcb9...818 Du sier noe. Jeg har ikke for vane å sjekke sengen hennes hver dag. Men har lagt merke til det de siste gangene jeg har skiftet på sengen hennes. Bla i dag. Anonymkode: 725a4...6e9
Anonym bruker Skrevet 20. september 2021 #11 Skrevet 20. september 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Er det vanlig? Anonymkode: 725a4...6e9 Ja det er vel. Jeg onanerte fra jeg var 15 og selv om jeg ikke sprutet så mye, så ble det jo vått under meg. Lærte meg fort å ha noe under jeg da, og det gjør jeg fortsatt den dag i dag. Spesielt hvis jeg bruker lang tid på å kose meg blir det vått. Uansett, det er en mulighet for at det er dette og ikke sengevæting da. Anonymkode: 70e8d...94c
Anonym bruker Skrevet 20. september 2021 #12 Skrevet 20. september 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Ja det er vel. Jeg onanerte fra jeg var 15 og selv om jeg ikke sprutet så mye, så ble det jo vått under meg. Lærte meg fort å ha noe under jeg da, og det gjør jeg fortsatt den dag i dag. Spesielt hvis jeg bruker lang tid på å kose meg blir det vått. Uansett, det er en mulighet for at det er dette og ikke sengevæting da. Anonymkode: 70e8d...94c Jeg visste ikke om det. Da skjønner jeg hvorfor hun blir sint... Takk. Anonymkode: 725a4...6e9
Anonym bruker Skrevet 20. september 2021 #13 Skrevet 20. september 2021 Jeg kan også sprute ganske mye ved orgasmer, så det er fullt mulig det er det. Å plutselig bli sengevæter i en alder av 17 år er jo litt spesielt i hvert fall. Og da lukter det også. Kjøp inn madrassbeskytter og overlat bytting av sengetøy til henne, hun er mer enn gammel nok til å vaske eget sengetøy og egne klær. Anonymkode: 2fcad...7aa
Admin Skrevet 20. september 2021 #14 Skrevet 20. september 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Admin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå