Superdolly Skrevet 24. september 2021 #26 Del Skrevet 24. september 2021 Etter første dose av vaksine var mensen normal. Første mens etter andre dose var også normal. Den kom bare en snau uke etter at vaksinen var satt. Andre mens derimot fikk jeg voldsomme blødninger, såpass at jeg måtte gå på do med 30-45 minutters mellomrom og jeg måtte opp flere ganger hver natt. Det varte ikke lenge, kun ("kun") tre døgn, men det var såpass heftig at jeg ble svimmel hvis jeg reiste meg litt fort opp for eksempel. Jeg har ikke rukket å ha flere menstruasjoner etter andre dose, men jeg gruer meg litt til neste gang. Jeg får jevnlige spørreskjema fra FHI om korona og vaksine, og en gang var det en god del spørsmål om menstruasjon og om jeg hadde fått noen endringer der. Men den spørreundersøkelsen som kom etter siste mens hadde ikke disse spørsmålene med, så hvor grundig de skal sjekke dette lurer jeg nå litt på. Jeg synes også at det er helt hårreisende at kvinnehelse er så nedprioritert og lite viktig at bivirkninger blir avfeid og ingen gidder å forske på det. Dessverre føyer dette seg inn i en lang tradisjon. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144421595-du-som-har-opplevd-bl%C3%B8dningsforstyrrelser-etter-covid-vaksina-har-det-retta-seg/page/2/#findComment-149614354 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. september 2021 #27 Del Skrevet 24. september 2021 Anonym bruker skrev (På 23.9.2021 den 16.00): Og det må jo være lov. Jeg har ikke skrevet noe om at tråden ikke burde vært opprettet. Jeg gjorde en liten presisering for at den ikke skulle virke unødig skremmende. Det er alt. Anonymkode: 8fd8a...58f Men din svogerforsning er jo heller ikke fasiten. Anonymkode: 6404c...91b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144421595-du-som-har-opplevd-bl%C3%B8dningsforstyrrelser-etter-covid-vaksina-har-det-retta-seg/page/2/#findComment-149614362 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. september 2021 #28 Del Skrevet 25. september 2021 Jeg har hatt blødninger 10 ganger på 3 mnd, etter jeg tok dose to så har jeg blødd av og på i ett. De første 4-5 ukene etter dose to blødde jeg så ekstremt mye at det bare rant blod ut i strie strømmer, satt jeg på do så var vannet i toalettet helt rød fordi det bare rant. Nå har jeg ikke så ekstreme blødninger, men jeg er plaget med ekstreme smerter i magen og at det stikker inni tissen, kjennes ut som noen stikker meg med kniv inni der. Helt grusomt når jeg får disse smertene og jeg må da puste meg gjennom dette. Tok kontakt med legen min etter en mnd og hun svarte da at det nok kunne komme pga vaksinen, men at det ikke var noe å gjøre og at jeg skulle ta kontakt hvis det vedvarte. Har sendt ny e konsultasjon i går og er spent på hvilket svar jeg får av henne denne gang. For jeg orker ikke å gå med disse smertene lengre Anonymkode: e6662...5e5 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144421595-du-som-har-opplevd-bl%C3%B8dningsforstyrrelser-etter-covid-vaksina-har-det-retta-seg/page/2/#findComment-149614535 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. september 2021 #29 Del Skrevet 25. september 2021 Anonym bruker skrev (På 23.9.2021 den 14.13): Det er vanvittig at de ikke forsker intensivt på dette Anonymkode: 97f8d...039 De GJØR det! Anonymkode: 5d380...fcc Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144421595-du-som-har-opplevd-bl%C3%B8dningsforstyrrelser-etter-covid-vaksina-har-det-retta-seg/page/2/#findComment-149614618 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. september 2021 #30 Del Skrevet 25. september 2021 Superdolly skrev (16 timer siden): Etter første dose av vaksine var mensen normal. Første mens etter andre dose var også normal. Den kom bare en snau uke etter at vaksinen var satt. Andre mens derimot fikk jeg voldsomme blødninger, såpass at jeg måtte gå på do med 30-45 minutters mellomrom og jeg måtte opp flere ganger hver natt. Det varte ikke lenge, kun ("kun") tre døgn, men det var såpass heftig at jeg ble svimmel hvis jeg reiste meg litt fort opp for eksempel. Jeg har ikke rukket å ha flere menstruasjoner etter andre dose, men jeg gruer meg litt til neste gang. Jeg får jevnlige spørreskjema fra FHI om korona og vaksine, og en gang var det en god del spørsmål om menstruasjon og om jeg hadde fått noen endringer der. Men den spørreundersøkelsen som kom etter siste mens hadde ikke disse spørsmålene med, så hvor grundig de skal sjekke dette lurer jeg nå litt på. Jeg synes også at det er helt hårreisende at kvinnehelse er så nedprioritert og lite viktig at bivirkninger blir avfeid og ingen gidder å forske på det. Dessverre føyer dette seg inn i en lang tradisjon. Hm, her har det vært spørsmål om dette på alle de tre siste jeg har fått. Anonymkode: 5d380...fcc Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144421595-du-som-har-opplevd-bl%C3%B8dningsforstyrrelser-etter-covid-vaksina-har-det-retta-seg/page/2/#findComment-149614620 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. september 2021 #31 Del Skrevet 25. september 2021 Anonym bruker skrev (På 23.9.2021 den 14.28): Kvinnesykdom, vet du. Ikke interessant. Hadde menn begynt å blø fra alle hull etter vaksinen, ville den ha blitt stoppet på dagen. Men siden "kvinner bruker å blø" og "det er vanlig å ha blødningsforstyrrelser"(første gang jeg hører at dette er vanlig, trodde man måtte til gynekologen asap), så blir det ikke gjort så mye. Anonymkode: 3e243...fde Jeg blir fulgt opp av gynekolog, men er jo viktig at man tar kontakt med legen, samt melder bivirkninger. Men ABSOLUTT helt enig at kvinnehelse er veldig nedprioritert. Jeg har nesten blir sunt hver gang jeg tenker på det.. 🤬 Anonymkode: 6885d...61b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144421595-du-som-har-opplevd-bl%C3%B8dningsforstyrrelser-etter-covid-vaksina-har-det-retta-seg/page/2/#findComment-149614630 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. september 2021 #32 Del Skrevet 25. september 2021 Anonym bruker skrev (36 minutter siden): De GJØR det! Anonymkode: 5d380...fcc Og derfor blir ikke dette en gang oppgitt som bivirkning når man tar vaksine. Helt sikkert, ja... Anonymkode: 3e243...fde Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144421595-du-som-har-opplevd-bl%C3%B8dningsforstyrrelser-etter-covid-vaksina-har-det-retta-seg/page/2/#findComment-149614638 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. september 2021 #33 Del Skrevet 25. september 2021 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Jeg blir fulgt opp av gynekolog, men er jo viktig at man tar kontakt med legen, samt melder bivirkninger. Men ABSOLUTT helt enig at kvinnehelse er veldig nedprioritert. Jeg har nesten blir sunt hver gang jeg tenker på det.. 🤬 Anonymkode: 6885d...61b Men leger gjør jo ingenting ifølge dem her inne som har opplevd sånt. De sier bare ta kontakt hvis dette vedvarer. Anonymkode: 3e243...fde Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144421595-du-som-har-opplevd-bl%C3%B8dningsforstyrrelser-etter-covid-vaksina-har-det-retta-seg/page/2/#findComment-149614639 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. september 2021 #34 Del Skrevet 25. september 2021 Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Hm, her har det vært spørsmål om dette på alle de tre siste jeg har fått. Anonymkode: 5d380...fcc Ikke her. Jeg ble spurt om masse annet, men ingenting om mensen. Anonymkode: 3e243...fde Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144421595-du-som-har-opplevd-bl%C3%B8dningsforstyrrelser-etter-covid-vaksina-har-det-retta-seg/page/2/#findComment-149614640 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. september 2021 #35 Del Skrevet 26. september 2021 Anonym bruker skrev (På 25.9.2021 den 8.29): Jeg har hatt blødninger 10 ganger på 3 mnd, etter jeg tok dose to så har jeg blødd av og på i ett. De første 4-5 ukene etter dose to blødde jeg så ekstremt mye at det bare rant blod ut i strie strømmer, satt jeg på do så var vannet i toalettet helt rød fordi det bare rant. Nå har jeg ikke så ekstreme blødninger, men jeg er plaget med ekstreme smerter i magen og at det stikker inni tissen, kjennes ut som noen stikker meg med kniv inni der. Helt grusomt når jeg får disse smertene og jeg må da puste meg gjennom dette. Tok kontakt med legen min etter en mnd og hun svarte da at det nok kunne komme pga vaksinen, men at det ikke var noe å gjøre og at jeg skulle ta kontakt hvis det vedvarte. Har sendt ny e konsultasjon i går og er spent på hvilket svar jeg får av henne denne gang. For jeg orker ikke å gå med disse smertene lengre Anonymkode: e6662...5e5 Dette bør vel legen din sjekke nærmere. Kan jo skyldes langt mer alvorlige ting enn bivirkninger fra vaksinen. Anonymkode: d4837...66c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144421595-du-som-har-opplevd-bl%C3%B8dningsforstyrrelser-etter-covid-vaksina-har-det-retta-seg/page/2/#findComment-149615384 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2021 #36 Del Skrevet 27. september 2021 Både jeg og min datter, sliter med ofte og kraftigere blødninger. Startet etter dose en, og her er det ikke lenge siden dose 2, så håper dette roer seg. Anonymkode: e45c6...bcd Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144421595-du-som-har-opplevd-bl%C3%B8dningsforstyrrelser-etter-covid-vaksina-har-det-retta-seg/page/2/#findComment-149615655 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2021 #37 Del Skrevet 27. september 2021 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Både jeg og min datter, sliter med ofte og kraftigere blødninger. Startet etter dose en, og her er det ikke lenge siden dose 2, så håper dette roer seg. Anonymkode: e45c6...bcd Her ble det mye verre etter dose 2. Har plutselig veldig kraftige blødninger. Hadde en uke med kraftig blødninger,så en uke uten. For så å få kraftige blødninger uken etterpå igjen. Dette er ikke normalt! Anonymkode: a4c5d...c20 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144421595-du-som-har-opplevd-bl%C3%B8dningsforstyrrelser-etter-covid-vaksina-har-det-retta-seg/page/2/#findComment-149615813 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. september 2021 #38 Del Skrevet 27. september 2021 Anonym bruker skrev (På 25.9.2021 den 12.15): Og derfor blir ikke dette en gang oppgitt som bivirkning når man tar vaksine. Helt sikkert, ja... Anonymkode: 3e243...fde Det er spørsmål i FHI sin undersøkelse (du kan google det opp selv om du ikke tror meg). De siste tre gangene har jeg fått spørsmål knyttet opp mot menstruasjon og vaksine. Det er vel strengt tatt en viktig del av forskningen det, å samle inn data. Anonymkode: 5d380...fcc Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144421595-du-som-har-opplevd-bl%C3%B8dningsforstyrrelser-etter-covid-vaksina-har-det-retta-seg/page/2/#findComment-149615827 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. september 2021 #39 Del Skrevet 28. september 2021 Anonym bruker skrev (På 26.9.2021 den 17.21): Dette bør vel legen din sjekke nærmere. Kan jo skyldes langt mer alvorlige ting enn bivirkninger fra vaksinen. Anonymkode: d4837...66c Er ganske sikker på at dette skyldes vaksinen. Har aldri i mitt liv hatt uregelmessig menstruasjon og aldri hatt mensensmerter slik som dette. Normalt får jeg litt vondt i korsryggen dagen jeg får mensen. Nå har jeg kramper og stikninger i magen. Var å tok celleprøver og gynekologisk undersøkelse 1 mnd før jeg fikk første dose. Alt så helt fint ut. Har vært igjen hos gynekolog for 1,5 uke siden. Alt ser helt fint ut. Anonymkode: e6662...5e5 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144421595-du-som-har-opplevd-bl%C3%B8dningsforstyrrelser-etter-covid-vaksina-har-det-retta-seg/page/2/#findComment-149616523 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. september 2021 #40 Del Skrevet 28. september 2021 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Er ganske sikker på at dette skyldes vaksinen. Har aldri i mitt liv hatt uregelmessig menstruasjon og aldri hatt mensensmerter slik som dette. Normalt får jeg litt vondt i korsryggen dagen jeg får mensen. Nå har jeg kramper og stikninger i magen. Var å tok celleprøver og gynekologisk undersøkelse 1 mnd før jeg fikk første dose. Alt så helt fint ut. Har vært igjen hos gynekolog for 1,5 uke siden. Alt ser helt fint ut. Anonymkode: e6662...5e5 Jeg hadde også nylig vært hos gynekolog for rutinesjekk og alt var helt fint. Har heller aldri hatt uregelmessig mens eller blødningsforstyrrelser. Bruker ikke hormonprevensjon. De få jeg kjenner som noengang har opplevd blødningsforstyrrelser har opplevd dette i forbindelse med oppstart på eller bruk av hormonprevensjon som p-stav osv. Påstanden om at blødningsfirsryrrelser er vanlig er dermed hårreisende i seg selv. Hadde man sagt det om menn fikk potensproblemer av et legemiddel? Anonymkode: 97f8d...039 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144421595-du-som-har-opplevd-bl%C3%B8dningsforstyrrelser-etter-covid-vaksina-har-det-retta-seg/page/2/#findComment-149616525 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. september 2021 #41 Del Skrevet 30. september 2021 Anonym bruker skrev (På 29.9.2021 den 1.35): Jeg hadde også nylig vært hos gynekolog for rutinesjekk og alt var helt fint. Har heller aldri hatt uregelmessig mens eller blødningsforstyrrelser. Bruker ikke hormonprevensjon. De få jeg kjenner som noengang har opplevd blødningsforstyrrelser har opplevd dette i forbindelse med oppstart på eller bruk av hormonprevensjon som p-stav osv. Påstanden om at blødningsfirsryrrelser er vanlig er dermed hårreisende i seg selv. Hadde man sagt det om menn fikk potensproblemer av et legemiddel? Anonymkode: 97f8d...039 Å neida, for menn er viktigere enn kvinner. Det som skjer kvinner feier de under teppet, som alltid. Anonymkode: 85295...86a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144421595-du-som-har-opplevd-bl%C3%B8dningsforstyrrelser-etter-covid-vaksina-har-det-retta-seg/page/2/#findComment-149617289 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2021 #42 Del Skrevet 6. oktober 2021 Greit nok at myokarditt og perikarditt kan gi alvorligere akuttproblemer (fra lett sykdom til død), men vi ser nå at Sverige ikke vil vaksinere unge under 30 år med Moderna-vaksinen nå pga. dette - og de fleste som rammes av dette er menn/gutter. FHI går ut og sier det samme, at menn under 30 bør velge Pfizer (merk - hvilken vaksine man har fått tilbud om tidligere har man ikke hatt mulighet til å påvirke før siste uken, nå er retorikken at folk selv - dvs. menn - må ta "riktig valg"). For ordens skyld, jeg er enig i at de nå går ut med nye anbefalinger, men det er likevel nok et eksempel på at "enklere" problemer som rammer menn oftere blir reagert på enn kvinnehelseproblemer. Eventuelle langtidsbivirkninger av blødningeforstyrrelser hos kvinner vet man svært lite om, av den opplagte årsaken at det ikke er gått lang nok tid til å forske på det i langtidsperspektiv. Det rammer kvinner, og kvinnehelse er langt vanskeligere å forske på, spesielt hormonelle ubalanser. Og dermed er det så mye enklere (og billigere) å påstå at denne bivirkningen ikke får varige negative virkninger på kvinner. Når kvinner får slike problemer så påvirker det jo fertiliteten. Hvis menn opplevde manglende utløsning av sæd etter vaksinen, eller motsatt, at de ukontrollert lakk sæd hele tiden, og/eller om de fikk store smerter i penis, eller blødninger fra penis - da ville vaksinen blitt trukket. For det gjelder jo det helligste av det helligste, selve manndommen. Menn ville dessuten ikke tatt en slik vaksine, i frykt for at den kunne påvirke fertilitet og/eller potens. Når det skjer med kvinners kjønns- og sexorgan, da er det plutselig normalt, og kvinner forventes å ta vaksinen uten spørsmål, for helt nye blødningeforstyrrelser og store smerter, det er da ikke noe å bry seg om... Anonymkode: e4f64...d30 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144421595-du-som-har-opplevd-bl%C3%B8dningsforstyrrelser-etter-covid-vaksina-har-det-retta-seg/page/2/#findComment-149619912 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2021 #43 Del Skrevet 7. oktober 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Greit nok at myokarditt og perikarditt kan gi alvorligere akuttproblemer (fra lett sykdom til død), men vi ser nå at Sverige ikke vil vaksinere unge under 30 år med Moderna-vaksinen nå pga. dette - og de fleste som rammes av dette er menn/gutter. FHI går ut og sier det samme, at menn under 30 bør velge Pfizer (merk - hvilken vaksine man har fått tilbud om tidligere har man ikke hatt mulighet til å påvirke før siste uken, nå er retorikken at folk selv - dvs. menn - må ta "riktig valg"). For ordens skyld, jeg er enig i at de nå går ut med nye anbefalinger, men det er likevel nok et eksempel på at "enklere" problemer som rammer menn oftere blir reagert på enn kvinnehelseproblemer. Eventuelle langtidsbivirkninger av blødningeforstyrrelser hos kvinner vet man svært lite om, av den opplagte årsaken at det ikke er gått lang nok tid til å forske på det i langtidsperspektiv. Det rammer kvinner, og kvinnehelse er langt vanskeligere å forske på, spesielt hormonelle ubalanser. Og dermed er det så mye enklere (og billigere) å påstå at denne bivirkningen ikke får varige negative virkninger på kvinner. Når kvinner får slike problemer så påvirker det jo fertiliteten. Hvis menn opplevde manglende utløsning av sæd etter vaksinen, eller motsatt, at de ukontrollert lakk sæd hele tiden, og/eller om de fikk store smerter i penis, eller blødninger fra penis - da ville vaksinen blitt trukket. For det gjelder jo det helligste av det helligste, selve manndommen. Menn ville dessuten ikke tatt en slik vaksine, i frykt for at den kunne påvirke fertilitet og/eller potens. Når det skjer med kvinners kjønns- og sexorgan, da er det plutselig normalt, og kvinner forventes å ta vaksinen uten spørsmål, for helt nye blødningeforstyrrelser og store smerter, det er da ikke noe å bry seg om... Anonymkode: e4f64...d30 Og vi er sånn passe hjernevasket av mediene, og løper lydig til vaksinasjonsklinikkene. Nå kommer straks dose tre, og folk jubler! Anonymkode: 14744...890 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144421595-du-som-har-opplevd-bl%C3%B8dningsforstyrrelser-etter-covid-vaksina-har-det-retta-seg/page/2/#findComment-149619931 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2021 #44 Del Skrevet 7. oktober 2021 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Og vi er sånn passe hjernevasket av mediene, og løper lydig til vaksinasjonsklinikkene. Nå kommer straks dose tre, og folk jubler! Anonymkode: 14744...890 Verste er at unge jenter og unge voksne kvinner har blitt ‘presset’ til å ta vaksinen. Blir ikke forbauset om neste generasjon vil slite med å få barn Anonymkode: bcce0...abe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144421595-du-som-har-opplevd-bl%C3%B8dningsforstyrrelser-etter-covid-vaksina-har-det-retta-seg/page/2/#findComment-149619936 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2021 #45 Del Skrevet 7. oktober 2021 Jeg lurer på hvordan vaksinene påvirker unge gutter, de har jo ikke noe så tydelig som endret menstruasjon å gå etter. Synes det vil være rart om ikke de og blir påvirket på en eller annen måte. Anonymkode: 6404c...91b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144421595-du-som-har-opplevd-bl%C3%B8dningsforstyrrelser-etter-covid-vaksina-har-det-retta-seg/page/2/#findComment-149620125 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2021 #46 Del Skrevet 8. oktober 2021 Anonym bruker skrev (På 7.10.2021 den 0.28): Greit nok at myokarditt og perikarditt kan gi alvorligere akuttproblemer (fra lett sykdom til død), men vi ser nå at Sverige ikke vil vaksinere unge under 30 år med Moderna-vaksinen nå pga. dette - og de fleste som rammes av dette er menn/gutter. FHI går ut og sier det samme, at menn under 30 bør velge Pfizer (merk - hvilken vaksine man har fått tilbud om tidligere har man ikke hatt mulighet til å påvirke før siste uken, nå er retorikken at folk selv - dvs. menn - må ta "riktig valg"). For ordens skyld, jeg er enig i at de nå går ut med nye anbefalinger, men det er likevel nok et eksempel på at "enklere" problemer som rammer menn oftere blir reagert på enn kvinnehelseproblemer. Eventuelle langtidsbivirkninger av blødningeforstyrrelser hos kvinner vet man svært lite om, av den opplagte årsaken at det ikke er gått lang nok tid til å forske på det i langtidsperspektiv. Det rammer kvinner, og kvinnehelse er langt vanskeligere å forske på, spesielt hormonelle ubalanser. Og dermed er det så mye enklere (og billigere) å påstå at denne bivirkningen ikke får varige negative virkninger på kvinner. Når kvinner får slike problemer så påvirker det jo fertiliteten. Hvis menn opplevde manglende utløsning av sæd etter vaksinen, eller motsatt, at de ukontrollert lakk sæd hele tiden, og/eller om de fikk store smerter i penis, eller blødninger fra penis - da ville vaksinen blitt trukket. For det gjelder jo det helligste av det helligste, selve manndommen. Menn ville dessuten ikke tatt en slik vaksine, i frykt for at den kunne påvirke fertilitet og/eller potens. Når det skjer med kvinners kjønns- og sexorgan, da er det plutselig normalt, og kvinner forventes å ta vaksinen uten spørsmål, for helt nye blødningeforstyrrelser og store smerter, det er da ikke noe å bry seg om... Anonymkode: e4f64...d30 I tillegg så er det veldig beleilig for fastleger å ikke henvise kvinnene videre selv om de blør som en sil i flere uker i strekk, fordi "det er bare bivirkning av vaksinen", samtidig som FHI og legemiddelindustrien mener at det IKKE er en bivirkning. Vinn-vinn-situasjon for alle så de kan fortsette å sitte på ræva. Anonymkode: 3e243...fde Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144421595-du-som-har-opplevd-bl%C3%B8dningsforstyrrelser-etter-covid-vaksina-har-det-retta-seg/page/2/#findComment-149620381 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2021 #47 Del Skrevet 9. oktober 2021 Jeg fikk mensen noen dager etter første vaksine. Det var bare 1,5 uke siden sist menstruasjon. Men etter det har den vert normal. Anonymkode: bdeea...0db Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144421595-du-som-har-opplevd-bl%C3%B8dningsforstyrrelser-etter-covid-vaksina-har-det-retta-seg/page/2/#findComment-149621186 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superdolly Skrevet 10. oktober 2021 #48 Del Skrevet 10. oktober 2021 Nå har jeg fått mensen for tredje gang etter andre dose av vaksinen. Denne gangen kommer det liksom ikke i gang ordentlig. Jeg har holdt på siden onsdag med skikkelige menssmerter, men blødningene er ørsmå. Kommer knapt noen dråper. Samtidig som jeg (på grunn av krampene) hele tiden går og venter på styrtblødninger igjen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144421595-du-som-har-opplevd-bl%C3%B8dningsforstyrrelser-etter-covid-vaksina-har-det-retta-seg/page/2/#findComment-149621648 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2021 #49 Del Skrevet 10. oktober 2021 Anonym bruker skrev (På 7.10.2021 den 6.33): Og vi er sånn passe hjernevasket av mediene, og løper lydig til vaksinasjonsklinikkene. Nå kommer straks dose tre, og folk jubler! Anonymkode: 14744...890 Var det ikke i går FHI snakket om en fjerde dose også? Anonymkode: e4f64...d30 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144421595-du-som-har-opplevd-bl%C3%B8dningsforstyrrelser-etter-covid-vaksina-har-det-retta-seg/page/2/#findComment-149621719 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2021 #50 Del Skrevet 10. oktober 2021 Anonym bruker skrev (På 8.10.2021 den 8.19): I tillegg så er det veldig beleilig for fastleger å ikke henvise kvinnene videre selv om de blør som en sil i flere uker i strekk, fordi "det er bare bivirkning av vaksinen", samtidig som FHI og legemiddelindustrien mener at det IKKE er en bivirkning. Vinn-vinn-situasjon for alle så de kan fortsette å sitte på ræva. Anonymkode: 3e243...fde Det er jo allerede lang ventetid for å komme til hos gynekologer, så de har vel heller ikke kapasitet til å ta inn så mange ekstra, vil jeg tro. Dette vet jo også politikerne. Anonymkode: e4f64...d30 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144421595-du-som-har-opplevd-bl%C3%B8dningsforstyrrelser-etter-covid-vaksina-har-det-retta-seg/page/2/#findComment-149621720 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg