Anonym bruker Skrevet 19. september 2021 #1 Skrevet 19. september 2021 Skal utredes men det tar tid. Mistanke om ADD da jeg har maaaaange ting som samsvarer med det. Men jeg har også mye kroppslige vondter. Nakke, rygg, hofte, knær, ankler og armer. Smertene kommer og går. Sterke noen ganger og bare ubehagelig resten av tiden. Har tatt noen blodprøver for å se om jeg er disponibel for endel reumatiske sykdommer og jeg er ikke det. Sliter mye med hjernetåke, uoppmerksomhet. Vært hos øyelege da jeg plutselig sliter med skarpsynte. Se på pc, tv. Jeg er nærsynt og bruker linser men aldri slitt med synet. Nå virker det nesten umulig å finne rett styrke. Fått briller til jobb men funker dårlig. Øyelegen sier øyehelse min er bra og de finner ingen ting. Så sier en venninne i dag at jeg kan ha fibromyalgi og når jeg leser om det så kan jeg jo krysse av på de fleste symptomer. Noen med det her som kan dele litt med meg om symptomer og utredning? Anonymkode: a3256...17f
Anonym bruker Skrevet 19. september 2021 #2 Skrevet 19. september 2021 Du minner om en god venn av meg som nylig fikk diagnosen ME. Anonymkode: 6e718...fcf
Anonym bruker Skrevet 19. september 2021 #3 Skrevet 19. september 2021 Jeg har fibromyalgi, og har de samme symptomene som deg, i tillegg til irritabel tarm og søvnproblemer. Da jeg fikk diagnosen var det etter besøk hos spesialisthelsetjenesten, og legen der tok trykktest på ømme punkter på kroppen min, samt summen av symptomer, og utelukking av andre diagnoser. Anonymkode: 4b906...5cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå