Gå til innhold

Enklere med guttenavn! Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke brukt alle guttenavnene jeg har på lista! Er tre guttenavn jeg virkelig elsker og kunne tenkt meg å bruke....

Jentenavn har jeg klart dersom jeg får en datter, men har bare ett jentenavn jeg virkelig liker! 

Flere som har det sånn? Er så mange kule guttenavn!

Anonymkode: 96678...481

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det motsatt😂 Har sikkert femten jentenavn jeg elsker, mens gutta var kjempevanskelig. Har én jente og tre gutter så har slitt en del😅

Anonymkode: 7517f...d8f

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har det motsatt😂 Har sikkert femten jentenavn jeg elsker, mens gutta var kjempevanskelig. Har én jente og tre gutter så har slitt en del😅

Oi, så gøy! Er denne kombinasjonen jeg har drømt om siden jeg var liten, tre gutter og en jente ❤️ Kjekt for din datter med så mange brødre rundt seg, og for dem med hverandre og en søster! Forstår derimot problemet med navnevalg, dersom jeg hadde fått tre jenter og en gutt skulle jeg slitt ordentlig med jentenavn 😅 Kjekt uansett hva man får selvfølgelig 🙂 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Oi, så gøy! Er denne kombinasjonen jeg har drømt om siden jeg var liten, tre gutter og en jente ❤️ Kjekt for din datter med så mange brødre rundt seg, og for dem med hverandre og en søster! Forstår derimot problemet med navnevalg, dersom jeg hadde fått tre jenter og en gutt skulle jeg slitt ordentlig med jentenavn 😅 Kjekt uansett hva man får selvfølgelig 🙂 

Ja hun er en liten tøffing med tre brødre som digger henne❤️ Er en fantastisk kombinasjon, men som du sier så betyr det jo i grunnen ikke så mye.

Skulle jeg fått barn ut i fra navn jeg liker, måtte jeg ha vunnet jackpoten i vikinglotto først😄

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Haha, samme her! Det tok litt tid med guttenavnene, men jentenavnet var lett 😊

Skrevet
Alva♂️♂️♂️♀️ skrev (10 minutter siden):

Haha, samme her! Det tok litt tid med guttenavnene, men jentenavnet var lett 😊

Har du sett, der var Alva innom også 😊 Hvordan går det med dere?

Anonymkode: c289a...f5d

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Har du sett, der var Alva innom også 😊 Hvordan går det med dere?

Anonymkode: c289a...f5d

Må innom en og annen gang 😊 Det går fint med oss. Ungene er jo nesten ikke unger lengre nå som minsten snart er tenåring, så det er mindre travelt. Noe som i og for seg egentlig er ganske deilig 😂 Nå er jo alle anonyme her inne nesten, så jeg vet ikke helt hvem du er, men jeg håper du også har det bra 😊

Skrevet

Jeg hadde ingen problemer med å gi begge jentene mine dobbeltnavn. Da minste kom og var gutt, tok det 13 uker før vi fant navn. Mest fordi jeg ikke likte noen guttenavn omtrent

Anonymkode: 3f9a9...12a

Skrevet

Jeg har også en lang liste med guttenavn jeg liker, men nesten ingen jentenavn 😄

Anonymkode: 7ac52...671

Skrevet

Jeg synes det er vanskeligere med guttenavn 🙂. Jeg har mange jentenavn jeg liker, men ikke så mange guttenavn. 

Anonymkode: 1cabd...008

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...