Gå til innhold

Jeg spiser og blir tykkere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil det ikke, men gjør det allikevel. 

Missfornøyd med meg selv og livet mitt og få bryr seg om meg. 

Ser alle slanke, pene og vellykkete personer. 

Blir aldri meg. 

Liten, tykk og ubetydelig!!!

Anonymkode: 2086f...f37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det i hvert fall aldri deg med den innstillingen.

Anonymkode: 57566...86b

Skrevet

Ingen bryr seg allikevel så kan gjerne bare spise da. 

Motløs! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Blir aldri meg. 

Det første du må jobbe med er i alle fall innstillingen din. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Ingen bryr seg allikevel så kan gjerne bare spise da. 

Motløs! 

Men det er ikke andre som må bry seg, andre kan ikke slanke deg, det er det bare du som kan gjøre, og hvis du ikke bryr deg så nytter det ikke.

Skrevet

I din situasjon er det dumt å tenke at det alt handler om er å bli tynn. Statistisk sett er det få som klarer å gå ned mer enn 10% av kroppsvekten sin og bli der. Jeg ville heller tenkt over hva som ellers skal til for at du skal få det bedre i livet ditt? Behandling for depresjon? Mer sosial kontakt? Leve sunnere, trene og få mer overskudd? Slankekur er neppe løsningen her og ihvertfall ikke alene. Det ender fort opp med masse innsats for en meningsløs jojo-effekt.

Anonymkode: 7f972...7bf

Skrevet

Er det ingen grenser for ting du er misfornøyd med? 

Anonymkode: b314a...014

Skrevet

Nr. 1. Slutt å synes synd på deg selv! Nr. 2. Ut på tur!

Anonymkode: 758e9...34b

Skrevet

Ser ikke noe sørlig glede og noe å sette pris på nei. 

Skrevet

Grethe Roede kurs?

Anonymkode: ad39b...b7d

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Grethe Roede kurs?

Anonymkode: ad39b...b7d

Det er egentlig et veldig godt forslag, da jeg har inntrykk av at mange også får nye venner og turkamerater på slike kurs.

Anonymkode: 95dd0...4b8

Skrevet

Jeg må klare å snu ihvertfall det med kiloene. Lykkelig blir jeg aldri i dette taper livet mitt, men jeg kan gjerne nekte meg mat og bli tynnere. 

Skrevet

Skal gå ned 10 kg!!!

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg må klare å snu ihvertfall det med kiloene. Lykkelig blir jeg aldri i dette taper livet mitt, men jeg kan gjerne nekte meg mat og bli tynnere. 

Ja jøss, det er nok veien å gå....

Skrevet

Da kunne jeg vise for meg selv at jeg klarer noe! 

Skrevet

Har du vurdert å legge om livsstilen ved hjelp av periodisk faste? Det er helt fantastisk for både kropp og sjel.

Anonymkode: c1d31...f82

Skrevet

Du virker jo deprimert. Får du hjelp?

Skrevet

Tror jeg er det ja. Har prøvd, men vet ikke om det fungerte for meg. 

Skrevet

Du må først finne en glede og lyst i deg selv. Du må elske deg selv. Å ta tak i kosthold er drit tungt. Og den ene drittdagen skaper den neste dagen. Start med å ta tak i dagen i dag. En dag av gangen og jo flere dager man klarer jo lettere blir det. For egen del så trigger treningen motivasjon til kosthold. Mange påstår trening ikke er vits, for meg trigger trening kosten. Det er lettere å ta sunne valg etter trening. 

Anonymkode: c0fa0...394

Skrevet

Jeg skjønner godt hva du mener, men når du snakker om at du skal ned 10 kilo så kan du ikke være så stor. Hvilken BMI har du? Har du BMI på over 30 så vil i alle fall knærne, indre organer og ryggen din bli glad om de slipper å dra på ekstra kilo. 

Så kan du begynne å tenke gjennom følgende og gjøre små grep som du kan leve med. F.eks:
Når du spiser middag, spiser du alt fordi det sitter igjen at man må spise opp maten sin selv om du er mett? Eller er det slik at du ikke føler metthet? 
Trøstespiser du? I så fall hva? Er det sjokolade og chips, kan du bytte ut dette med noe sunnere? Eller finne på noe annet, ta deg en varm dusj, stelle beina, strikke, gå en tur osv. 
Hvor lykkelig blir du av å gå ned i vekt? Jeg ønsker å gå ned i vekt for å føle meg mer vel med meg selv og for å få en sunnere kropp. 

Ingenting er umulig. Jeg skal nå ned 13 kilo, har alt gått ned 12 så jeg vet at det er mulig. 

Anonymkode: df219...7ba

Skrevet

Takker for svar. 

Har bmi på 25. 

Håper jeg kan klare dette, men problemet mitt er at jeg trøste spiser. I helgen har jeg spist en pose pop corn, en pose chips, 2 meller og flere skåler med vanilje is. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Takker for svar. 

Har bmi på 25. 

Håper jeg kan klare dette, men problemet mitt er at jeg trøste spiser. I helgen har jeg spist en pose pop corn, en pose chips, 2 meller og flere skåler med vanilje is. 

25 er ikke galt. Da er kroppen din sikkert helt ok, men om du vil redisere trøstespiding og khedespising så anbefaler jeg håndarbeid. Hvis du strikker, legger puslespill, tegner eller øiknende holder du hendene okupert og det er ikke så fristende å spise hvis du kan få søl på det du holder på med.

Anonymkode: 3309a...179

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Takker for svar. 

Har bmi på 25. 

Her tror jeg du bør vurdere litt dine egne mål. Har du en BMI på 25 så begynner du å nærme deg undervekt om du skal ned 10 kg. 

For ditt tilfelle så ville jeg kanskje heller tenke å spise sunnere for egen helse sin del, slutt å kjøp inn de tingene til helgen. 

Anonymkode: df219...7ba

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 19.9.2021 den 0.20):

Blir aldri meg. 

Ja, du har nok helt rett. 

Anonymkode: 90407...95f

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja, du har nok helt rett. 

Anonymkode: 90407...95f

Hvorfor sier du det? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...