Gå til innhold

Tegn på graviditet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var ditt første tegn på graviditet? Hvor tidlig kan man merke at man er gravid? Vi har prøvd i ett år uten hell, blir like skuffet hver gang mensen kommer. Blir litt øm i brystene før mens, helt vanlig for meg, men blir jo lurt hver syklus 😌 Hadde du tidlige tegn?

Anonymkode: 2fe59...fb8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Hva var ditt første tegn på graviditet? Hvor tidlig kan man merke at man er gravid? Vi har prøvd i ett år uten hell, blir like skuffet hver gang mensen kommer. Blir litt øm i brystene før mens, helt vanlig for meg, men blir jo lurt hver syklus 😌 Hadde du tidlige tegn?

Jeg kan hjelpe deg. Har hjulpet mange 😊👍

Anonymkode: 8bcf6...093

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Jeg kan hjelpe deg. Har hjulpet mange 😊👍

Anonymkode: 8bcf6...093

Hæ?

Skrevet

Ømme pupper og smerter i livmora. Sånn strekksmerter... mangel på bedre ord. Disse fikk jeg før forventet mens.

Anonymkode: 70508...b62

Skrevet

Mine første tegn har aldri vært noe annet enn vanlig pms. Kvalmen kommer rundt uke 6.

Anonymkode: 135d6...428

Skrevet

Jeg fikk mensenlignende smerter og stikninger bak skambenet relativt kort tid etter eggløsninga. Det kom først. Etterhvert fikk jeg stikninger i brystene, så ble de ømme og hardere enn vanlig. 

Anonymkode: dc01a...9e5

Skrevet

Såre og store pupper og mer synlige blodårer, men mensen kom aldri. Og et par bloddråper på papiret etter sex. Stikking/ strekk i livmoren. Ekstrem trøtthet fra uke 4+3 ca, kvalmen kom vel litt uti uke 5. 

Anonymkode: 33502...685

Skrevet

Kvalmen kom før noen andre tegn.

Anonymkode: 40f0a...5fd

Skrevet

Hodepine! Aldri vært kvalm. Ømme pupper har jeg opplevd gjennom syklus uavhengig av graviditet.

Anonymkode: cfcb8...7b8

Skrevet

Kvalmen, luktesansen som endrer seg raskt og ømme bryster.

Anonymkode: e3740...d71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...