Anonym bruker Skrevet 18. september 2021 #1 Skrevet 18. september 2021 I venstre pungstein. Hva kan det være? Anonymkode: 632b1...dda
Anonym bruker Skrevet 18. september 2021 #2 Skrevet 18. september 2021 Du bør ringe legevakten og høre med dem nå i kveld. Spesielt om smertene er oppstått raskt og/eller er sterke. F.eks. testikkelvridning skal behandles raskt! Ring legevakten! Anonymkode: 7e152...357
Anonym bruker Skrevet 19. september 2021 #3 Skrevet 19. september 2021 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Du bør ringe legevakten og høre med dem nå i kveld. Spesielt om smertene er oppstått raskt og/eller er sterke. F.eks. testikkelvridning skal behandles raskt! Ring legevakten! Anonymkode: 7e152...357 Takk ❤ han ble operert i natt. Anonymkode: 632b1...dda
Anonym bruker Skrevet 19. september 2021 #4 Skrevet 19. september 2021 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Takk ❤ han ble operert i natt. Anonymkode: 632b1...dda Åh, nå ble jeg ordentlig glad, for at du ringte legevakten og at gutten din fikk så raskt hjelp. Tenker det føltes dramatisk for deg når ting skjedde så raskt, men trøst deg med at du gjorde det rette når du skaffet rask hjelp. Håper han kommer seg raskt igjen ❤️ Klem igjen til deg ❤️ Anonymkode: 7e152...357
Anonym bruker Skrevet 19. september 2021 #5 Skrevet 19. september 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Åh, nå ble jeg ordentlig glad, for at du ringte legevakten og at gutten din fikk så raskt hjelp. Tenker det føltes dramatisk for deg når ting skjedde så raskt, men trøst deg med at du gjorde det rette når du skaffet rask hjelp. Håper han kommer seg raskt igjen ❤️ Klem igjen til deg ❤️ Anonymkode: 7e152...357 Jeg er sjokkert over hvor fort det gikk og at det var alvorlig. Er så glad for at du svarte meg. Takk igjen både for det og klemmen. Klem tilbake 💕 Anonymkode: 632b1...dda
Anonym bruker Skrevet 19. september 2021 #6 Skrevet 19. september 2021 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Jeg er sjokkert over hvor fort det gikk og at det var alvorlig. Er så glad for at du svarte meg. Takk igjen både for det og klemmen. Klem tilbake 💕 Anonymkode: 632b1...dda Jeg tenkte faktisk på dere etter jeg logget meg av i går kveld, så det var godt du oppdaterte God bedring til gutten din ❤️ Anonymkode: 7e152...357
Anonym bruker Skrevet 20. september 2021 #7 Skrevet 20. september 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Jeg er sjokkert over hvor fort det gikk og at det var alvorlig. Er så glad for at du svarte meg. Takk igjen både for det og klemmen. Klem tilbake 💕 Anonymkode: 632b1...dda Neste gang ringer du rett til legevakta, i stedet for å spørre her. God bedring til gutten Anonymkode: bafbd...8cd
Anonym bruker Skrevet 20. september 2021 #8 Skrevet 20. september 2021 Anonym bruker skrev (23 timer siden): Jeg tenkte faktisk på dere etter jeg logget meg av i går kveld, så det var godt du oppdaterte God bedring til gutten din ❤️ Anonymkode: 7e152...357 Så herlig å høre at du tenkte på han. Tusen takk 💕 Anonymkode: 632b1...dda
Anonym bruker Skrevet 20. september 2021 #9 Skrevet 20. september 2021 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Neste gang ringer du rett til legevakta, i stedet for å spørre her. God bedring til gutten Anonymkode: bafbd...8cd Ja. Men jeg vil jo ikke virke hysterisk. Han var frisk og fin. Godt humør. Vi hadde syklet tidligere på dagen. Så alt dette kom som et sjokk 😢 Anonymkode: 632b1...dda
Anonym bruker Skrevet 21. september 2021 #10 Skrevet 21. september 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Ja. Men jeg vil jo ikke virke hysterisk. Han var frisk og fin. Godt humør. Vi hadde syklet tidligere på dagen. Så alt dette kom som et sjokk 😢 Anonymkode: 632b1...dda Hvor vondt og hvor lenge var det vondt? Min gutt også klaget på litt vond testikkel en kveld, den hadde hoppet opp så den var borte. Etter at han hoppet litt rundt og klemte på magen havnet den i pengen igjen og han klagde ikke mer på noe vondt. Er dette også noe som må sjekkes? Anonymkode: f759d...f17
Anonym bruker Skrevet 21. september 2021 #11 Skrevet 21. september 2021 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Hvor vondt og hvor lenge var det vondt? Min gutt også klaget på litt vond testikkel en kveld, den hadde hoppet opp så den var borte. Etter at han hoppet litt rundt og klemte på magen havnet den i pengen igjen og han klagde ikke mer på noe vondt. Er dette også noe som må sjekkes? Anonymkode: f759d...f17 Gutten min ble dårligere raskt. Du bør ivertfal ta tak i det. Ring en gang for mye enn en gang for lite Anonymkode: 632b1...dda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå