Anonym bruker Skrevet 18. september 2021 #1 Skrevet 18. september 2021 Han ble forlovet ifjor. Møtt han via felles venner enden og etter det har det tatt litt av. Han overrauser med komplimenter og snapper hver gang han drar på hytta med gutta. Han sier wow for hvert et bilde av meg i tights og er nokså dirty i praten av og til. Mannen er 43. Er han lysten på å ut av forholdet? Anonymkode: d3112...a27
Anonym bruker Skrevet 18. september 2021 #2 Skrevet 18. september 2021 Nei. Han er kåt. Anonymkode: d2dd5...735
Anonym bruker Skrevet 18. september 2021 #3 Skrevet 18. september 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Nei. Han er kåt. Anonymkode: d2dd5...735 Da lurer jeg på hvordan du vet det? Hva om han faktisk vil bort ifra forholdet? Lettere er det jo når man har ei noe godt potensiale i ei noe yngre dame? Vil han klare å holde kåtskapen på meg uten å ha sex med meg, eller vil han sprekke? Trenger svar. Anonymkode: d3112...a27
Anonym bruker Skrevet 18. september 2021 #4 Skrevet 18. september 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Da lurer jeg på hvordan du vet det? Hva om han faktisk vil bort ifra forholdet? Lettere er det jo når man har ei noe godt potensiale i ei noe yngre dame? Vil han klare å holde kåtskapen på meg uten å ha sex med meg, eller vil han sprekke? Trenger svar. Anonymkode: d3112...a27 Hvorfor spør du om du ikke vil ha svar? Du har hatt mange tråder om denne ‘mannen’. Han har valgt den han vil Lene med. Han bruker deg til å få spenning i hverdagen. Anonymkode: d2dd5...735
Anonym bruker Skrevet 18. september 2021 #5 Skrevet 18. september 2021 Han vil ha deg i senga. Du er et hull. Det kan alle være. Ingenting spesielt med deg, annet enn at du lar deg lure. Anonymkode: d5b4c...89e
Anonym bruker Skrevet 18. september 2021 #6 Skrevet 18. september 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Da lurer jeg på hvordan du vet det? Hva om han faktisk vil bort ifra forholdet? Lettere er det jo når man har ei noe godt potensiale i ei noe yngre dame? Vil han klare å holde kåtskapen på meg uten å ha sex med meg, eller vil han sprekke? Trenger svar. Anonymkode: d3112...a27 Hvis han faktisk vil vekk fra forholdet så kan han klare det uten å sende dirty meldinger til er anna dame. Jeg synes ikke ei som sikler på en opptatt mann er noe godt potensiale. Han er hypp på å få deg i senga, ikke noe mer. Anonymkode: d5363...384
Anonym bruker Skrevet 18. september 2021 #7 Skrevet 18. september 2021 Han kan sikkert være keen på deg. Han liker å flørte med deg. Det trenger ikke bety han er forelsket i deg og vil ut av forholdet sitt og over til deg. Godt mulig har han lyst på å pule deg, eller bare fantasere om det. Synes slike mannfolk er en smule drittsekk 😏 Anonymkode: 8fa24...4f9
Anonym bruker Skrevet 18. september 2021 #8 Skrevet 18. september 2021 Regner med at det er du som også har tråd på kg om dette nå? Hvis han ikke hadde hatt det bra med forloveden og i tillegg virkelig vært interessert i et forhold med deg - da hadde han sørget for å avslutte forlovelsen slik at han kunne bli fri til å date deg. Det gjør han ikke. Det han derimot gjør er å vise deg at han ikke har respekt for kvinner. Han har i hvert fall ikke respekt for hverken deg eller sin forlovede, slik han behandler dere begge to. Du kan jo aldri få et godt forhold til en mann som behandler deg og andre kvinner slik. Da blir det viktigere spørsmålet egentlig hvorfor du ønsker deg en mann som ikke behandler hverken deg eller andre kvinner med respekt? Anonymkode: 1b83a...811
Anonym bruker Skrevet 18. september 2021 #9 Skrevet 18. september 2021 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Regner med at det er du som også har tråd på kg om dette nå? Hvis han ikke hadde hatt det bra med forloveden og i tillegg virkelig vært interessert i et forhold med deg - da hadde han sørget for å avslutte forlovelsen slik at han kunne bli fri til å date deg. Det gjør han ikke. Det han derimot gjør er å vise deg at han ikke har respekt for kvinner. Han har i hvert fall ikke respekt for hverken deg eller sin forlovede, slik han behandler dere begge to. Du kan jo aldri få et godt forhold til en mann som behandler deg og andre kvinner slik. Da blir det viktigere spørsmålet egentlig hvorfor du ønsker deg en mann som ikke behandler hverken deg eller andre kvinner med respekt? Anonymkode: 1b83a...811 Det har gått en mnd, ikke ett år som dette, så hva som vil skje er for tidlig å si. Mannfolk er da vel ikke helt ulik oss? Jeg selv ble forlatt av min mann til ei annen ei, så det er faktisk mulig. Jeg vet det er sårende for hans forlovede om hun finner ut av det. Så er det vel gjerne en grunn for at han er hipp på andre? Eller meg? Anonymkode: d3112...a27
Anonym bruker Skrevet 18. september 2021 #10 Skrevet 18. september 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Det har gått en mnd, ikke ett år som dette, så hva som vil skje er for tidlig å si. Mannfolk er da vel ikke helt ulik oss? Jeg selv ble forlatt av min mann til ei annen ei, så det er faktisk mulig. Jeg vet det er sårende for hans forlovede om hun finner ut av det. Så er det vel gjerne en grunn for at han er hipp på andre? Eller meg? Anonymkode: d3112...a27 Det er uansett respektløst overfor både deg og forloveden. Og du ser jo hvordan slike menn holder på - de forlater damene sine når de finner ei de tror er riktigere her og nå. Det heter å tenke med det hodet som vil gjerne, ikke det som har hjerne. Men det er jo opp til deg hvilken type mann du ønsker deg... Anonymkode: 1b83a...811
Anonym bruker Skrevet 18. september 2021 #11 Skrevet 18. september 2021 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Det har gått en mnd, ikke ett år som dette, så hva som vil skje er for tidlig å si. Mannfolk er da vel ikke helt ulik oss? Jeg selv ble forlatt av min mann til ei annen ei, så det er faktisk mulig. Jeg vet det er sårende for hans forlovede om hun finner ut av det. Så er det vel gjerne en grunn for at han er hipp på andre? Eller meg? Anonymkode: d3112...a27 Vil du virkelig ha en sånn mann? Anonymkode: d5363...384
Anonym bruker Skrevet 19. september 2021 #12 Skrevet 19. september 2021 Anonym bruker skrev (17 timer siden): Vil du virkelig ha en sånn mann? Anonymkode: d5363...384 Alle kan jo bli forelsket i noen andre selvom de er i et forhold? Nei ikke riktig, men nå skjer det jo, som det sækan hende med oss damer. At han legger ut mye bilder av seg selv, vil han ha bekreftelse da? Hva tenker kona om dette tro? Kanskje hun har en mistanke? Anonymkode: d3112...a27
Anonym bruker Skrevet 19. september 2021 #13 Skrevet 19. september 2021 Du tuller? Dropp ham, og søk hjelp for din egen del. Kanskje behov for noe stemningsstabiliserende? Og en liten justering av virkelighetsbildet ditt? Anonymkode: 48990...4b5
Anonym bruker Skrevet 19. september 2021 #14 Skrevet 19. september 2021 Greit, men ikke syt deg når han dropper deg til fordel for noen andre Anonymkode: 14588...193
amandine Skrevet 19. september 2021 #15 Skrevet 19. september 2021 Han høres så harry og lite sexy ut at forloveden hans bør prise seg lykkelig om hun blir kvitt ham.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2021 #16 Skrevet 19. september 2021 Jeg møtte min første kjærlighet igjen for ca ett år siden. Han var i forhold, men det hanglet skikkelig. Vi sendte meldinger, gikk turer og skravlet. Aldri et kyss eller noe, det ville jeg ikke før han hadde fått fra samboeren. Han gikk etter 6 mnd (sannsynligvis kun pga hun så meldingstråden vår). Vi møttes et par ganger, hadde fantastisk sex og han var full av lovord om at det var meg han ville ha, var bare SÅ forelsket. Like etterpå spurte jeg han hvor vi var på vei. Da var han helt frelst av friheten sin og måtte "finne seg sjæl og bli kjent med seg sjæl som singel". Da tok jeg hintet og stakk min vei. Anonymkode: cb7b6...081
Anonym bruker Skrevet 19. september 2021 #17 Skrevet 19. september 2021 Anonym bruker skrev (22 timer siden): Han ble forlovet ifjor. Møtt han via felles venner enden og etter det har det tatt litt av. Han overrauser med komplimenter og snapper hver gang han drar på hytta med gutta. Han sier wow for hvert et bilde av meg i tights og er nokså dirty i praten av og til. Mannen er 43. Er han lysten på å ut av forholdet? Anonymkode: d3112...a27 Støtter det at han er kåt. Du er vel veldig pen da, store pupper osv... Men det betyr ikke at han er forelsket. Anonymkode: 9dc3a...2a7
Anonym bruker Skrevet 19. september 2021 #18 Skrevet 19. september 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Støtter det at han er kåt. Du er vel veldig pen da, store pupper osv... Men det betyr ikke at han er forelsket. Anonymkode: 9dc3a...2a7 Har ikke store pupper nei, middels. Har stram og fin kropp. Trener endel. Reiner med andre ting betyr mer? Anonymkode: d3112...a27
Anonym bruker Skrevet 19. september 2021 #19 Skrevet 19. september 2021 Han er kåt traff igjen ungdomsforelskelsen min her for noen år siden. Han overøste meg med komplimenter, sa han hadde tenkt på meg, savnet meg, at han likte meg mer enn han sa den gang osv. vi møttes og det var fyrverkeri av følelser og emosjoner. Vi lå sammen. Mange ganger. Over to-tre år. Han er godt gift og han vil ikke ut av forholdet. Jeg har født 3 barn, er lubben og det henger overalt, så det er ikke fordi jeg er så forbanna fin. Han var kåt og jeg var tilgjengelig. og det samme gjelder for flere enn han! Han er ikke forelska i deg, sorry Anonymkode: e7ca9...8f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå