*Miss Marple* Skrevet 17. september 2021 #1 Skrevet 17. september 2021 (endret) Ikke lov å le på hytta. Nytt (?) tv-program. Er jeg såå gammel og fullstendig utdatert, altså. Dette er humor? Som folk ser på? (det skal sies at jeg kun har sett korte klipp og ikke en hel episode. Jeg tenker at jeg må passe på de hjernecellene jeg har igjen) Endret 17. september 2021 av *Miss Marple* La til litt informasjon om hva jeg mente :)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2021 #2 Skrevet 17. september 2021 Hvilken kanal kan man se det på? Anonymkode: da477...22b
Anonym bruker Skrevet 17. september 2021 #3 Skrevet 17. september 2021 Jeg har faktisk ingen anelse om hva du snakker om? Anonymkode: 181bd...2f0
Anonym bruker Skrevet 17. september 2021 #4 Skrevet 17. september 2021 Ja, det er humor. Jeg ler meg skakk, men mest fordi jeg ler av at folk ler. Mange dårlige vitser, og det gjør fysisk vondt inni meg, men det er likevel veldig gøy og underholdende. Anbefales Anonymkode: 7b31d...5d2
Anonym bruker Skrevet 17. september 2021 #5 Skrevet 17. september 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Ja, det er humor. Jeg ler meg skakk, men mest fordi jeg ler av at folk ler. Mange dårlige vitser, og det gjør fysisk vondt inni meg, men det er likevel veldig gøy og underholdende. Anbefales Anonymkode: 7b31d...5d2 Du mente Ikke lov å le - på hytta, sant? For hvis det er den vanlige Ikke lov å le så er jeg enig i at det er ikke er såå morsomt. Anonymkode: 7b31d...5d2
*Miss Marple* Skrevet 17. september 2021 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Du mente Ikke lov å le - på hytta, sant? For hvis det er den vanlige Ikke lov å le så er jeg enig i at det er ikke er såå morsomt. Anonymkode: 7b31d...5d2 Haha, ja selvsagt. Ikke lov å le på hytta 🤣
Anonym bruker Skrevet 17. september 2021 #7 Skrevet 17. september 2021 Ja synes første episoden var veldig morsom. Men reagerte på flere rasistiske kommentarer. Flere som gjorde det? Anonymkode: c3f46...c8a
Anonym bruker Skrevet 17. september 2021 #8 Skrevet 17. september 2021 Ha'kke peling på hva du snakker om, men begynte å tenke på den leken vi hadde på barnebursdager når jeg var lite som het "ikke smile, ikke le" Anonymkode: 7a74c...230
Anonym bruker Skrevet 17. september 2021 #9 Skrevet 17. september 2021 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Ja synes første episoden var veldig morsom. Men reagerte på flere rasistiske kommentarer. Flere som gjorde det? Anonymkode: c3f46...c8a Ja, jeg synes mange var på grensen. Jeg lo litt i starten, men helt alvorlig. Dustete fylleopplegg? Trodde verden var kommet lenger. Hun der som latet som hun spydde? Det er jo bare flaut. Og pikk og pikk og pupper? Nei takk. Ikke for meg. Anonymkode: 838f0...696
Anonym bruker Skrevet 17. september 2021 #10 Skrevet 17. september 2021 Jeg lo hvertfall 🤣 Anonymkode: f208e...7bf
Anonym bruker Skrevet 18. september 2021 #11 Skrevet 18. september 2021 Ikke sett mange episoder. Lo veldig av den første sesongen der Skåber og Hulsker var med blant annet. Synes de som er med nå er litt krampe og har ikke ledd mye for å si det slik. Litt flaut konsept men med de rette folka kan det være artig. Anonymkode: 0a2f3...3f0
Anonym bruker Skrevet 18. september 2021 #12 Skrevet 18. september 2021 Herregud så trege dere er! det er kjempe gøy! har ikke ledd så mye på lenge. Og de drøye kommentarene og pikk snakket er jo for å sette de andre ut så de ikke klarer å la være å le , rart at ikke voksne folk skjønner opplegget . Anonymkode: 61e7b...e6b
Anonym bruker Skrevet 18. september 2021 #13 Skrevet 18. september 2021 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Herregud så trege dere er! det er kjempe gøy! har ikke ledd så mye på lenge. Og de drøye kommentarene og pikk snakket er jo for å sette de andre ut så de ikke klarer å la være å le , rart at ikke voksne folk skjønner opplegget . Anonymkode: 61e7b...e6b Vet du. Jeg har ganske utviklet humor og er raus i humoren min. Jeg mener oppriktig at god humor er når man IKKE må ty til pikk og fitte for å sette folk ut. Jeg kan selvsagt le av en godt plassert pikk kommentar. Der inne blir slike ting brukt for ofte. Jeg ler heller ikke så mye av det morsomme som blir sagt nødvendigvis men de andre deltakernes forsøk på å ikke le. Som når Hulsker frenetisk gikk og pusla med gardinene og grynta for å undertrykke latter. Eller ansiktet til Skåber når hun ler inni seg uten å vise det. Humoren ligger der for meg, ikke i alt det tåpelige som blir sagt. Anonymkode: 0a2f3...3f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå