Anonym bruker Skrevet 17. september 2021 #1 Skrevet 17. september 2021 På 1990-tallet var det på baksiden av posen med tørkede aprikoser en oppskrift på en aprikoskake laget i langpanne. Noen som har den? Har så lyst på Anonymkode: 65f6d...d0c
Anonym bruker Skrevet 19. september 2021 #2 Skrevet 19. september 2021 Dytter litt på denne Om ikke annet - kanskje noen kan huske hvilket merke som hadde tørkede aprikoser på den tiden? Jeg husker ikke merket, var vel bare ett eller to slike merker på den tiden, jeg husker bare ett. Husker jeg merkenavnet kan jeg kanskje komme meg videre i søken etter oppskriften på denne kaken - så hjelp Anonymkode: 65f6d...d0c
Anonym bruker Skrevet 19. september 2021 #4 Skrevet 19. september 2021 Himmel og hav skrev (37 minutter siden): Eldorado? Ah, takk! Jeg tenkte det samme, men så innbildte jeg meg selv at det var et nyere merke enn jeg er ute etter. Søkte litt på nett nå og ser at Eldorado har holdt på siden 1965, så da tror jeg jammen du har rett! Krysser fingrene for at de greier å finne igjen oppskriften Anonymkode: 65f6d...d0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå