Anonym bruker Skrevet 17. september 2021 #1 Skrevet 17. september 2021 Hvis fagperson lurer på din kognitive kapasitet. (Uten grunnlag) uten å ha tatt noen som helst evnetester eller andre tester. Anonymkode: 2d051...c48
Anonym bruker Skrevet 17. september 2021 #2 Skrevet 17. september 2021 Vedkommende er fagperson. Hvis det er kognitive utfordringer, så blir de ikke bedre av bli krenket av dem som påpeker det. Undersøk. Tar de feil, så er det fint. Hvis ikke, så kan du lære å forstå deg selv bedre Anonymkode: f1654...2ad
Anonym bruker Skrevet 17. september 2021 #3 Skrevet 17. september 2021 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Vedkommende er fagperson. Hvis det er kognitive utfordringer, så blir de ikke bedre av bli krenket av dem som påpeker det. Undersøk. Tar de feil, så er det fint. Hvis ikke, så kan du lære å forstå deg selv bedre Anonymkode: f1654...2ad Det er akkurat det det ikke er. Det er ikke utfordringer. Anonymkode: 2d051...c48
Anonym bruker Skrevet 17. september 2021 #4 Skrevet 17. september 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det er akkurat det det ikke er. Det er ikke utfordringer. Anonymkode: 2d051...c48 Jeg har også kognitive utfordringer. Jeg har nedsatt hukommelse. Det betyr jo ikke at man er mindre intelligent. Hvorfor ikke få en ordentlig snakk med vedkommende og hør hva han/hun mener? Kanskje det er noe i det? Anonymkode: f1654...2ad
Anonym bruker Skrevet 17. september 2021 #5 Skrevet 17. september 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg har også kognitive utfordringer. Jeg har nedsatt hukommelse. Det betyr jo ikke at man er mindre intelligent. Hvorfor ikke få en ordentlig snakk med vedkommende og hør hva han/hun mener? Kanskje det er noe i det? Anonymkode: f1654...2ad Jam kanskje det. Men det er ikke noe i det! Fagpersonen er bare frekk ! Anonymkode: 2d051...c48
Anonym bruker Skrevet 17. september 2021 #6 Skrevet 17. september 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jam kanskje det. Men det er ikke noe i det! Fagpersonen er bare frekk ! Anonymkode: 2d051...c48 I hvilken sammenheng sier denne fagpersonen dette da, er du i helsevesenet som pasient eller er det i en privat setting? Anonymkode: afe18...eef
Anonym bruker Skrevet 17. september 2021 #7 Skrevet 17. september 2021 Bytt til en annen fagperson, fortell hva den første sa, fortell at du ikke kjenner deg igjen i den beskrivelsen og at du ønsker at den nye nullstiller seg og begynner på ny utredning slik at det kan bli riktig. Anonymkode: b553c...158
Anonym bruker Skrevet 17. september 2021 #8 Skrevet 17. september 2021 Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Bytt til en annen fagperson, fortell hva den første sa, fortell at du ikke kjenner deg igjen i den beskrivelsen og at du ønsker at den nye nullstiller seg og begynner på ny utredning slik at det kan bli riktig. Anonymkode: b553c...158 Det verste var at det ikke var utredning. Anonymkode: 2d051...c48
Anonym bruker Skrevet 17. september 2021 #9 Skrevet 17. september 2021 Kanskje du kan gi en litt mer utfyllende beskrivelse av situasjonen der dette ble sagt? Ellers kan man i det minste lure litt på dine kommunikative ferdigheter. Anonymkode: ac357...dc7
Anonym bruker Skrevet 17. september 2021 #10 Skrevet 17. september 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det verste var at det ikke var utredning. Anonymkode: 2d051...c48 Da er det nok lurt at du forteller litt mer slik at vi vet hva vi skal forholde oss til. Anonymkode: ee810...ad6
HeiteH Skrevet 18. september 2021 #11 Skrevet 18. september 2021 Ut fra dine formidlingsevner er det lett å tenke at vedkommende har rett.
Pobie Skrevet 18. september 2021 #12 Skrevet 18. september 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Det verste var at det ikke var utredning. Anonymkode: 2d051...c48 Som helsepersonell skal man legge merke til mulige utfordringer og avvik uten at det nødvendigvis er del av en utredning. Det er slik de vet hvilke tester de burde utføre. Det betyr ikke at de alltid har rett, det er jo derfor de må teste og utrede. Helsepersonell sier sjelden slikt bare for å være frekk, og de ser deg kun i noen få minutter, så det kan godt hende vurderingen er feil. Men det vet man ikke før man tester.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2021 #13 Skrevet 19. september 2021 Vet ikke. Men jeg har vært "fagpersonen". Dvs jeg er pedagogisk utdannet, ikke kvalifisert for å sette diagnoser. Vedkommende ble sint da jeg tok det opp, viste seg å ha hjerneskade. Anonymkode: 4f9bb...6dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå