Anonym bruker Skrevet 17. september 2021 #1 Skrevet 17. september 2021 Hver gang jeg gjør det, mister jeg masse viktige opplysninger og bulder. Telefonen er brukt, så vil tro butikker ikke er på tilbudssiden for å hjelpe. Kjenner ingen dom kan hjelpe. Hater slike tekniske ting. Har ikke tiden til å lære det. Full jobb og aleinemor. Anonymkode: 7461e...d3c
Anonym bruker Skrevet 17. september 2021 #2 Skrevet 17. september 2021 Jeg valgte å gjenopprette fra Apple-id eller var det fra iCloud? Uansett alt gjorde seg selv. Måtte bare logge på diverse apper. Anonymkode: 44364...a92
Anonym bruker Skrevet 17. september 2021 #3 Skrevet 17. september 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg valgte å gjenopprette fra Apple-id eller var det fra iCloud? Uansett alt gjorde seg selv. Måtte bare logge på diverse apper. Anonymkode: 44364...a92 Dette. Aldri mistet noe data. Anonymkode: c1698...8cb
Anonym bruker Skrevet 17. september 2021 #4 Skrevet 17. september 2021 Ok. Minuset er at iCloud er brukt opp for evig lenge siden. Anonymkode: 7461e...d3c
Anonym bruker Skrevet 17. september 2021 #5 Skrevet 17. september 2021 Last ned itunes på pc. Ta full backup av iphone1 (kabel fra iphone til pc) Ta ut sim-kort fra iphone1 og sett det i iphone2 Sett iphone2 på kabelen. Installer den fra backup av iphone1. Vios har du klonet telefonen din Anonymkode: c930f...ae9
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 18. september 2021 #6 Skrevet 18. september 2021 Ta backup av gammel telefon, og ha telefonen i nærheten av hverandre når du skal sette opp den nye. Den spør om den skal bruke den gamle. Dersom iClouden din er full må du enten ta backup via iTunes på pc og gjenopprette ny telefon via backup på pc, eller kjøpe mer plass på iTunes. Det kan du selvsagt redusere igjen neste måned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå