Anonym bruker Skrevet 17. september 2021 #1 Skrevet 17. september 2021 Jeg skal kjøre til Oslo fra Vestlandet, men har virkelig ikke lyst til å kjøre helt inn (skal til St Hans haugen). Er det mulig å parkere et stykke utenfor og så ta buss eller tog inn? Hvor er det best å gjøre det? Anonymkode: ceb24...f37
Anonym bruker Skrevet 17. september 2021 #2 Skrevet 17. september 2021 Jeg ville tatt av på Lysaker på Ring 3 (Sinsen) og kjørt til Ullevål stadion. Rimelig sikker på at du vil finne parkering i gatene i området der, og så kan du ta trikken ned til Sthanshaugen. Anonymkode: a3c1c...4d8
Anonym bruker Skrevet 17. september 2021 #3 Skrevet 17. september 2021 Kjør til en nærliggende by, f.eks. Lillestrøm og parker i et parkeringshus eller ved stasjonen der. 10 minutter med tog inn til Oslo S. Anonymkode: bc1c4...bfb
Anonym bruker Skrevet 17. september 2021 #4 Skrevet 17. september 2021 Hvis du kommer fra Vestlandet kommer du sikkert via Sandvika, da ville jeg parkert i Asker og tatt toget inn. Der er det pendlerparkering. Anonymkode: 5f29d...5df
Anonym bruker Skrevet 17. september 2021 #5 Skrevet 17. september 2021 Du kan sette bilen ved en av lokalholdeplassene for buss eller tog. Der kan den stå gratis ogfor eksempel lokaltoget fra Asker (parker ved Vakås, Høn, Hvalstad eller Billingstad) går 4 ganger i timen. Det er pendlerparkering ved flere stasjoner, men om du gidder gå 100m kan du parkere gratis i gata. Langs Slemmestadveien gjennom Asker er det også greie parkeringsmuligheter og bussene går ganske ofte. Anonymkode: 6e7b4...f56
Anonym bruker Skrevet 17. september 2021 #6 Skrevet 17. september 2021 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Hvis du kommer fra Vestlandet kommer du sikkert via Sandvika, da ville jeg parkert i Asker og tatt toget inn. Der er det pendlerparkering. Anonymkode: 5f29d...5df Du må ha pendlerbevis for å stå der før 1700. Anonymkode: ea1d0...8d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå