Gå til innhold

Hvorfor blir man magnetisk på stikkstedet etter vaksina?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Noen som vet? Og før dere sier at man ikke blir det, mange blir det ihvertfall.

Anonymkode: 6bccf...243

Tror du på julenissen også?

Anonymkode: 029fd...3d9

Fortsetter under...

Jeg tok vaksinen i dag og har nå pga denne tråden sjekket dette. Vært på kjøkkenet og forsøkt med alle slags ting av metall. Newsflash : INGENTING SITTER FAST. MAN BLIR IKKE MAGNETISK. 

Anonymkode: c51e9...1fb

Annonse

2 minutes ago, ღTyrkiskPepperღ said:

Jeg måtte prøve. Det skulle jeg aldri gjort, for nå henger jeg fast i kjøleskapet sammen med A B C magnetene til min sønn🙄

Du ble kanskje ikke født med en sølvskje i rompa, men hvis du har flaks så får du en i rustfritt stål snart 😃

Anonymkode: 28bd5...131

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Du ble kanskje ikke født med en sølvskje i rompa, men hvis du har flaks så får du en i rustfritt stål snart 😃

😂😂😂

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Det er jo pga micro-chippen som settes inn samtidig som vaksinen, fan så glad jeg har vett til å ikke bite på dette svineriet staten vil utsette oss for!! 

🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑

Anonymkode: 3b3c1...830

Ikke glem at du etter vaksinen også kan ta inn 5G-signaler. Trenger aldri mer betale for internet😀

Mamsemums skrev (1 minutt siden):

Ikke glem at du etter vaksinen også kan ta inn 5G-signaler. Trenger aldri mer betale for internet😀

Hvem skulle ha trodd at staten sponser gratis internett 😁

Anonymkode: 906ef...50a

Annonse

Det må være noen magnetiske partikler som spres i kroppen. Hos meg henger krona fast i motsatt arm og i knehasene. For ikke å snakke om mengder med metall som sitter fast under brystene. Kan plutselig ha et helt sett med bestikk under der. Og brødkniven sittet akkurat passe fast i rumpesprekken. 

Anonymkode: 26bf6...45c

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Dobbeltsidig teip. Dro den på mannen her hjemme dagen etter vi tok vaksine. Med kjøleskapsmagneten. 

Anonymkode: 454f8...7c3

😂

Anonymkode: f7b56...55d

Mamsemums skrev (7 timer siden):

Det er det som er det fine med vaksinen for alle de som bor uten skikkelig nett! Endelig dekning på fjellet!

Det hender at dopapir sitter igjen en viss plass etter et do-besøk, men jeg tviler på at det har noe med vaksinen å gjøre 😉.

Her er en oppgave for deg i helgen: Ta en kjøleskapsmagnet og få en bruskork eller en mynt til å henge fast i den også legger du ut video her på mandag når du har fått det til.

Anonymkode: 5e751...c3a

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Det må være noen magnetiske partikler som spres i kroppen. Hos meg henger krona fast i motsatt arm og i knehasene. For ikke å snakke om mengder med metall som sitter fast under brystene. Kan plutselig ha et helt sett med bestikk under der. Og brødkniven sittet akkurat passe fast i rumpesprekken. 

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: cd2c5...c67

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Herregud, jeg dævver 😆 Veldig upraktisk når rumpa mi ler (som også er ett knalluttrykk jeg har lest her inne) 🤣

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Tenk deg hvilken karriere du kommer til å ha som smykketyv. 👌🏻

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Jeg tok vaksinen i dag og har nå pga denne tråden sjekket dette. Vært på kjøkkenet og forsøkt med alle slags ting av metall. Newsflash : INGENTING SITTER FAST. MAN BLIR IKKE MAGNETISK. 

Anonymkode: c51e9...1fb

Har du prøvd dobbeltsidig teip? Sålenge ikke teipen synes er det ikke juks. Jeg lover. 

Anonymkode: ac130...8d7

ღTyrkiskPepperღ skrev (13 timer siden):

Jeg måtte prøve. Det skulle jeg aldri gjort, for nå henger jeg fast i kjøleskapet sammen med A B C magnetene til min sønn🙄

Heldigvis er du nære mat. Effekten går ut om et par dager så da sklir du av. Hvis ikke kan du få familien til å prøve å skli deg bortover slik at du ikke er så himla i veien ihvertfall.

Anonymkode: ac130...8d7

• Opprett ny...