Gå til innhold

Hvorfor blir man magnetisk på stikkstedet etter vaksina?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Kilde? Jeg er vaksinert og jeg er ikke magnetisk 😊💉

Anonymkode: 029fd...3d9

Dette er noe jeg har sett, så det er litt vanskelig å vise til kilde… 

Østerdølen skrev (1 minutt siden):

Pga svetten på overarmen...

Mener du at økt svetteproduksjon på stikkstedet er en bivirkning da? Og hvorfor kan man ikke merke denne svetten på annet vis? Det er ikke klamt eller vått å ta på armen. Mynten henger heller ikke på andre armen.

Anonymkode: 6bccf...243

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hos meg hang en mynt fast men det var jo pga tape rester etter stikket ble plastret. Pluss klam hud. Etter jeg vasket med sprit og tørket godt hang den ikke fast. 

Anonymkode: dd1de...789

Det kan være en forklaring!👍🏻

Det er jo pga micro-chippen som settes inn samtidig som vaksinen, fan så glad jeg har vett til å ikke bite på dette svineriet staten vil utsette oss for!! 

🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑

Anonymkode: 3b3c1...830

Jeg ble ganske rik i dagene etter vaksinering. Mynter, ringer, tomflasker og smykker hang seg på armen min. Jeg plukka av og gikk rundt i byen og på kjøpesenter og samla flere bæreposer med ting som ble hengende på armen. Dessverre gikk effekten bort etter et par dager, men håper på booster over jul. 

Anonymkode: ac130...8d7

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo pga micro-chippen som settes inn samtidig som vaksinen, fan så glad jeg har vett til å ikke bite på dette svineriet staten vil utsette oss for!! 

🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑

Anonymkode: 3b3c1...830

😂

Anonymkode: f7b56...55d

Annonse

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Ok. Men hvorfor henger mynter fast der da?

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😁😁😁😁😁😁😁😁😁Mynter er ikke magnetiske.

Anonymkode: d694e...794

Ei venninne opplevde det samme, jeg fikk snap der en bruskork hang fast. Dette var flere måneder etter vaksine. Hun er ei oppegående dame, så skulle vel tro at hun ikke tullet. Jeg har ikke prøvd selv da. Har hørt om flere.

Anonymkode: 2a681...091

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ei venninne opplevde det samme, jeg fikk snap der en bruskork hang fast. Dette var flere måneder etter vaksine. Hun er ei oppegående dame, så skulle vel tro at hun ikke tullet. Jeg har ikke prøvd selv da. Har hørt om flere.

En bruskork er ikke magnetisk.

Anonymkode: 906ef...50a

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Noen som vet? Og før dere sier at man ikke blir det, mange blir det ihvertfall.

Får de aldri må ta mr da....

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Man blir ikke det, det er bare tull.

Det er faktisk sant. 😬Ei som jobber i barnehagen testa. Trodde ikke på det først jeg heller. 

Anonymkode: 79cd1...569

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det er faktisk sant. 😬Ei som jobber i barnehagen testa. Trodde ikke på det først jeg heller. 

Anonymkode: 79cd1...569

Pust på en mynt eller magnet et par ganger, eller ta litt vann på, så henger den på armen din, men det er ikke fordi du er magnetisk, men pga fukt. Det samme går hvis du er klam.

Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😁😁😁😁😁😁😁😁😁Mynter er ikke magnetiske.

Anonymkode: d694e...794

Jo, det er de. Men armen er ikke.

Anonymkode: 2aae0...6c9

Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Vel, hun er nok ikke så oppegående som du trodde. Ikke du heller.

Anonymkode: 2aae0...6c9

• Opprett ny...