Gå til innhold

Måle hcg etter SA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat hatt en SA, med kraftig blødning og magesmerter. Regner med det siden det var så vondt.Tenkte å ringe lege for å sjekke hcg-stigning. Trenger man legetime da eller tar de deg bare inn på testrommet? Er det en blodprøve? Og får man målingen med en gang? Vet at jeg må gjøre det 2 ganger med 48 timers mellomrom. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ikke å sjekke hcg.. 

Tro meg, jeg kjenner frustrasjonen.. Men én blodprøve gjør ingen forskjell. Og er litt bortkastede ressurser 

Anonymkode: f59b5...490

Skrevet

Om du vil måle kan du bare kjøpe to digiale tester med ukesindikator, ta to stykker med en uke mellom så ser du om antall uker går opp eller ned.

Anonymkode: 3f993...b0a

Skrevet

Vi har mistet 5 ganger og fikk aldri målt hCG i etterkant

Skrevet

Nei da dropper jeg det. Er så stressende. Da tar jeg heller en trøstende kopp med kaffe som jeg ikke har tatt på 8 uker😔

Skrevet
Musemor med tre søte små skrev (2 timer siden):

Vi har mistet 5 ganger og fikk aldri målt hCG i etterkant

Huff det var utrolig trist å høre. Må være tøft❤️

Skrevet
November-spire-79 skrev (36 minutter siden):

Huff det var utrolig trist å høre. Må være tøft❤️

Det var tøft når det stod på, men vi fikk til slutt 3 barn og er veldig fornøyd med det.
Tenker ikke så mye på det i dag.
Er liksom ferdig med det kapittelet, selvfølgelig lurer jeg litt en gang i blant på hvem de kunne ha blitt, men hadde vi fått dem hadde vi ikke hatt de vi har i dag, og ville aldri i verden byttet bort dem dersom du skjønner hva jeg mener.

Skrevet
Musemor med tre søte små skrev (4 minutter siden):

Det var tøft når det stod på, men vi fikk til slutt 3 barn og er veldig fornøyd med det.
Tenker ikke så mye på det i dag.
Er liksom ferdig med det kapittelet, selvfølgelig lurer jeg litt en gang i blant på hvem de kunne ha blitt, men hadde vi fått dem hadde vi ikke hatt de vi har i dag, og ville aldri i verden byttet bort dem dersom du skjønner hva jeg mener.

Ja det skjønner jeg🥰jeg har ei frisk jente fra før og jeg er 42 år så dette var forventet. Trøster meg med at jeg har henne. Det er lykke å kunne være med henne nå❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...