Gå til innhold

Hva er din erfaring med fettsuging?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ta fettsuging rundt magen/rygg, og er på leit etter en bra klinikk. 

Hvilken klinikk har du tatt fettsuging på? 

Hvilken erfaring har du fått?

Fornøyd? 

Anonymkode: 02703...f81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nysgjerrig. Hvis fettsuging er så effektivt, hvorfor gidder noen å slanke seg på gamlemåten?

Anonymkode: d2fb5...951

Skrevet

Når du legger på deg igjen vil fettet lagres i de andre fettcellene du har igjen. Hello mormorarmer og ridebukselår! 

Anonymkode: c5740...03f

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Jeg er nysgjerrig. Hvis fettsuging er så effektivt, hvorfor gidder noen å slanke seg på gamlemåten?

Fordi selv om man slanker seg, kan det ligge fettansamlinger på enkelte steder. Jeg har alltid "måneansikt" og dobbelthake, uansett om jeg veier 48 eller 70 kilo. På samme måte har jeg fettansamlinger på nedre del av magen og under brystene. Om så jeg har BMI på 18-19, så har jeg fortsatt fett der. Ser utrolig stygt ut.

Anonymkode: 37614...a82

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Når du legger på deg igjen vil fettet lagres i de andre fettcellene du har igjen. Hello mormorarmer og ridebukselår! 

Anonymkode: c5740...03f

Hvorfor skal man legge på seg igjen?

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Fordi selv om man slanker seg, kan det ligge fettansamlinger på enkelte steder. Jeg har alltid "måneansikt" og dobbelthake, uansett om jeg veier 48 eller 70 kilo. På samme måte har jeg fettansamlinger på nedre del av magen og under brystene. Om så jeg har BMI på 18-19, så har jeg fortsatt fett der. Ser utrolig stygt ut.

Aha, takk for svar. Men vil du endre utseende i ansiktet, altså? Det høres skummelt og fremmedgjørende ut.

Skrevet

Jeg fettsugde magen for tre år siden. Kjempefornøyd med resultatet. Og nei, jeg fikk ikke noe mer mormorarmer eller ridebukselår i tiden etter. 

Anonymkode: 43e86...418

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Aha, takk for svar. Men vil du endre utseende i ansiktet, altså? Det høres skummelt og fremmedgjørende ut.

Ja, jeg ønsker ikke å se ut som kjøttkake i ansiktet, og heller ikke ha dobbelthake. Det ser ikke veldig pent ut, for å si det slik, og jeg har lidd på grunn av stygt utseende hele mitt liv. Orker ikke. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Fordi det er dyrt. Og fordi det faktisk er en risiko. Både med narkose og infeksjoner etterpå. Derfor. Jeg har et problemområde selv og har tenkt på fettsuging. Slått det fra meg men jeg forstår de som gjør det om dette virkelig plager de. Å foreta kirurgiske inngrep er en seriøs greie, det har jo gått over alle støvleskaft slik det er blitt. Det er blitt litt for mye ufarliggjort. Likevel så tenker jeg at for enkelte kan kosmetiske kirurgiske inngrep gi livskvalitet i form av bedre selvfølelse og selvbilde. 
Min mamma har fikset øyelokk. Hun fikk det så utrolig mye bedre med seg selv. Her var det jo litt nødvendig også da hun hadde begrenset synsfelt, men den psykiske faktoren var stor. Selv for en dame på snart 70. 

Anonymkode: db459...b4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...