Gå til innhold

Spå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan gi meg en generell spå?

Jeg ønsker meg noe å se frem til. 

280584

Anonymkode: aa5b1...ea0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helg on to dager. Det vil ikke bryte ut borgerkrig i Norge. Fremmede kan luske i hagen på fjerde fullmåne hvis rognebærene faller ned.

Anonymkode: 1c1fe...84c

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Noen som kan gi meg en generell spå?

Jeg ønsker meg noe å se frem til. 

280584

Ikke vær så dum. 

Anonymkode: f32e3...a31

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 15.9.2021 den 23.06):

Det er helg on to dager. Det vil ikke bryte ut borgerkrig i Norge. Fremmede kan luske i hagen på fjerde fullmåne hvis rognebærene faller ned.

Anonymkode: 1c1fe...84c

Meget interessant.

Skrevet

Du har en aktiv livsstil, der du til enhver tid har mange baller i lufta og får optimalisert utnyttelsen av din mentale fleksibilitet og kreativitet. Det er også viktig at du blander inn litt lek i jobbingen. Det betyr mye for deg at livet er morsomt – det er like viktig som mat og vann.

Anonymkode: 52f33...8cc

Skrevet

I helgen kommer du til å legge merke til noe mens du er ute, som kommer til å påvirke deg positivt i løpet av den neste måneden. Jeg ser også fargen "rosa". 

Anonymkode: 1ef0e...b2b

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

I helgen kommer du til å legge merke til noe mens du er ute, som kommer til å påvirke deg positivt i løpet av den neste måneden. Jeg ser også fargen "rosa". 

Så spennende. Takk🌸

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Du har en aktiv livsstil, der du til enhver tid har mange baller i lufta og får optimalisert utnyttelsen av din mentale fleksibilitet og kreativitet. Det er også viktig at du blander inn litt lek i jobbingen. Det betyr mye for deg at livet er morsomt – det er like viktig som mat og vann.

Anonymkode: 52f33...8cc

Prøve på å gjøre livet mer morsomt. Takk😀

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 17.9.2021 den 18.19):

Jeg har ikke sett noe rosa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...