Gå til innhold

Beste sportsklokke/treningsklokke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger ny klokke, må kunne vise

sms, anrop, og alt treningsting som bør følge med , som gps, steg, kalorier osv.

Ønsker og at andre apper som messenger og kalender og skal komme opp med varsler!

Takknemlig for hjelp i denne jungelen 😉😁

Anonymkode: ed068...714

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker jo som du synes at den skal være like mye telefon som klokke så da er det jo å kjøpe smartklokkene som står til mobilen din som gjelder da. Har du iPhone så er det Apple Watch som gjelder liksom… 

Personlig så skyr jeg slikt, mye bedre med ren treningsklokke, slipper å lade hver dag som de andre må. Min Polar Vantage V lader jeg 2 ganger i mnd. Har ikke koblet den opp mot mobil. Ønsker ikke det. 

Anonymkode: 38cb3...e40

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Virker jo som du synes at den skal være like mye telefon som klokke så da er det jo å kjøpe smartklokkene som står til mobilen din som gjelder da. Har du iPhone så er det Apple Watch som gjelder liksom… 

Personlig så skyr jeg slikt, mye bedre med ren treningsklokke, slipper å lade hver dag som de andre må. Min Polar Vantage V lader jeg 2 ganger i mnd. Har ikke koblet den opp mot mobil. Ønsker ikke det. 

Anonymkode: 38cb3...e40

Mye av grunnen min , er at i min jobb kan jeg ikke ha med mobil, så er viktig med messenger , telefon og meldinger!

Så viss det er en viktig info angående barn/lege/skole ( har et barn med oppfølging), så trenger jeg ikke tenke så mye.

ser at viss de må ha tak i meg, så ser jeg det, og kan ringe dem opp .

Så er mest praktisk for meg!

Trenger ikke lade mer enn 1 gang i uken på den jeg har nå, bare til info

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Mye av grunnen min , er at i min jobb kan jeg ikke ha med mobil, så er viktig med messenger , telefon og meldinger!

Så viss det er en viktig info angående barn/lege/skole ( har et barn med oppfølging), så trenger jeg ikke tenke så mye.

ser at viss de må ha tak i meg, så ser jeg det, og kan ringe dem opp .

Så er mest praktisk for meg!

Trenger ikke lade mer enn 1 gang i uken på den jeg har nå, bare til info

Du må ha mobilen i nærheten, ellers vil ikke klokken kunne motta anrop eller meldinger. 

Anonymkode: b4947...02a

Skrevet

Jeg har garmin vivoactive 3 til min iPhone. Eneste jeg syns er dumt er at jeg ikke får valgt hva slags varsler som kommer. For jeg trenger som deg meldinger og anrop, men ikke nødvendigvis snap feks. Kan være det er en funksjon, men jeg har ikke funnet den 

Anonymkode: 095ed...dbc

Skrevet
Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Du må ha mobilen i nærheten, ellers vil ikke klokken kunne motta anrop eller meldinger. 

Den kan ligge i gardrobe, var voldsomt så du henger deg opp i dette da

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Jeg har garmin vivoactive 3 til min iPhone. Eneste jeg syns er dumt er at jeg ikke får valgt hva slags varsler som kommer. For jeg trenger som deg meldinger og anrop, men ikke nødvendigvis snap feks. Kan være det er en funksjon, men jeg har ikke funnet den 

Anonymkode: 095ed...dbc

Var en type garmin jeg tenkte….

Skrevet

Henger jeg meg voldsomt opp i dette ved å påpeke det én gang? Jeg har hatt flere smartklokker. Samtlige kobles fra telefonen hvis jeg beveger meg fra for eksempel stue til soverom. Men du er åpenlyst ikke spesielt interessert i tips. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Den må være i nærheten, som innenfor 10 meter ca. Synes dette er viktig tilleggsopplysning jeg. For har du garderobe i annet etasje eller et stykke unna der du oppholder deg kommer du til å bli skuffet. Klokke og telefon kobles sammen med bluetooth.

Uyenom det er jeg veldig fornøyd med Garmin fenix 6s. Den har det du ber om, og du kan stille inn hva du vil ha varsel fra.

Anonymkode: 6a87e...ccb

Skrevet

Jeg har Samsung watch 4. VELDIG fornøyd :)

Anonymkode: 212af...5f0

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Med Apple watch kan du velge en utgave med integrert micro-sim. Da trenger du ikke mobilen i nærheten. Den har også alt du ønsker deg, du velger hvilke apper du vil ha på klokka.  Men avhengig av at du har iPhone, tror jeg?

Anonymkode: 0dab1...8fd

Skrevet

En smartwatch med esim vil dekke behovet du skisserer. Esim blir tvilling til mobilen.  
Er en stund siden jeg sjekket, men da var det kun Telenor og Telia som støttet esim. 

Anonymkode: a2865...7da

Skrevet

Høres vel ut som eneste mulighet for deg er apple watch, men usikker på om du kan svare hva du vil i messenger og meldinger er også.

Du må i hvertfall ha en med E-sim, det kommer du ikke utenom.

Anonymkode: cac57...3e2

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Høres vel ut som eneste mulighet for deg er apple watch, men usikker på om du kan svare hva du vil i messenger og meldinger er også.

Du må i hvertfall ha en med E-sim, det kommer du ikke utenom.

Anonymkode: cac57...3e2

Du kan svare på sms, messenger, mail osv på min Apple watch i hvert fall. Men er uten tastatur, så du må enten si det du vil svare, så kan klokka konvertere det til tekst. Eller svare med emoji som 👍🏻 f.eks. Det gjør jeg oftest. 

Skrevet

Du kan svare på sms, messenger, mail osv på min Apple watch i hvert fall. Men er uten tastatur, så du må enten si det du vil svare, så kan klokka konvertere det til tekst. Eller svare med emoji som 👍🏻 f.eks. Det gjør jeg oftest. 

Det er forresten også en lang rekke med vanlige svar, som man kan velge mellom. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Hvilken har du? Ser det finnes en som heter se…

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Det er forresten også en lang rekke med vanlige svar, som man kan velge mellom. 

I appel watch appen på telefonen kan du sette opp enda flere svar, eller endre de som alt ligger inne :)

Anonymkode: a2865...7da

Skrevet

Jeg har garmin vivoactive 4s. Veldig foryd!

Skrevet
tante grusom master of law skrev (5 minutter siden):

Jeg har garmin vivoactive 4s. Veldig foryd!

Samme her! 

Skrevet

Garmin vivoactive 4s kanskje?

Anonymkode: b5454...efa

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hvilken har du? Ser det finnes en som heter se…

Jeg har apple watch serie 5, eller hva den nå heter? Femmeren i hvert fall. Har hatt den i ca to år, så det er sikkert kommet nyere modeller nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...