Anonym bruker Skrevet 15. september 2021 #1 Skrevet 15. september 2021 Jeg får "lyn" inni meg hvis mennesker kommer fort bort til meg og vil prate. Da klarer jeg ikke å konsentrere meg om hva de sier... tankene mine går hele tiden på: hold masken, virk intressert.. ikke le.. ikke lag rare ansiktsuttrykk.. slapp av! Dette tar knekken på meg og er blitt verre og verre. Er helt utslitt etter en dag på jobb f.eks. hva er det? Har slitt med dette siste 6 årene ca Anonymkode: 1211d...281
Anonym bruker Skrevet 15. september 2021 #2 Skrevet 15. september 2021 Jeg er helt lik. Folk jeg ikke kjenner så som kommer rett bort for å prate vipper meg av pinnen. Spesielt i jobb, hvis en kollega fra en annen avdeling kommer inn og rett på meg så kan jeg fort begynne å rødme og svette. Er egentlig en sosial person og er utadvendt og blid men brått skifte fra å sitte stille og jobbe til å bli kastet inn i å måte prate med en kollega gir kroppen min sjokk. Om jeg kalles inn til møte er det null problem. Skal utredes for ADD snart (vet det ikke skal kalles der mer men det er for å spesifisere hvor mine utfordringer ligger på generelt grunnlag) Anonymkode: 0015d...77a
Anonym bruker Skrevet 15. september 2021 #3 Skrevet 15. september 2021 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Jeg er helt lik. Folk jeg ikke kjenner så som kommer rett bort for å prate vipper meg av pinnen. Spesielt i jobb, hvis en kollega fra en annen avdeling kommer inn og rett på meg så kan jeg fort begynne å rødme og svette. Er egentlig en sosial person og er utadvendt og blid men brått skifte fra å sitte stille og jobbe til å bli kastet inn i å måte prate med en kollega gir kroppen min sjokk. Om jeg kalles inn til møte er det null problem. Skal utredes for ADD snart (vet det ikke skal kalles der mer men det er for å spesifisere hvor mine utfordringer ligger på generelt grunnlag) Anonymkode: 0015d...77a Masse lykke til med utredning. Håper du får den hjelpen du trenger. Jeg har ikke ADD. Det vet jeg. Jeg lurer på om det er sosial angst eller noe. Kan det være det? Dårlig selvtillit... føler meg forfedelig hele tiden. Overarbeidet. Ensom. Osv Jeg klarer ikke å "oppføre" meg sammen med familien heller Anonymkode: 1211d...281
Anonym bruker Skrevet 15. september 2021 #4 Skrevet 15. september 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Masse lykke til med utredning. Håper du får den hjelpen du trenger. Jeg har ikke ADD. Det vet jeg. Jeg lurer på om det er sosial angst eller noe. Kan det være det? Dårlig selvtillit... føler meg forfedelig hele tiden. Overarbeidet. Ensom. Osv Jeg klarer ikke å "oppføre" meg sammen med familien heller Anonymkode: 1211d...281 Jeg har ikke dårlig selvtillit. Har i yngre år holdt endel kurs osv. Nå synes jeg kursing er pyton. Mulig jeg har utviklet en sosial angst jeg ikke skjønner jeg har. Det kan muligens kobles sammen med å være sliten, dette skjer oftere og er kraftigere når jeg er sliten. Med familie synes jeg det går greit. Det kan skje i selskap osv men da med personer jeg kjenner lite. Det er «kjenner ikke/kjenner nesten ikke» som er utløsende her. Det skjedde ALDRI før jeg ble 30 år. Når jeg tenker meg om så startet dette etter jeg var sykemeldt i seks måneder for utbrenthet. Anonymkode: 0015d...77a
Anonym bruker Skrevet 15. september 2021 #5 Skrevet 15. september 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Masse lykke til med utredning. Håper du får den hjelpen du trenger. Jeg har ikke ADD. Det vet jeg. Jeg lurer på om det er sosial angst eller noe. Kan det være det? Dårlig selvtillit... føler meg forfedelig hele tiden. Overarbeidet. Ensom. Osv Jeg klarer ikke å "oppføre" meg sammen med familien heller Anonymkode: 1211d...281 Det du beskriver høres ut som mine symptomer i månedene før jeg gikk på en ordentlig smell. Det ble verre og verre og utviklet seg til jeg ikke kom meg opp av senga tilslutt. Var sykemeldt nesten et år. Utbrent med angst og ekstrem sosial angst. Ta det på største alvor er mitt råd, kom deg til legen Anonymkode: 5a0a8...aa8
Anonym bruker Skrevet 15. september 2021 #6 Skrevet 15. september 2021 Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Det du beskriver høres ut som mine symptomer i månedene før jeg gikk på en ordentlig smell. Det ble verre og verre og utviklet seg til jeg ikke kom meg opp av senga tilslutt. Var sykemeldt nesten et år. Utbrent med angst og ekstrem sosial angst. Ta det på største alvor er mitt råd, kom deg til legen Anonymkode: 5a0a8...aa8 Støtter denne, høres ut som du er i ferd med å bli utbrent. Ta grep - ta vare på deg selv. Anonymkode: 8afad...199
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå