Gå til innhold

Hva tenker dere om denne gaven til en venninne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En potte blomst, 3 kubbelys, servietter, twist og noen te poser. 

Ville du likte det? Lite penger så ikke råd til mer. 

Anonymkode: 16e56...b7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det hadde jeg likt. 

Men holder det ikke med en fin plante, da? Det er virkelig ikke mengden det kommer an på. 

Anonymkode: 9eb77...19d

Skrevet

Hadde holdt med plante og twist for mine del. Og kanskje teen, mens lys og servietter er overflødig 😃

Anonymkode: 4c85d...9a5

Skrevet
2 minutes ago, Anonym bruker said:

Ja, det hadde jeg likt. 

Men holder det ikke med en fin plante, da? Det er virkelig ikke mengden det kommer an på. 

Anonymkode: 9eb77...19d

Enig i denne. Særlig kubbelys ville vært lite ønsket.. 

Anonymkode: 989f2...65f

Skrevet

Ville valgt potteblomst og twist, ev melkehjerter eller annen sjokolade. Blomsterpotte holder også. Jeg liker ikke - og bruker ikke kubbelys- dessuten er en blomst mer enn nok. 

Anonymkode: 892db...2cd

Skrevet

Lys, servietter, twist og te kunne du droppet for min del.

Holder med planten, eller legg ved et par ullsokker, vanter, et skjerf eller noe sånt.

Anonymkode: a79f8...4d7

Skrevet

Elsker folk som gir potteplante istedenfor blomsterkvast, det holder så mye, mye lenger.
Personlig ville jeg nok ha kuttet ut resten, og heller lagt til mer i planten og funnet en litt spesiell en.
De fleste hagesentre har en rekke planter av typen Calathea, de kommer i veldig mange stilige varianter og ikke alle av dem er dyre heller

Anonymkode: aa9f2...656

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Sleng med en vin,så er den perfekt🙂

Anonymkode: 36b72...50e

Skrevet

Sånne gaver jeg både liker å gi og også få. 😊

Anonymkode: d2bb7...d0f

Skrevet

Hver av tingene du nevner er en fin nok gave i seg selv, HI :)

Har du dårlig råd bør du ikke bruke penger på alt dette. Jeg ville valgt en plante. Trenger ikke kjøpe en stor eller dyr heller. Noe av sjarmen med planter er jo å se dem vokse, plante dem om i større potte selv etter en stund, og se den trives. Jeg tenker at du heller ikke trenger kjøpe med en potte, for folk har så ulik smak når det gjelder potter. Planten i seg selv er mer enn nok gave :) Jeg ville blitt glad for en pakke te også, så gå for det du har råd til.

Anonymkode: 4036e...2b4

Skrevet

Jeg hadde vært glad for en venninne 

Anonymkode: 50b76...9e8

Skrevet

Enig med de andre at plante hadde holdt i massevis :D

Anonymkode: 80647...389

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ville likt veldig godt! Men ikke nødvendig med så mye, altså! 😃

Anonymkode: ee28d...a0c

Skrevet

Kjedelig og det meste ville blitt liggende i 2 år før jeg kastet det. Jeg ville heller hatt bare planten, en pocetbok, et par ullsokker eller liknende. Når du kjøper så mange ting blir det jo litt penger totalt.

Anonymkode: 65a71...7d3

Skrevet

Jeg hadde vært glad for både kubbelys og servietter også 😃 

Anonymkode: dd50e...7f2

Skrevet

Kubbelys og servietter er vel litt gæmlis, og jeg drikker heller ikke te. Potteplante, så sant det ikke er en slik med mye blomster på er grei gave. 

Anonymkode: 01f2e...767

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Ja, fin gave. 

Anonymkode: 59f3d...552

Skrevet

Eller hva med hjemmebakte småkaker på glass?

Anonymkode: 59f3d...552

Skrevet

Du kjenner venninnen din best. Potteplante kan være en fin gave, men ikke til meg, jeg liker bare noen få planter, og selv dem glemmer jeg å vanne. Jeg foretrekker annen sjokolade enn twist (litt Rema-følelse, så det ville jeg uansett droppet). Jeg bruker ikke kubbelys, men høye lys i stake. Servietter: foretrekker hvite, og kjøper dem på IKEA. Så: det er ingenting galt med gaven din, og mange ville sikkert likt den, men hos meg ville det vært bom. Vanskelig å anbefale gaver uten å kjenne personen.

Anonymkode: 1cae2...7e7

Skrevet

Jeg hadde likt de gavene men slenger meg på de andre at ei plante holder i lange baner. Om du føler det er for lite så sats på sjokolade med mindre hun ikke liker det :) Av kubbelys og servietter så liker jeg farger som beige, hvitt eller  grått  Enkle farger som  matcher det meste.

Skrevet

Med mindre du vet at hun liker twist, så ville jeg kjøpt en annen sjokolade. Men en fin plante er en fin gave alene altså.

Anonymkode: 9caee...ecb

Skrevet

Mer enn nok for meg. Jeg hadde blitt lykkelig av bare planten. Selv om jeg egentlig er billig i godterismaken ville jeg heller hatt en liten boks med gourmetlakris enn twist, men det er jo du som kjenner henne best👍🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...