Gå til innhold

Hurtigtest, dere som har fått positivt svar..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke fått postivt svar, så vet ikke om jeg da kan svare, men jeg mener å ha lest ett sted at man ikke kan lese av svaret senere enn etter 20 min fordi det kan gi feil? Og heller ikke før 15 min :)

Anonymkode: 89098...883

Jeg har ikke fått det selv, men ene sønnen min på 18 år fortalte at en i klassen testet positivt på hurtigtest i klasserommet. Siden de blir tatt ut av klasserommet innen 5 min etter drypp, må jo streken ha dukket opp etter maks et par minutter. Han testet forøvrig positivt med "skikkelig" test også. 

Anonymkode: 97976...b0f

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke fått det selv, men ene sønnen min på 18 år fortalte at en i klassen testet positivt på hurtigtest i klasserommet. Siden de blir tatt ut av klasserommet innen 5 min etter drypp, må jo streken ha dukket opp etter maks et par minutter. Han testet forøvrig positivt med "skikkelig" test også. 

Ser at det ble litt dårlig forklart. Jeg er selv lærer i vgs og rutinen er at alle elever drypper på likt, så legges testen i en konvolutt med elevens navn og telefonnummer og lærer samler inn alle konvoluttene og leverer til de som skal lese av resultatene. I sønnen min sitt tilfelle hadde han i klassen selv sett begge strekene før testen ble lagt i konvolutten og samlet inn, altså må streken ha kommet opp veldig fort.

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Ser at det ble litt dårlig forklart. Jeg er selv lærer i vgs og rutinen er at alle elever drypper på likt, så legges testen i en konvolutt med elevens navn og telefonnummer og lærer samler inn alle konvoluttene og leverer til de som skal lese av resultatene. I sønnen min sitt tilfelle hadde han i klassen selv sett begge strekene før testen ble lagt i konvolutten og samlet inn, altså må streken ha kommet opp veldig fort.

Rart. Her skal testene ligge vannrett og ikke røres før det har gått 15 min. 

Anonymkode: 839bb...6a4

Jeg testet positivt på 2 hurtigstester (ulike merker), og her kom også begge strekene omtrent med en gang på begge testene. 

Godt innenfor 2 minutter som hun over skriver. 

Jeg testet deretter positivt på pcr-test også. 

Anonymkode: 0c51a...612

Annonse

• Opprett ny...