Gå til innhold

Kan andre hente medisin med min fullmakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått cosylan, men hoster konstant hele tiden og det er vel ikke så greit å dra noe sted da. Kan jeg skrive en fullmakt og få en annen til å hente?

Anonymkode: 92206...86c

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, men tror du må bruke apotekets fullmaktsskjema. Tror ikke en vanlig lapp holder lenger. 

Anonymkode: 0fe6c...ed9

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ja, men tror du må bruke apotekets fullmaktsskjema. Tror ikke en vanlig lapp holder lenger. 

Anonymkode: 0fe6c...ed9

Ah, okey 

Skrevet

Sjekk nettsiden til apoteket, du kan laste ned fullmaktskjema

Anonymkode: 876d8...4fb

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Sjekk nettsiden til apoteket, du kan laste ned fullmaktskjema

Anonymkode: 876d8...4fb

Sendte eksmannen inn med bankkortet mitt nå. Bor rett ved et apotek. Han har enda ikke dukka opp med uforrettet sak så regner med det gikk bra 

Skrevet

Her går det også bra med ID med signatur og håndskrevet og signert lapp. 

Anonymkode: 90f1a...3d0

Annonse

Skrevet

Datteren min har skrevet fullmaktskjema som ligger på apotekene for at jeg skal hente ut Ritalin. Mulig det er strengere med den medisinen enn annen medisin, men det er i alle fall mulig på et vis

Anonymkode: 17af2...654

Skrevet

Hadde visst liggende inne et skjema fra før så det gikk bra! Hun holdt på å gi han det uten at hun så skjemaet først, men tror vi er gode kunder og at hun kjenner oss igjen :)

Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Hadde visst liggende inne et skjema fra før så det gikk bra! Hun holdt på å gi han det uten at hun så skjemaet først, men tror vi er gode kunder og at hun kjenner oss igjen :)

Hvis dere har levert skjema, så har de det vel registrert på dataen? Det har de i hvert fall her.

Anonymkode: ef9cd...396

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Har fått cosylan, men hoster konstant hele tiden og det er vel ikke så greit å dra noe sted da. Kan jeg skrive en fullmakt og få en annen til å hente?

Ja, skriv utfyllende fullmakt, og send med id kortet ditt

Anonymkode: 12c8c...c75

Skrevet

Det finnes en app som kan brukes på ulike apotek. Da ligger det bilde av legitimasjon, osv. 

Anonymkode: a1bf6...a9c

Skrevet

Vi ringte apoteket. De gjorde unntak. Vi hadde ikke tilgang på printer for å skrive ut fullmakt per papir og vi var syke. Apoteket ville heller ikke ha papiret på deres disk når vi sa vi var hjemme pgs sykdom. Vi skrev fullmakt på papir og sendte bildet til den som hentet medisiner. De som hentet viste bildet på apoteket å det var ok. Som sagt, vi ringte på forhånd .

Anonymkode: ab6e5...2ff

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvis dere har levert skjema, så har de det vel registrert på dataen? Det har de i hvert fall her.

Anonymkode: ef9cd...396

Ja, men hun så ikke det før hun hadde sagt «egentlig må du ha fullmakt, men….» også klikka hun en gang til og da lå det visst der så da var det greit :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...