Anonym bruker Skrevet 14. september 2021 #1 Skrevet 14. september 2021 Den viser blinkende smil, men ser ikke så positiv ut de andre. Kan noen her sjekke? Anonymkode: 3f1c6...b00
Anonym bruker Skrevet 14. september 2021 #2 Skrevet 14. september 2021 Den digitale er jo sensitiv nok den. Når den blinker nærmer du deg jo eggløsning. Har jo lite for seg å sammenligne forskjellige tester. Når smilefjeset er konstant (ikke blinker) så er fertiliteten på topp. Da får du nok også bedre utslag på de andre testene. Da jeg testet etter eggløsning, brukte jeg stick testene til de ble det jeg mente var positiv, så dobbelsjekket jeg med en digital. Stemte alltid. Anonymkode: 5d439...cfe
Anonym bruker Skrevet 14. september 2021 #3 Skrevet 14. september 2021 Okei men synes ikke den ser ut som eggløsning? Fra i ettermiddag Anonymkode: 3f1c6...b00
Anonym bruker Skrevet 14. september 2021 #4 Skrevet 14. september 2021 Streken skal være like sterk når det er eggløsning og det kan endre seg på bare noen timer. Anonymkode: 7f81d...02a
Anonym bruker Skrevet 14. september 2021 #5 Skrevet 14. september 2021 Nå vet ikke jeg hvorfor du tester etter eggløsning, men hvis det er for å ha fertilitetsbehandling så anbefales det å teste morgen og kveld. Ikke morgenurin, som brukes på graviditetstest. Jeg brukte feks å stå opp og tisse kl. 05 og så vente 4 timer før jeg tisset på testen. Drakk ikke de 2 timene før. Det samme gjorde jeg på kvelden. Tok test feks kl 20. Tisset da kl 16 og drakk ikke etter kl 18. Hardt, men det ga best resultat. Urinen må være så konsentrert. LH hormonet er oftest høyest på kvelden. Skal du bare ha sex så holder det at dere har sex nå og annenhver dag fremover noen dager. Sæd lever i ca 5 dager i livmoren, men et egg lever bare 24 t etter eggløsning. Anonymkode: 5d439...cfe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå