Gå til innhold

Hjemme mens vaskefirma vasker leiligheten?

Være hjemme samtidig som vaskehjelpen  

12 stemmer

1. 1. Er det innafor å være hjemme mens et vaskefirma vasker hos deg?

• Ja, hold på som normalt, men bare ta hensyn
      2
    • Nei, la de få holde på i fred
      4
    • Ja, hvis man holder seg på et eget rom
      0
    • Ja, men ta hensyn og hold deg godt i bakgrunnen
      6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det innafor å være hjemme mens vaskefirmaet(som skal ta en skikkelig grundig vask over 4-5 timer) vasker leiligheten din?

I såfall, bør man da holde seg godt i bakgrunnen, eller kan man holde på som normalt? Er det greit å spørre om de kan ta ett spesifikt rom først, slik at du kan oppholde deg der mens de vasker resten av leiligheten?

I dårlig form og absolutt ikke helt i stand til å farte rundt i 4-5 timer🙈 er ufør, og har ingen steder å dra til for å slappe av, og trenger virkelig det i morgen- som er da de kommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt lov å være hjemme, og å be dem starte med et spesifikt rom. Det er du som betaler for tjenesten de leverer!

Anonymkode: 972ad...a27

Skrevet

Ikke noe problem å være hjemme, mange som er det.

Har en svigerinne som vasker og hun sier at det både er eldre damer som er kjempe selskapssyke som følger etter de rundt i leiligheten og skravler på inn og utpust, mennesker som har hjemmekontor og lukker seg inne på et rom mens de holder på og alt imellom.

Du kan fint be de ta f.eks soverommet ditt til slutt, så legger du deg på senga og ser en serie e.l mens de holder på, og til slutt setter du deg i stua mens de tar soverommet ditt. Er jo det samme de gjør de som har hjemmekontor, ber de ta kontoret til slutt...

Anonymkode: b7f60...7f4

Skrevet

Når jeg har vært hjemme på hjemmekontor har jeg bedt henne ta et spesifikt rom først, så har jeg gått inn der mens hun har tatt resten av huset. Det må da være greit. 
Hvis noen av oss har vært syk eller i karantene har vi avlyst vaskingen. 

Anonymkode: b47cd...141

Skrevet

Hvis jeg er hjemme så setter jeg meg på kontoret, og sier at det ikke er nødvendig å vaske det rommet. Enten jobber jeg, eller så «jobber» jeg. Netflix på macen går fint.  
Går på do og henter meg mat ved behov, men ellers lar jeg henne jobbe i fred. 

Anonymkode: 719af...25a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...