Anonym bruker Skrevet 13. september 2021 #26 Skrevet 13. september 2021 Anonym bruker skrev (58 minutter siden): Norge er et av landene i verden som har kommet best ut av koronakrisen i verden. Erna har ledet oss gjennom dette. Hvorfor vil så mange bytte henne ut? Anonymkode: 101e5...c05 Fordi hun er løgnaktig og lite empatisk. Blemme en - "visste ikke om koronareglene". Blemme to - "men de hadde jo ikke råd før pandemien heller, ikke sant?". Jeg ønsker ikke en statsminister som tar lett på sine egne lover og tiltak, og som er så lang fra hvermannsen at hun ikke har forståelse for vanlige folks økonomiske problemer som følge av offentlige tiltak. Anonymkode: 103f6...585
Anonym bruker Skrevet 13. september 2021 #27 Skrevet 13. september 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Fordi hun er løgnaktig og lite empatisk. Blemme en - "visste ikke om koronareglene". Blemme to - "men de hadde jo ikke råd før pandemien heller, ikke sant?". Jeg ønsker ikke en statsminister som tar lett på sine egne lover og tiltak, og som er så lang fra hvermannsen at hun ikke har forståelse for vanlige folks økonomiske problemer som følge av offentlige tiltak. Anonymkode: 103f6...585 Hun har håndtert korona godt. Bedre enn vingle-Jonas ville ha gjort. Er det ikke flaut å være så redd for en sterk og selvstendig kvinne? Anonymkode: e4bc0...ded
Anonym bruker Skrevet 13. september 2021 #28 Skrevet 13. september 2021 *Miss Marple* skrev (2 timer siden): Jeg både gleder meg og er nervøs. Jeg tror på et regjeringsskifte, jeg håper inderlig på et, men jeg frykter likevel at det ikke går veien. Når vi ser hvor sjukt dårlig de rødgrønne i Sverige har håndtert både Korona og alt annet er det helt villt å styre etter den samme modellen! Med AP bak spakene blir det vel 4 år med #Metoo-sladder og annen såpeopera. Finn frem popcornet! Anonymkode: 89915...740
the amazing spidermamma Skrevet 13. september 2021 #29 Skrevet 13. september 2021 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Hun har håndtert korona godt. Bedre enn vingle-Jonas ville ha gjort. Er det ikke flaut å være så redd for en sterk og selvstendig kvinne? Anonymkode: e4bc0...ded Skal man stemme på noen kun fordi de er 'sterke og selvstendige kvinner'? Jeg er mer interessert i politikken de fører enn hvilket kjønn de har. Du har kanskje glemt at det var opposisjonen som sørget for støtteordninger til alle de som mistet jobben eller ble permittert under nedstengningen. Regjeringen kom med noen forslag som kun var rettet mot bedrifter, null og niks til vanlige folk. Heldigvis ble de presset til å håndtere krisen bedre.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2021 #30 Skrevet 13. september 2021 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Hun har håndtert korona godt. Bedre enn vingle-Jonas ville ha gjort. Er det ikke flaut å være så redd for en sterk og selvstendig kvinne? Anonymkode: e4bc0...ded Har du ikke noe annet å komme med? Du messer om det samme hele tiden. Anonymkode: e6ac4...ec9
Anonym bruker Skrevet 13. september 2021 #31 Skrevet 13. september 2021 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Har du ikke noe annet å komme med? Du messer om det samme hele tiden. Anonymkode: e6ac4...ec9 Jeg kommer fra et land som en gang led under kommunismen. Jeg kan love deg at du snart vil savne både Erna og FRP i regjering. Det lover jeg deg. Nå blir det snart forbudt og krenke noen. Siden kommer angiveriet. Folk vil havne i fengsel fordi noen har angitt dem. Snart vil dere savne Sylvi Listhaug og Erna Solberg. Anonymkode: e4bc0...ded
Anonym bruker Skrevet 13. september 2021 #32 Skrevet 13. september 2021 Anonym bruker skrev (59 minutter siden): Hun har håndtert korona godt. Bedre enn vingle-Jonas ville ha gjort. Er det ikke flaut å være så redd for en sterk og selvstendig kvinne? Anonymkode: e4bc0...ded Jeg sliter med å ta en som skriver «vingle-Jonas» seriøst. Men, jeg har faktisk sansen for Erna, hun er utrolig dyktig, og regjeringen generelt synes jeg har håndtert pandemien godt. Samtidig tror jeg en annen regjering hadde taklet pandemien like godt - hele regjeringen har stort sett stått ganske samlet når det gjelder korona-pandemien. Men, jeg satser på regjeringsskifte. Ønsker mer rettferdig fordeling og bedre klimapolitikk. Og håper på Rødt over sperregrensen. Ser jaggu ut til å gå som jeg håper! 👏👏 Anonymkode: c3ebc...0eb
Anonym bruker Skrevet 13. september 2021 #33 Skrevet 13. september 2021 Det ser gudskjelov lyst ut! Anonymkode: f8181...975
☆☆☆ Skrevet 13. september 2021 #34 Skrevet 13. september 2021 Altså, Erna Solberg er dyktig. Ingen tvil om det. Men det er ikkje til hjelp i mine auger, så lenge ho fører ein POLITIKK eg ikkje likar. Og merknad i parantes, ho er lite sjarmerande når ho blir furten når konfrontert med ting ho helst ikkje vil ha snakk om. Men alt i alt ei dyktig dame, ja.
Superdolly Skrevet 13. september 2021 #35 Skrevet 13. september 2021 Jeg heier på regjeringsskifte! Velger å ha trua helt til det motsatte eventuelt skulle bli bevist.
sug lut Skrevet 13. september 2021 #36 Skrevet 13. september 2021 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Jeg kommer fra et land som en gang led under kommunismen. Jeg kan love deg at du snart vil savne både Erna og FRP i regjering. Det lover jeg deg. Nå blir det snart forbudt og krenke noen. Siden kommer angiveriet. Folk vil havne i fengsel fordi noen har angitt dem. Snart vil dere savne Sylvi Listhaug og Erna Solberg. Anonymkode: e4bc0...ded Og nå må vi slite med deg.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2021 #37 Skrevet 13. september 2021 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Jeg kommer fra et land som en gang led under kommunismen. Jeg kan love deg at du snart vil savne både Erna og FRP i regjering. Det lover jeg deg. Nå blir det snart forbudt og krenke noen. Siden kommer angiveriet. Folk vil havne i fengsel fordi noen har angitt dem. Snart vil dere savne Sylvi Listhaug og Erna Solberg. Anonymkode: e4bc0...ded Det er tydelig at denne oppveksten har preget, og tildels skadet, deg. Dette er Norge. Det er ikke himmelvid forskjell på høyre- og venstresiden. Hovedforskjellen ligger i hvilke grupper som prioriteres politisk (de som har minst, eller de som har mest), og i miljøpolitikk. Du kan ikke automatisk trekke linjer fra andre land. Anonymkode: 1c6a6...2bb
Anonym bruker Skrevet 13. september 2021 #38 Skrevet 13. september 2021 Det ser dessverre ut til at det blir regjeringsskifte, men det var ikke veldig uventet. Nå blir sikkert alt så mye bedre😅 Anonymkode: 2dd22...fb8
Anonym bruker Skrevet 13. september 2021 #39 Skrevet 13. september 2021 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Jeg kommer fra et land som en gang led under kommunismen. Jeg kan love deg at du snart vil savne både Erna og FRP i regjering. Det lover jeg deg. Nå blir det snart forbudt og krenke noen. Siden kommer angiveriet. Folk vil havne i fengsel fordi noen har angitt dem. Snart vil dere savne Sylvi Listhaug og Erna Solberg. Anonymkode: e4bc0...ded Du bør seriøst søke hjelp om du tror på det du selv skriver her og om du tror Norge nærmer seg kommunismen. Selv om Rødt ble langt, langt større ville vi ikke fått et kommunistisk styresett i norsk politikk. Du bør sette deg litt mer inn i hva de ulike partiene i Norge står for, les partiprogrammene, les norsk historie. Du trenger det, for du har misforstått vesentlige fakta rundt norsk historie, norsk samtid og norsk politikk. Om noe er det Frp man bør frykte blir for store (heldigvis er det norske folk for smarte fremdeles til det), fordi de vil splitte landet innenfra med sin populistiske og splittende retorikk. Får de ture frem så vil de brøyte vei for langt mer diktatoriske ledere. Anonymkode: 46da8...064
Anonym bruker Skrevet 13. september 2021 #40 Skrevet 13. september 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Du bør seriøst søke hjelp om du tror på det du selv skriver her og om du tror Norge nærmer seg kommunismen. Selv om Rødt ble langt, langt større ville vi ikke fått et kommunistisk styresett i norsk politikk. Du bør sette deg litt mer inn i hva de ulike partiene i Norge står for, les partiprogrammene, les norsk historie. Du trenger det, for du har misforstått vesentlige fakta rundt norsk historie, norsk samtid og norsk politikk. Om noe er det Frp man bør frykte blir for store (heldigvis er det norske folk for smarte fremdeles til det), fordi de vil splitte landet innenfra med sin populistiske og splittende retorikk. Får de ture frem så vil de brøyte vei for langt mer diktatoriske ledere. Anonymkode: 46da8...064 Amen! Anonymkode: f8181...975
Anonym bruker Skrevet 14. september 2021 #41 Skrevet 14. september 2021 Et trist resultat. Eneste positive var at Krf og MDG kom under sperregrensen. Anonymkode: 7de3b...b28
Anonym bruker Skrevet 14. september 2021 #42 Skrevet 14. september 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Et trist resultat. Eneste positive var at Krf og MDG kom under sperregrensen. Anonymkode: 7de3b...b28 Veldig enig med deg. Et trist resultat, men fy søren så glad jeg er for at spesielt MDG havnet under sperregrensen. Anonymkode: 2c6b2...301
Anonym bruker Skrevet 14. september 2021 #43 Skrevet 14. september 2021 Hengebukksvinet skrev (11 timer siden): Det blir veldig spennende. Blir fryktelig skuffa om det ikke blir skifte. Orker ikke fire nye år med økende forskjeller og enda mer til de som har mer enn nok fra før. Trenden må snus før det er for sent. Nå er det min tur😆 Vi kommer til å ha forskjeller videre. Hvis noen har gått på limpinnen med alle valgløftene, så blir de nok skuffet. Perspektivmeldingen er klokkeklar på at fremtiden bringer kutt, ikke flere goder og forskjellene er der så lenge noen har og investerer kapital i tillegg til at vi tar inn flyktninger som trenger ett par generasjoner for å bli helt integrert og enkelte havner på utsiden. Uansett er det veldig betryggende at vi får en regjering som ikke må samarbeide med partier som drar for langt mot en retning. Anonymkode: 36929...500
Anonym bruker Skrevet 14. september 2021 #44 Skrevet 14. september 2021 Tror dere virkelig på Støre? At det er arbeidernes tur? Han som aldri har jobbet en dag i sitt liv. Som setter alle sine millioner på bok i utlandet slik at han skal slippe å skatte av dem til Norge?? Anonymkode: 73ec4...f6f
Anonym bruker Skrevet 14. september 2021 #45 Skrevet 14. september 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Det ser dessverre ut til at det blir regjeringsskifte, men det var ikke veldig uventet. Nå blir sikkert alt så mye bedre😅 Anonymkode: 2dd22...fb8 Vi kommer nok til å merke store forskjeller, ja🤣!! Alt i alt er vi sykt heldige som bor i Norge, uavhengig av hvem som styrer👍 Anonymkode: 35e1d...f12
prekæs Skrevet 14. september 2021 #46 Skrevet 14. september 2021 the amazing spidermamma skrev (9 timer siden): Skal man stemme på noen kun fordi de er 'sterke og selvstendige kvinner'? Jeg er mer interessert i politikken de fører enn hvilket kjønn de har. Du har kanskje glemt at det var opposisjonen som sørget for støtteordninger til alle de som mistet jobben eller ble permittert under nedstengningen. Regjeringen kom med noen forslag som kun var rettet mot bedrifter, null og niks til vanlige folk. Heldigvis ble de presset til å håndtere krisen bedre. Nettopp
Anonym bruker Skrevet 14. september 2021 #47 Skrevet 14. september 2021 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Norge er et av landene i verden som har kommet best ut av koronakrisen i verden. Erna har ledet oss gjennom dette. Hvorfor vil så mange bytte henne ut? Anonymkode: 101e5...c05 Skal Erna få kred for at vi har en demografi og folkehelse som tilsier at det neppe ville blitt noen katastrofe med koronaen uansett hva hun gjorde? Hadde regjeringen hatt bedre beredskap FØR korona, så hadde de heller ikke trengt å påføre befolkningen så drastiske tiltak. Hadde det ikke vært for opposisjonen hadde tusenvis av mennesker hatt langt mindre å rutte med under krisen. Erna ville stenge og ikke gi noe særlig i dagpenger. «Finn deg en ny jobb» sa Erna da de hadde stengt ned 100 000 arbeidsplasser. «Hadde de råd til det før?» svarte Erna på spørsmål om hva hun syntes om at folk ikke hadde råd til strøm og mat fordi de var permittert grunnet nedstengning. Også toppet det seg med sushimiddagen.. Nå er ikke koronahåndteringen det som styrer valget mitt. Men den gjorde meg bare enda mer sikker på mitt valg. Veldig glad for at vi nå slipper fire år til med Marie Antoinette bak rattet. Anonymkode: 8aef9...7c2
Anonym bruker Skrevet 14. september 2021 #48 Skrevet 14. september 2021 Dere må slutte å henge korona håndteringen på Høyre. Landet har ikke vært igjennom en pandemi før og vi har ikke sammenligningsgrunnlag. Ikke sikkert AP hadde håndtert dette bedre. Her inne finner man nok de fleste eksperter men faktum er at ingen har vært med på dette før. Anonymkode: 73ec4...f6f
prebs Skrevet 14. september 2021 #49 Skrevet 14. september 2021 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Fytti katta du er flink! Jeg syr også nasjonaldrakt, men her er det samekofte. Selv om det er en del bånd som skal sys på, montering og styr, slipper jeg i hvert fall brodering - er vel det som tar mest tid og må gjøres ekstra nøye? Anonymkode: 103f6...585 Enig! Dypt imponert over hva hengebukksvin klarer 😃 Og nå trenger hun ikke å selge den heller. Samekofter er nydelige, de også.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2021 #50 Skrevet 14. september 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Tror dere virkelig på Støre? At det er arbeidernes tur? Han som aldri har jobbet en dag i sitt liv. Som setter alle sine millioner på bok i utlandet slik at han skal slippe å skatte av dem til Norge?? Anonymkode: 73ec4...f6f Du vet jo ikke hva du snakker om, hvor har du det røret der fra? Han har formuen i banken, åpent for allmennheten og skatter av det på lik linje som alle andre nordmenn. Anonymkode: 36929...500
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå