Gå til innhold

Jeg er fremdeles uvaksinert.

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Ja, det må jeg jo. Eller mener du jeg bør dra på jobb og smitte andre?

Hi

Anonymkode: ef2e4...ce1

Nei, men du kan kanskje dra lasset sammen med oss andre? Ta en for laget?

Anonymkode: 6c764...16f

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Hi

Du kan vaksinere deg? Eller er du en av de som ikke gidder å vaksinere seg, og sitter og sutrer i lunsjen på jobb at du ikke kan dra på ferie eller harrytur til Sverige? Jeg spyr.. 

Anonymkode: 2baa9...642

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Nei, men du kan kanskje dra lasset sammen med oss andre? Ta en for laget?

Jeg vil ikke ha vaksinen. Jeg tør ikke å injisere kroppen min, som endelig etter mange år med tull, fungerer fint, med en midlertidig godkjent vaksine som ingen vet noe om på langsikt. Jeg tør ikke. 
Jeg gjør ikke noe galt for det. Vaksinen er frivillig, og jeg ønsker den ikke. 
Hi

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Du kan vaksinere deg? Eller er du en av de som ikke gidder å vaksinere seg, og sitter og sutrer i lunsjen på jobb at du ikke kan dra på ferie eller harrytur til Sverige? Jeg spyr.. 

Jeg sutrer ikke. Jeg drar heller aldri på harrytur til Sverige. Om jeg hadde gjort det, hadde jeg vært et dårligere menneske da?

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg sutrer ikke. Jeg drar heller aldri på harrytur til Sverige. Om jeg hadde gjort det, hadde jeg vært et dårligere menneske da?

Ja.

Anonymkode: 4cbe0...9de

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Vi vaksinerte vasker hender, holder avstand osv jo. 

Anonymkode: 8f95e...eeb

Dere kan dra på jobb når dere er forkjøla. Det kan ikke jeg. Ergo er det større sjanse for at dere smitter noen (f.eks kreftsyke, som ble gitt som et eksempel) enn meg. Jeg er jo hjemme. 
Hi

Annonse

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Hvis du sitter og sutrer fordi du ikke kan reise utenlands fordi du ikke har vaksine så ja. Tanken med vaksine er ikke mulighet til harrytur, uten for å beskytte oss mot sykdom. Det er rett og slett fascinerende at du er redd for vaksinen og ikke for covid.

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Dere kan dra på jobb når dere er forkjøla. Det kan ikke jeg. Ergo er det større sjanse for at dere smitter noen (f.eks kreftsyke, som ble gitt som et eksempel) enn meg. Jeg er jo hjemme. 
Hi

Kollegaene dine synes sikkert det er helt kanon å jobbe inn vakten din stadig. 

Utover det, hva annet skal en svare enn ok. Vet ikke hvem du er, bryr meg midt en viss plass om du er vaksinert eller ikke. 

Anonymkode: ca107...8d8

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hi

Du bør vaksinere deg så slipper du å luske til deg fridager.

Anonymkode: d9356...416

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Så fint, da. Så kan du sitte hjemme med snørra mens andre løper beina av seg for å dekke opp. Veldig praktisk. 

Og smitte andre. Veldig praktisk. 

Anonymkode: df3b6...dbc

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Du bør vaksinere deg så slipper du å luske til deg fridager.

Anonymkode: d9356...416

Nei, det skjer ikke. Dessuten lusker jeg ikke til meg fridager. Det er noen andre enn meg som har laget reglene.

Hi

• Opprett ny...