Anonym bruker Skrevet 13. september 2021 #26 Skrevet 13. september 2021 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvorfor man må ha trinnvurdering i det hele tatt. Det er vel sensor ved veivesen som bedømmer om man kan det man skal kunne. Føler staten forsørger kjøreskoler med business. Anonymkode: eed8d...3f6 Køene hos biltilsynet er jo elleville, gjerne mellom 2 og 4 mnd når det ikke er noe ekstraordinært, om alle skulle fått tatt oppkjøring som de ville uten trinnvurdering hos kjøreskolen ville de jo blitt enda lenger Anonymkode: 9ad41...9d6
Anonym bruker Skrevet 13. september 2021 #27 Skrevet 13. september 2021 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvorfor man må ha trinnvurdering i det hele tatt. Det er vel sensor ved veivesen som bedømmer om man kan det man skal kunne. Føler staten forsørger kjøreskoler med business. Anonymkode: eed8d...3f6 Men trinnvurdering er vel ikke en egen time? Sønnen min hadde sin første kjøretime i dag. Neste gang begynner han på trinn 3. Anonymkode: 00377...251
Anonym bruker Skrevet 13. september 2021 #28 Skrevet 13. september 2021 Dæven for noen priser. 18 åringen her har akkurat tatt lappen og vi fikk totalutregningen nå og den ble på 18 000 kr. Jeg tom selv lappen i 2002 og jeg betalte ca 7000. ( men jeg hadde da kun 1 kjøretime + det obligatoriske). Anonymkode: 99b18...763
Anonym bruker Skrevet 13. september 2021 #29 Skrevet 13. september 2021 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): De fleste kjøreskoler bruker å ha dobbel kjøretime som praksis, så det blir dyrere enn hva som står i innlegget ditt. Du har heller ikke med mørkedemonstrasjon som er obligatorisk og oppvarmingstime før oppkjøring. Anonymkode: 55dac...920 Dobbel kjøretime = dobbel pris pr gang. Om du har enkel time og betaler for 1 time eller har dobbeltime og betaler for 2 går for det samme. mørkedrmo (eller mørkekjøring) ligger dom du ser under trafikalt grunnkurs. Og som sagt; prisene varierer. dette er et overslag - ikke en fasit Anonymkode: 5a277...9ce
Anonym bruker Skrevet 13. september 2021 #30 Skrevet 13. september 2021 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Men trinnvurdering er vel ikke en egen time? Sønnen min hadde sin første kjøretime i dag. Neste gang begynner han på trinn 3. Anonymkode: 00377...251 Trinnvurdering skal være en egen time, altså minst tre kjøretimer. Anonymkode: 5a277...9ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå