Gå til innhold

Hjelpes så dyrt sertifikatet har blitt 😱

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor man må ha trinnvurdering i det hele tatt. Det er vel sensor ved veivesen som bedømmer om man kan det man skal kunne. Føler staten forsørger kjøreskoler med business.

Anonymkode: eed8d...3f6

Køene hos biltilsynet er jo elleville, gjerne mellom 2 og 4 mnd når det ikke er noe ekstraordinært, om alle skulle fått tatt oppkjøring som de ville uten trinnvurdering hos kjøreskolen ville de jo blitt enda lenger 

Anonymkode: 9ad41...9d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor man må ha trinnvurdering i det hele tatt. Det er vel sensor ved veivesen som bedømmer om man kan det man skal kunne. Føler staten forsørger kjøreskoler med business.

Anonymkode: eed8d...3f6

Men trinnvurdering er vel ikke en egen time? Sønnen min hadde sin første kjøretime i dag. Neste gang begynner han på trinn 3.

Anonymkode: 00377...251

Skrevet

Dæven for noen priser. 18 åringen her har akkurat tatt lappen og vi fikk totalutregningen nå og den ble på 18 000 kr.

Jeg tom selv lappen i 2002 og jeg betalte ca 7000. ( men jeg hadde da kun 1 kjøretime + det obligatoriske).

Anonymkode: 99b18...763

Skrevet
Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

De fleste kjøreskoler bruker å ha dobbel kjøretime som praksis, så det blir dyrere enn hva som står i innlegget ditt. Du har heller ikke med mørkedemonstrasjon som er obligatorisk og oppvarmingstime før oppkjøring.

Anonymkode: 55dac...920

Dobbel kjøretime = dobbel pris pr gang. Om du har enkel time og betaler for 1 time eller har dobbeltime og betaler for 2 går for det samme.

mørkedrmo (eller mørkekjøring) ligger dom du ser under trafikalt grunnkurs.

Og som sagt; prisene varierer. dette er et overslag - ikke en fasit  

Anonymkode: 5a277...9ce

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Men trinnvurdering er vel ikke en egen time? Sønnen min hadde sin første kjøretime i dag. Neste gang begynner han på trinn 3.

Anonymkode: 00377...251

Trinnvurdering skal være en egen time, altså minst tre kjøretimer. 

Anonymkode: 5a277...9ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...