Anonym bruker Skrevet 13. september 2021 #1 Skrevet 13. september 2021 Gikk igjennom min her i helga og ser at jeg har faktisk ikke mange punktene igjen før alle er krysset av. Jeg har en god blanding med lette, middels og litt vanskelig ting å få til. Noe jeg har fått gjort er blant å få sort belte i en kampsport, paraglide etter båt, ta London Eye, donere hår, se nordlys. Av ting som jeg fortsatt ikke har fått gjort enda er det blant annet svømme med delfiner, besøke Disneyland, oppleve Svanesjøen til den Russiske Nasjonalballetten. Hva har dere på deres, dere som har en? Anonymkode: 217d7...bc4
Anonym bruker Skrevet 13. september 2021 #2 Skrevet 13. september 2021 Leve evig. Ikle gjennomførbart per nå, men jeg lever i håpet. Anonymkode: b69ae...b92
Anonym bruker Skrevet 13. september 2021 #3 Skrevet 13. september 2021 Jec har ikke sånne ting på lista. Jeg vil sikkre at barna mine får en god oppvekst. Gjøre en jobb jeg er stolt av. Sikkre at mannen min kan leve et godt liv etter min død hvis jeg dør først. Ha orden i økonomien så de etterlatte ikke må ryddeopp i min økonomi. Dø i vissheten om at jeg har brukt livet på en positiv måte for dem jeg har levd sammen med. Anonymkode: 74fa2...aed
Anonym bruker Skrevet 13. september 2021 #4 Skrevet 13. september 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jec har ikke sånne ting på lista. Jeg vil sikkre at barna mine får en god oppvekst. Gjøre en jobb jeg er stolt av. Sikkre at mannen min kan leve et godt liv etter min død hvis jeg dør først. Ha orden i økonomien så de etterlatte ikke må ryddeopp i min økonomi. Dø i vissheten om at jeg har brukt livet på en positiv måte for dem jeg har levd sammen med. Anonymkode: 74fa2...aed Disse tingene lever jeg også etter selv om de er ikke på selve bucket lista mi ☺️ Anonymkode: 217d7...bc4
Kira Skrevet 13. september 2021 #5 Skrevet 13. september 2021 Jeg føler at jeg har sett og opplevd mye, men det er fortsatt en ting som står høyt på ønskelisten min. Sakura, altså kirsebærblomstring i Japan. Det foregår stort sett i månedsskiftet mars/april, og det har aldri passet å reise så langt for det på dette tidspunktet. Men en dag 🌸
Anonym bruker Skrevet 13. september 2021 #6 Skrevet 13. september 2021 Kira skrev (2 minutter siden): Jeg føler at jeg har sett og opplevd mye, men det er fortsatt en ting som står høyt på ønskelisten min. Sakura, altså kirsebærblomstring i Japan. Det foregår stort sett i månedsskiftet mars/april, og det har aldri passet å reise så langt for det på dette tidspunktet. Men en dag 🌸 Åh, det håper jeg du får oppleve! 🥰 Har bekjente som har sett dette og det er veldig flott. Anonymkode: 217d7...bc4
Anonym bruker Skrevet 13. september 2021 #7 Skrevet 13. september 2021 Å få oppleve å leve i et varig forhold med gjensidig kjærlighet. Alt annet er egentlig uvesentlig. Anonymkode: 25849...8cb
Anonym bruker Skrevet 13. september 2021 #8 Skrevet 13. september 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Å få oppleve å leve i et varig forhold med gjensidig kjærlighet. Alt annet er egentlig uvesentlig. Anonymkode: 25849...8cb Det har jeg. Det er fint, men som med mye annet blir man vant til det. Synes mye annet er vel så vesentlig, at barna skal utfolde seg og være lykkelige, for eksempel. Anonymkode: d374f...486
Anonym bruker Skrevet 13. september 2021 #9 Skrevet 13. september 2021 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Det har jeg. Det er fint, men som med mye annet blir man vant til det. Synes mye annet er vel så vesentlig, at barna skal utfolde seg og være lykkelige, for eksempel. Anonymkode: d374f...486 Det er selvfølgelig viktig også, men nå svarte jeg for egen del og min situasjon er at jeg er ufrivillig barnløs og aldri vil kunne få barn. Får jeg oppfylt mitt ene ønske, da håper jeg aldri jeg blir så vant med det at jeg tar forholdet og mannen for gitt. Anonymkode: 25849...8cb
Anonym bruker Skrevet 13. september 2021 #10 Skrevet 13. september 2021 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Det er selvfølgelig viktig også, men nå svarte jeg for egen del og min situasjon er at jeg er ufrivillig barnløs og aldri vil kunne få barn. Får jeg oppfylt mitt ene ønske, da håper jeg aldri jeg blir så vant med det at jeg tar forholdet og mannen for gitt. Anonymkode: 25849...8cb Beklager. Tenkte ikke på den muligheten, glemte at barnimagen.no ikke lenger bare er et sted for folk med barn. Jeg håper du finner den rette, og ønsker deg alt godt. Anonymkode: d374f...486
Anonym bruker Skrevet 13. september 2021 #11 Skrevet 13. september 2021 Jeg skal ligge med alle mine beste ekser en gang til. (Det skal forøvrig min mann også.) Anonymkode: 6579e...8d5
MammantilNurket Skrevet 13. september 2021 #12 Skrevet 13. september 2021 Min «kiste-liste» er ganske kort. Jeg har lyst til å se en kolibri i vill tilstand.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2021 #13 Skrevet 14. september 2021 MammantilNurket skrev (6 timer siden): Min «kiste-liste» er ganske kort. Jeg har lyst til å se en kolibri i vill tilstand. Faktisk en av de få tingene her i tråden jeg HAR gjort! Veldig nusselig. Særlig lydene! «Smatt, smatt». Anonymkode: 487a0...3e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå