Anonym bruker Skrevet 13. september 2021 #1 Skrevet 13. september 2021 Hvis SV, Rødt og Ap får det som de vil så vil vi alle bli fattige og lide under et enormt skattepress. Stemmer du i stedet FRP eller Høyre så vil vi få skattelette og bedre råd. Jeg har bodd i et kommunistisk land. Tro meg det er noe av det verste som kan skje oss alle hvis venstresiden vinner valget. Vil du kjøpe deg lykkelig så stem på Høyre eller FRP i dag! Pluss begge partiene har noen fantastisk sterke kvinner. Vi støtter kvinner, ikke sant? Anonymkode: e9aba...68e
Anonym bruker Skrevet 13. september 2021 #2 Skrevet 13. september 2021 Ha ha ha ha ha dette var dagens! Anonymkode: 53910...2a6
Anonym bruker Skrevet 13. september 2021 #3 Skrevet 13. september 2021 Nå har vi hatt rødgrønne regjeringer før uten at vi har blitt fattige under et vannvittig skattepress altså. Du må komme med noen bedre argumenter enn det. Norge er et av verdens beste land å bo i, vi er et land med mye penger, og det er ikke fordi høyresiden alltid har hatt flertall Anonymkode: 3c30b...db6
Anonym bruker Skrevet 13. september 2021 #4 Skrevet 13. september 2021 Prøv én gang til. Du kan bedre enn dette. Og Norge vil ikke bli forvandlet til "et kommunistisk land", uansett hvilken side som vinner valget. Det er 8 år siden sist vi hadde rødgrønn regjering. Det gikk helt utmerket an å bo her da også, selv før det ble kuttet i støtteordninger til barn som trenger kompliserte briller og i tillegget til uføre med barn. Anonymkode: 261ba...d04
Anonym bruker Skrevet 13. september 2021 #5 Skrevet 13. september 2021 Det er det latterligste du har produsert hittil. Gratulerer. Anonymkode: f6058...1f5
Anonym bruker Skrevet 13. september 2021 #6 Skrevet 13. september 2021 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Hvis SV, Rødt og Ap får det som de vil så vil vi alle bli fattige og lide under et enormt skattepress. Stemmer du i stedet FRP eller Høyre så vil vi få skattelette og bedre råd. Jeg har bodd i et kommunistisk land. Tro meg det er noe av det verste som kan skje oss alle hvis venstresiden vinner valget. Vil du kjøpe deg lykkelig så stem på Høyre eller FRP i dag! Pluss begge partiene har noen fantastisk sterke kvinner. Vi støtter kvinner, ikke sant? Anonymkode: e9aba...68e Jepp! «Stem det som gagner deg selv mest, vi driter i de andre!» Anonymkode: 0283f...e7a
Anonym bruker Skrevet 13. september 2021 #7 Skrevet 13. september 2021 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Hvis SV, Rødt og Ap får det som de vil så vil vi alle bli fattige og lide under et enormt skattepress. Stemmer du i stedet FRP eller Høyre så vil vi få skattelette og bedre råd. Jeg har bodd i et kommunistisk land. Tro meg det er noe av det verste som kan skje oss alle hvis venstresiden vinner valget. Vil du kjøpe deg lykkelig så stem på Høyre eller FRP i dag! Pluss begge partiene har noen fantastisk sterke kvinner. Vi støtter kvinner, ikke sant? Anonymkode: e9aba...68e Skattelette og bedre råd med Høyre eller Frp, er du morsom eller? Listhaug er noe av det verste av det verste. Anonymkode: fcfbe...09c
Anonym bruker Skrevet 13. september 2021 #8 Skrevet 13. september 2021 Jeg håper du ikke har fått norsk statsborgerskap, for du har satt deg altfor dårlig inn i norsk historie og norsk politikk til å burde ha stemmerett her. Du virker traumatisert slik du tydeligvis ser spøkelser på høylys dag, hvis du faktisk mener det du skriver. Men med den overskriften din så tror jeg kanskje du egentlig er ironisk og mener det stikk motsatte av hva du skriver. Det ville det jo vært mer fornuft i også... Anonymkode: 7f9d8...0c9
Anonym bruker Skrevet 13. september 2021 #9 Skrevet 13. september 2021 Tidligere finansminister Siv Jensen gikk til valg på å fjerne bompenger og veiavgift. *poff* med tryllestaven og vi har aldri hatt så mye bompenger og veiavgiften er bakt inn i forsikringen. Ute av syne, ute av sinn. Så skylder hun på at det ikke ble mulig fordi de andre partiene gikk mot henne. Men altså…. Det tar ikke 8 år å forstå at det ikke kom til å funke? Anonymkode: 3ef70...7a9
Anonym bruker Skrevet 13. september 2021 #10 Skrevet 13. september 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Tidligere finansminister Siv Jensen gikk til valg på å fjerne bompenger og veiavgift. *poff* med tryllestaven og vi har aldri hatt så mye bompenger og veiavgiften er bakt inn i forsikringen. Ute av syne, ute av sinn. Så skylder hun på at det ikke ble mulig fordi de andre partiene gikk mot henne. Men altså…. Det tar ikke 8 år å forstå at det ikke kom til å funke? Anonymkode: 3ef70...7a9 En som den gang var 12 år spurte om noen er så dumme at de trodde på det, for noen ville jo måtte betale for det, og det måtte bli folk, så han forstod ikke hvorfor de skulle lage så mye styr for å kalle bompenger noe annet. Han hadde sittet og hørt på flere voksne diskutere temaet en stund, og brøyt inn. Det punkterte likesom hele diskusjonen blant de som var der Til og med en 12-åring forstår at Frp bare lyver og er verre på valgflesk enn noen. Anonymkode: 7f9d8...0c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå