Anonym bruker Skrevet 12. september 2021 #1 Skrevet 12. september 2021 Jeg har 70I og vurderer brystreduksjon. Noen som har gjort det og vil fortelle? Var det smertefullt? Tok rekonvalesensen lang tid? Hvor lenge ble du sykmeldt? Var det verdt det? Anonymkode: cb85c...e04
Anonym bruker Skrevet 12. september 2021 #2 Skrevet 12. september 2021 Aldri angret. Beste jeg har gjort for meg selv. Jeg hadde digre tunge hengebryst, å kjøpe bh var nesten umulig, selv i spesialbutikker. Det var ikke smertefullt, men litt ømt. Trengte aldri mer enn ibux. Jeg hadde gladlig tatt en uke med sterke smerter for å kjenne gleden av en C cup. Det er helt magisk. Du investerer en øm uke, og 3/4 uker med stram bh for et liv hvor klær passer, smerter, stirring og alt det ubekvemme. Anonymkode: 9d15d...b11
Anonym bruker Skrevet 12. september 2021 #3 Skrevet 12. september 2021 Jeg tok det for 20 år siden og har aldri angret. Gikk fra F-cup til B-cup og det var fantastisk! Jeg syns ikke det var smertefullt, men jeg hadde litt stress i etterkant og muligens derfor ble det litt infeksjoner i sårene. Med pleie så gikk det bra heldigvis, men arrene ble ikke så pene som de kunne vært. Ville gjort det igjen uansett. Jeg sa, og mente, (og ville sagt igjen) at jeg heller ville de skulle ta for mye av, enn for lite. Viktig å faktisk holde seg i ro i ukene etterpå, selv om man føler seg bra. Ellers har jeg i ettertid lagt på meg mye pga sykdom (40 kg), og det anbefales selvsagt ikke. Brystene blir jo større igjen. Men de er alikevel mye finere enn de var før operasjonen, og henger ikke like mye. Ikke minst har jeg så og si ikke hatt vondt i ryggen etter operasjonen - og rygg/nakke hadde jeg MYE vondt i! Anonymkode: 42bbb...a60
Anonym bruker Skrevet 13. september 2021 #4 Skrevet 13. september 2021 Takk for svar, dere! 🙏 Anonymkode: cb85c...e04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå