Anonym bruker Skrevet 12. september 2021 #1 Skrevet 12. september 2021 Hei. Jeg er gravid i uke 35+5 og hver gang babyen beveger seg så dunker hjerte så hardt, er det noen andre som har hatt dette, og om dette er normalt? Er kun når baby beveger seg det skjer. Dette er svangerskap nr 5 og aldri hatt det før i de andre. Så dette er nytt for meg. Prøvde å gjøre ett søk om det men fant ikke noe om harde hjerteslag bare at det er normalt å få litt raskere hjerteslag. Kjennes ut som hjerte skal hoppe ut av brystkassa og nedre del av halsen. Har ett spørsmål til. Jeg har slitt med en følelse av at jeg har noe som sitter fast i halsen (nedre del av halsen) det komme og går. Og når den følelsen kommer så hender det at hjerte dunker litt anderledes, virker som at hjerte hopper over ett slag eller at jeg har fått ett ekstra slag til. Snakka med legen om det men han kunne ikke si meg hva det var siden han ikke viste. Jeg har også lurt på om det kan ha noe med Skjoldbruskkjertel å gjøre?. Da jeg har hatt høyt stoffskifte i 4 svangerskapet mitt. Anonymkode: 2f39c...41c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå