Anonym bruker Skrevet 11. september 2021 #1 Skrevet 11. september 2021 Musikkfilmar og liknande kjenner eg på at eg skulle satsa meir på musikken tidlegare. Også føler eg meg patetisk fordi eg nok berre er eit ganske gjennomsnittleg musikktalent og det er ein teit tanke og skulle satsa meir på musikk. Det fører til at eg kjenner på mine eigne fordommar mot små mennesker med store og ofte urealistiske draumar og det er jo eigentleg svært usympatisk og kjedeleg. Skal ikkje vere lett å like seg sjølv... Anonymkode: 90b2c...0c8
Anonym bruker Skrevet 11. september 2021 #2 Skrevet 11. september 2021 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Musikkfilmar og liknande kjenner eg på at eg skulle satsa meir på musikken tidlegare. Også føler eg meg patetisk fordi eg nok berre er eit ganske gjennomsnittleg musikktalent og det er ein teit tanke og skulle satsa meir på musikk. Det fører til at eg kjenner på mine eigne fordommar mot små mennesker med store og ofte urealistiske draumar og det er jo eigentleg svært usympatisk og kjedeleg. Skal ikkje vere lett å like seg sjølv... Anonymkode: 90b2c...0c8 Men, så om du er gjennomsnittlig?! Det er da fullt lov å følge drømmer likevel. Og plutselig er du ikke gjennomsnittlig lenger. Den som intet våger, intet vinner og alt det der Selvom du velger å satse på noe behøver ikke det bety at du kaster alt annet ut av vinduet. Behold jobben du har, men bruk mindre tid på annet fjas, som telefon, internett, serier osv. så har du masse tid til øving. Anonymkode: b435c...0c2
Anonym bruker Skrevet 11. september 2021 #3 Skrevet 11. september 2021 En venninne av meg kunne skrevet det du skriver. Men hun har et enormt talent. Jeg tror ikke hun helt trodde på det selv, selv om hun fikk tilbakemelding på at hun var det fra "alle" i bransjen. Samtidig som hun kanskje har mistet mye ved å velge å ikke gå den veien, så har hun jo også fått mer på andre områder, f.eks. mye mer tid med barna og familien. Jeg tenker at det aldri er for sent å gjøre noe med drømmer, Hi. Musikktalentet ligger jo der, det er mange måter du kan bruke det på resten av livet og finne stor glede i - selv om det kanskje ikke blir en levevei (eller hvemvet, kanskje det kan bli det også ). Anonymkode: f0b60...45c
Anonym bruker Skrevet 11. september 2021 #4 Skrevet 11. september 2021 Så snille de er🥰, spelar litt på si, og det er det aller aller beste eg veit😊 Anonymkode: 90b2c...0c8
Anonym bruker Skrevet 13. september 2021 #5 Skrevet 13. september 2021 Anonym bruker skrev (På 11.9.2021 den 23.39): Musikkfilmar og liknande kjenner eg på at eg skulle satsa meir på musikken tidlegare. Også føler eg meg patetisk fordi eg nok berre er eit ganske gjennomsnittleg musikktalent og det er ein teit tanke og skulle satsa meir på musikk. Det fører til at eg kjenner på mine eigne fordommar mot små mennesker med store og ofte urealistiske draumar og det er jo eigentleg svært usympatisk og kjedeleg. Skal ikkje vere lett å like seg sjølv... Anonymkode: 90b2c...0c8 Det er aldri for seint å begynne å øve seriøst! Baryton Terje Stenvold var sanger ved Den norske Opera i mange år, men hadde lært at han skulle «spare» stemmen. Så ble han pensjonert - operasangere pensjoneres når de er 55 - og begynte å øve mye mer, opptil 4-5 timer om dagen. Og da kom hovedrollene og Wagnerforestillingene nede i Europa, og han sang i 15 år til, med mer suksess enn noensinne! Anonymkode: 41bba...adf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå