Gå til innhold

Alt blir sunnere med salat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt facinerende å se folk som virkelig ikke burde spise hamburger eller pizza hver dag ta noen grønne blader på og mener da at det er så sunt. Hamburgeren blir virkelig ikke sunnere om det er salat på. Tror dere virkelig det??

Anonymkode: 75121...82f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Helt facinerende å se folk som virkelig ikke burde spise hamburger eller pizza hver dag ta noen grønne blader på og mener da at det er så sunt. Hamburgeren blir virkelig ikke sunnere om det er salat på. Tror dere virkelig det??

Hvem spiser pizza og hamburger hver dag? 

Anonymkode: 17467...654

Skrevet

Det er jo bedre at de spiser salaten enn at de ikke gjør det da😅 Men du har selvsagt rett, er jo ikke bra for kroppen med masse drittmat uansett. 

Anonymkode: 35b26...3ba

Skrevet

Eg kjenner absolutt ikkje nokon som et hamburger og pizza kva dag, og heller aldri høyrt om nokon som meiner at dette blir sunt med salat på. Kjenner derimot mange som syns det er godt med salat på hamburgeren. Somme av dei er nok litt overvektige, uten at det betyr at dei trur hamburgeren blir sunn med salat på. 

Eg set rett og slett spørsmålstegn ved premissane dine her. Eg trur meir på at nokre tjukke folk likar å ete hamburger med salat, uten at det betyr at dei trur det er sunt og heller ikkje at dei et dette kvar dag. (sjølv om mange nok et for mykje av feil mat så betyr ikkje det at dei ikkje veit det er usunt. Og det er heller ikkje slik at berre ein får vite kva som er sunt og hjelper deg å halde vekta så et du berre det. Mat er kompliserte greier.) 

Skrevet

Enda en fatshamingtråd? Er ikke det sååå 2020?

Anonymkode: 1d8fd...e9b

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Jeg blir mer fasinert av folk som tror de vet alt mulig, og som tror at tykke mennesker er dumme.

Anonymkode: b0cb0...fe9

Skrevet

Kjenner ingen som tror at hamburgeren, eller pizza blir sunt bare fordi man tar salat på.

Anonymkode: 3712b...d43

Skrevet

Alt blir bedre med salat 🤷🏻‍♀️

Skrevet

Det er ikke en mulighet for at de syns det er bedre med salat på da? 

Og det blir vel ikke mer usunt i hvert fall? 

Skrevet

Nå spiser jeg verken hamburgere eller pizza veldig ofte, men pleier å ha salat ved siden av.
Har jeg salat ved siden av spiser jeg mindre av pizzaen/burgeren så sånn sett blir det sunnere, man bare et salatblad oppå gjør nok ikke store forskjellen 

Anonymkode: 3671e...707

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Nå spiser jeg verken hamburgere eller pizza veldig ofte, men pleier å ha salat ved siden av.
Har jeg salat ved siden av spiser jeg mindre av pizzaen/burgeren så sånn sett blir det sunnere, man bare et salatblad oppå gjør nok ikke store forskjellen 

Anonymkode: 3671e...707

Slik er jeg også. Liker å ha salat ved siden av all slags mat for å minske inntaket av kjøtt/usunn mat :)

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Nei, det blir den ikke, men salaten kan fort bli den delen av måltidet som gjør at du dropper en hamburger til. Det er ikke slik at spiser man først usunt, kan man likegodt spise mye av det.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Tror du virkelig at det er sånn? At man tror salaten nuller ut det usunne? Deilig å være enkelt møblert, tenker jeg?

Anonymkode: 3f6b6...75a

Skrevet

Burger er myyyyyyyye bedre med salat (og feit dressing) jeg elsker en saftig feit burger. 
Favorittpizza er med parmaskinke, ruccolasalat, tomat, parmesan og pinjekjerner. Det er ikke for å lure meg selv til å tro det er sunt. 
Tror du virkelig folk spiser salat fordi de tror det veier opp for det usunne så er det vel du som er litt tett. INGEN tror det. Noen ting er best med salat til. 
Lasagne er også best med salat MED FETAOST og dressing. Nam, nam. 
Ble sulten. 

Anonymkode: 0343d...430

Skrevet

Det blir jo sunnere, men at det er sunt er jo en helt annen sak. 

Vi har salatbar på jobb og det er vist supersunt sier noen, jeg er ikke helt enig alltid. Når det bader i dressing, er pasta som er marinert i olje osv så blir det vel ikke sunt lengre. Da vil jeg tørre å påstå at to brødskiver hadde vært bedre. 

Anonymkode: c9e4f...2fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...