Gå til innhold

Bruk kun automatiske ordforslag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt usikker på om det er noko som tilseier at du ikkje har noko å gjere med at han ikkje hadde vore i kontakt med oss på telefon i dag. Det blir nok ikkje heilt uvanleg at det ikkje stemmer. Vi skal være med i dag og lurte på om eg skulle vore til stades under namnet på byen. Det er jo ikke vits å få en best mulig måte å få en ny mail adresse. Men det er vel ikkje så veldig mykje om det ikkje blir så overdådig. Kanskje eg skulle spurd om å få bygt denne Gapahuken i morgon. Eg syns det er jo ikkje vits i å sitte på med dokke frå deg til Arne. Men det er vel slik det er. 

Anonymkode: cacdc...001

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du en oversikt over alle gode tanker om du vil ha ha ha! Jeg har ikke fått noen av disse jentene organiserte. Kommer du hjem til Norge for å få kontakt med oss? Gratulerer så mye med dagen mamma og pappa. Jeg har ikke fått noen spørsmål angående dette.

Hva er morsomt med dette?

Anonymkode: b333f...ef2

Skrevet

Er på jobb og skole i morgen. Men det er jo ikke akkurat nå så jeg har fått et tilbud om en times kjøretur til en venninne. Det blir litt vanskelig. Men vi har vært på sykehuset og jeg kan komme med noen av dere som har gått på skole i Oslo. Det blir en bra dag. 

Anonymkode: 09f13...0da

Skrevet

It’s not a big thing to say to me about that. And that’s what a really big one and that’s why they were all the ones I had in my car. 

Anonymkode: 77ae7...12c

Skrevet

I dag er det bare å komme seg ut av den nye leiligheten. Jeg har ikke fått noe svar enda. Men det er overhodet ikke det som er på plass i bilen. Jeg kan ta med en liten ting. Det er jo bare å si det sånn som det er. 

Anonymkode: 475ce...f60

Skrevet

Kan dere kjøpe den på mail eller sms. Det blir bra skal du se. Men vi har fått en bra match for at det skal bli spennende. Det var kun fordi du har gjort så mye bra i tillegg. Det er ikke lov med dagen som passer. Vi kan stille spørsmål om tiltak for at det ikke kan komme på besøk hos deg. 

Anonymkode: 7de30...287

Skrevet

Hehe hei jeg er ikke bekymret over at det er ingenting skummelt med R-diagnose. Jeg har tenkt å prøve på nytt om 51 hei. Har du vipps hei. Har dere mulighet for det meste som jeg selv har han fått noe mer fra meg. 

Anonymkode: 67cc7...d7d

Skrevet

Der har jeg mye jeg kan døpe inn penger på gave til oss til vaksina var tatt ut de der ingen blunka og pappa har hatt så masse at greiner på treet knakk sammen og jeg er så trøtt at jeg tror jeg står over denne gangen. Det var ikke så langt bak deg i løypa da jeg fant den ikke bli større og sette inn logo eller bilete for at jeg ikke kan smitte deg også:-) 

Skrevet

Det går fint med meg selv i dag er eg glad for at vi ikkje berre i USA i dag tidleg som på denne artikkelen bygger på at det er menssmerter. 

Anonymkode: cacdc...001

Skrevet

Hei igjen og igjen takk for at du ikke har fått et nytt bilde på Facebook til å bli litt for mange er ikke helt sikker på at det er mulig jeg tar kontakt igjen når jeg er på plass hun er en del på det som er i matpakka 

Anonymkode: 0db63...491

Skrevet

Hei og takk for mye god is i dag er det bare å ta en titt på det som er merka det er jo ikkje så masse med dagen. 

Anonymkode: c5921...a18

Skrevet

I am so sorry for the inconvenience and the confusion and that I was not getting anything from you and your family and your friend. You can speak English and Japanese to me later today and then I’ll be back to work.

🤣😂

Anonymkode: 74bca...d34

Skrevet

Det blir nok en dag til uka også. Så koselig at dere kommer med et par uker før leggetid og da kan man se hvor mange ganger på abonnement. Jeg har nå fått inn en liten gutt på 2 sekunder bak ledende leverandør. Det var jo litt dumt at hun ikke hadde klart seg uten kjøtt og kaker, er det ikke? 

🤣

Anonymkode: 33e5f...255

Skrevet

Det er ikke så mye som mulig og det er ikke så veldig langt unna. Jeg tror ikke jeg heller ville ha gjort jobben. Det kan bli litt bedre tid enn forventet. Det er en stor og god stemning. 

Anonymkode: 521be...b9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...