Gå til innhold

16 åringen min har vært nærkontakt med en fra skolen på bussen som har testet positiv 2gr.

Anbefalte innlegg

Hun tok hurtigtest hjemme idag og den var neg etter 10 min. Så la hun den i hylla. Så sjekket hun den etter 4t og da var det to streker. Kan man stole på testen da? Hun har alle symtomer nesten. Hun sover mye, feber, mistet smak/lukt, tett neste og vondt i kroppen/hodet. Er testen neg da??

Anonymkode: e5c5f...45c

Fortsetter under...

De hurtigtestene jeg har værr borte i skal du ikke se på før det har gått 15 minutter. Når jenta også har symptomer er det nesten unødvendig å teste, men ta en skikkelig test og varsle alle nærkontakter og gå selvfølgelig i isolasjon.

Anonymkode: f8311...9df

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Selv om jeg og min sønn på 3 år ikke har symtomer?

Ja, få henne skikkelig testet. Og de fleste får ikke symptomer før etter 5 dager, kan gå opp til 14 dager og. Og noen ganger blir noen i samme husstand ikke smittet. Eller man kan ha covid, men ikke ha symptomer.

Anonymkode: 0f758...368

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Hun tok hurtigtest hjemme idag og den var neg etter 10 min. Så la hun den i hylla. Så sjekket hun den etter 4t og da var det to streker. Kan man stole på testen da? Hun har alle symtomer nesten. Hun sover mye, feber, mistet smak/lukt, tett neste og vondt i kroppen/hodet. Er testen neg da??

Hun skal da ta PCR test og hun skal uansett være hjemme til hun er symptomfri

Anonymkode: 07e8e...9c6

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Den testen er negativ ja. Den skal ikke leses av etter en viss tid. Står i brosjyren du fikk. Etter noen timer så var våre positive også. 

Begge barna har vært forskjøla, feber, osv. Men fortsatt negative tester. 

Du burde ta en skikkelig test som andre skriver her. ❤️

Anonymkode: 62601...d3a

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Viss en gjør det samme med en graviditetstest, så skjer dette og ofte! Derfor skal en lese av når en skal, ikke vente. Blir fort en falsk positiv test

Anonymkode: f01ed...106

• Opprett ny...