Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #1 Skrevet 10. september 2021 Saken er at hun har vært ekstremt mye hos faren sin siden nyttår. Jeg har hatt kontakt med henne pr tlf hver dag, men hun har ikke hatt lyst å komme til meg på denne tiden. Utrolig vondt. Jeg har vært utrolig lei meg og har gjort alt for st hun skal få lyst å komme ❤❤ Denne helgen regnet jeg også med at hun ikke vil komme og derfor snakket jeg og mannen om å ta oss en etterlengtet tur på hotell. Men akkurat denne helgen vil hun komme. Hva sier man: 1) Å så kjekt at du vil komme(vi voksne er voksne og får det sikkert til en annen gang) 2) Å så kjekt, men det passer ikke pga jeg har andre planer Anonymkode: 40872...809
Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #2 Skrevet 10. september 2021 Nr 1, selvfølgelig. Anonymkode: dacc7...173
Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #3 Skrevet 10. september 2021 Man sier selvfølgelig: Så utrolig hyggelig at du vil komme, vennen min, jeg gleder meg til å se deg. Og så drar man på hotell en annen gang. Mener du virkelig at hun ikke har vært hos deg på ni måneder, og så vurderer du å si nei når hun endelig vil komme? Hva i all verden? Anonymkode: 58c8d...066
Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #4 Skrevet 10. september 2021 For et spørsmål! Selvfølgelig tar du imot henne med åpne armer! Hvis du virkelig vil at hun skal komme tilbake, da... Anonymkode: bf910...ea1
Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #5 Skrevet 10. september 2021 Nummer en så klart. Jeg gjorde det samme denne helgen. Har ikke hatt barnefri på lang lang tid, og kunne hatt det denne helgen. Men så ville det ene barnet ha alenetid, så jeg avlyste alle planer Anonymkode: f0a18...f57
Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #6 Skrevet 10. september 2021 Det burde egentlig ikke være et spørsmål i det hele tatt, selv om beskjeden nok kom litt sent for dere. Nå trenger hun deg og ønsker tid meg deg, da stiller du opp. Om du velger å ikke stille opp nå, så vil jeg tro avstanden mellom dere vil bli mye større enn den har vært. Anonymkode: ff986...21d
Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #7 Skrevet 10. september 2021 Nummer1😊 Så hyggelig at hun vil komme, kos dere. Anonymkode: 75f5e...685
Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #8 Skrevet 10. september 2021 HI HER ! 😊😊😊😊 Godt å høre at dere er enig med meg. For meg er det ikke et spørsmål. Men min mann ble SVÆRT SKUFFET og sur på meg for mitt valg. Jeg mener at det ikke er et valg. Jeg gleder meg til hun kommer ❤🎈❤🎈❤🎈❤ Anonymkode: 40872...809
Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #9 Skrevet 10. september 2021 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): HI HER ! 😊😊😊😊 Godt å høre at dere er enig med meg. For meg er det ikke et spørsmål. Men min mann ble SVÆRT SKUFFET og sur på meg for mitt valg. Jeg mener at det ikke er et valg. Jeg gleder meg til hun kommer ❤🎈❤🎈❤🎈❤ Anonymkode: 40872...809 Særkullsbarn? Kvitt deg med mannen. Anonymkode: 57bf8...d61
Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #10 Skrevet 10. september 2021 Kanskje samboeren din er én av årsakene til at datteren din ikke vil være hos deg...? Anonymkode: dacc7...173
Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #11 Skrevet 10. september 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Særkullsbarn? Kvitt deg med mannen. Anonymkode: 57bf8...d61 Ja. Særkullsbarn. Ja. Ble ganske overrasket over hans reaksjon Anonymkode: 40872...809
Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #12 Skrevet 10. september 2021 Hadde blåst en lang marsj i mannen her altså, barna foran, alltid! Hadde ønsket henne velkommen og sagt jeg gledet meg til å se henne. Så ville jeg bedt mannen ta seg en tur ut så jeg fikk litt alenetid med henne. Anonymkode: 984ea...b10
Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #13 Skrevet 10. september 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Kanskje samboeren din er én av årsakene til at datteren din ikke vil være hos deg...? Anonymkode: dacc7...173 Jeg tror egentlig ikke det. Anonymkode: 40872...809
Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #14 Skrevet 10. september 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Saken er at hun har vært ekstremt mye hos faren sin siden nyttår. Jeg har hatt kontakt med henne pr tlf hver dag, men hun har ikke hatt lyst å komme til meg på denne tiden. Utrolig vondt. Jeg har vært utrolig lei meg og har gjort alt for st hun skal få lyst å komme ❤❤ Denne helgen regnet jeg også med at hun ikke vil komme og derfor snakket jeg og mannen om å ta oss en etterlengtet tur på hotell. Men akkurat denne helgen vil hun komme. Hva sier man: 1) Å så kjekt at du vil komme(vi voksne er voksne og får det sikkert til en annen gang) 2) Å så kjekt, men det passer ikke pga jeg har andre planer Anonymkode: 40872...809 Da svarer du selvsagt: å så flott! Jeg gleder meg! Og så gjør dere noe fint sammen i helga. Er det virkelig noe å lure på????? Hvis du faktisk lurer så skjønner jeg jo hvorfor hun ikke vil til deg.... Anonymkode: a353b...fb9
Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #15 Skrevet 10. september 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Jeg tror egentlig ikke det. Anonymkode: 40872...809 Der tror jeg du tar feil. Noe er det jo... Anonymkode: a353b...fb9
Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #16 Skrevet 10. september 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Da svarer du selvsagt: å så flott! Jeg gleder meg! Og så gjør dere noe fint sammen i helga. Er det virkelig noe å lure på????? Hvis du faktisk lurer så skjønner jeg jo hvorfor hun ikke vil til deg.... Anonymkode: a353b...fb9 Se hva jeg svarte litt over her. Anonymkode: 40872...809
Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #17 Skrevet 10. september 2021 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Se hva jeg svarte litt over her. Anonymkode: 40872...809 Jeg har jo sett det. Men du tenker ikke at du burde gå i deg selv eller se på mannen din og finne ut hvorfor hun ikke trives hos dere? Anonymkode: a353b...fb9
Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #18 Skrevet 10. september 2021 Jeg er enig i at den turen bør utsettes. Samtidig er jeg litt uenig i de som sier av hun må se på mannen sin som grunnen til at datteren ikke vil være der. HI sier ikke noe om hvor gammel tenåringen er. Etter hva vi vet kan hun like godt være 13 år som 19. Siden hun tydeligvis selv kan velge hvor hun ønsker å bo vil jeg tro hun er i slutten av tenårene. Jo eldre barna blir jo mer viktig blir ting som nærhet til venner/kjæreste/skole/helgjobb/fritidsaktiviteter og hvor sentralt stedet er. Det behøver ikke være noe galt hjemme hos HI. Kjenner flere som flyttet hjemmefra så fort de ble 18 og som sjeldent dro hjem i helgene siden det var da de hadde tid til å være med venner samtidig som de hadde helgjobb ved siden av skole Anonymkode: 7ab6e...fe5
Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #19 Skrevet 10. september 2021 Anonym bruker skrev (51 minutter siden): Jeg er enig i at den turen bør utsettes. Samtidig er jeg litt uenig i de som sier av hun må se på mannen sin som grunnen til at datteren ikke vil være der. HI sier ikke noe om hvor gammel tenåringen er. Etter hva vi vet kan hun like godt være 13 år som 19. Siden hun tydeligvis selv kan velge hvor hun ønsker å bo vil jeg tro hun er i slutten av tenårene. Jo eldre barna blir jo mer viktig blir ting som nærhet til venner/kjæreste/skole/helgjobb/fritidsaktiviteter og hvor sentralt stedet er. Det behøver ikke være noe galt hjemme hos HI. Kjenner flere som flyttet hjemmefra så fort de ble 18 og som sjeldent dro hjem i helgene siden det var da de hadde tid til å være med venner samtidig som de hadde helgjobb ved siden av skole Anonymkode: 7ab6e...fe5 Hun er 15 år. Kan garantere at det ikke er pga stefar at hun ikke kommer hit så ofte. Anonymkode: 40872...809
Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #20 Skrevet 10. september 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Hun er 15 år. Kan garantere at det ikke er pga stefar at hun ikke kommer hit så ofte. Anonymkode: 40872...809 Men det er jo også akkurat det jeg sier. Hun er tenåring, det kan være 100 andre grunner Anonymkode: 7ab6e...fe5
Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #21 Skrevet 10. september 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): HI HER ! 😊😊😊😊 Godt å høre at dere er enig med meg. For meg er det ikke et spørsmål. Men min mann ble SVÆRT SKUFFET og sur på meg for mitt valg. Jeg mener at det ikke er et valg. Jeg gleder meg til hun kommer ❤🎈❤🎈❤🎈❤ Anonymkode: 40872...809 Ikke sant... Når mannen din reagerer slik.. Er det pga han at jenta di ikke vil til deg? Jeg taklet også veldig dårlig da ene foreldern min ble sammen med en ny. Må du og datter være hjemme hos dere? Mens mannen din er der? Hvorfor kan du ikke be dattern din med på Hotel da? Virker som du og henne trenger det mer enn deg og mannen.. Anonymkode: c90f8...e69
Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #22 Skrevet 10. september 2021 Selvom mannen din er grei, vil nok barnet ditt ha alenetid med bare deg. Du og datter burde dra på Hotel sammen. 😊 Anonymkode: c90f8...e69
Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #23 Skrevet 10. september 2021 Visste ungdommen om at dere skulle bort? her valgte og ungdommen å flytte til far, av ymse årsaker. Så ble plutselig alt annet enn å komme til meg, viktig. Tok ikke 9 mnd før hun dukka opp da, men 4. Snakket med henne på tlf og sånn, men hadde aldri tid. Og når hun plutselig ville komme så var det når jeg hadde planlagt andre ting. Anonymkode: b06c4...3d7
Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #24 Skrevet 10. september 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Visste ungdommen om at dere skulle bort? her valgte og ungdommen å flytte til far, av ymse årsaker. Så ble plutselig alt annet enn å komme til meg, viktig. Tok ikke 9 mnd før hun dukka opp da, men 4. Snakket med henne på tlf og sånn, men hadde aldri tid. Og når hun plutselig ville komme så var det når jeg hadde planlagt andre ting. Anonymkode: b06c4...3d7 Nei. Hun visste ikke at jeg hadde planer. Hun er verdens snilleste og greieste jente som aldri ønsker å "ødelegge" for meg. Anonymkode: 40872...809
Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #25 Skrevet 10. september 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Ikke sant... Når mannen din reagerer slik.. Er det pga han at jenta di ikke vil til deg? Jeg taklet også veldig dårlig da ene foreldern min ble sammen med en ny. Må du og datter være hjemme hos dere? Mens mannen din er der? Hvorfor kan du ikke be dattern din med på Hotel da? Virker som du og henne trenger det mer enn deg og mannen.. Anonymkode: c90f8...e69 Det er ikke pga mannen min. Jeg og mannen har vært sammen i årevis. Jeg vil i grunn ikke bruke mye penger på hotel Anonymkode: 40872...809
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå