Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #1 Skrevet 10. september 2021 Fikk flåttbitt for et par uker siden og fikk ring rundt det her om dagen. Var hos legen og fått penicillin. Dere som har opplevd dette, ble dere helt friske? Har jo hørt så mye om folk som blir syke i etterkant. Anonymkode: 6cd5c...197
Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #2 Skrevet 10. september 2021 Ja, mannen min fikk rød rung rundt flåttbitt og ble helt frist, null problem. De fleste blir jo ikke syke selv om de får den røde ringen og infeksjon. Anonymkode: c88a7...8e5
Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #3 Skrevet 10. september 2021 Ja, de aller aller fleste blir helt friske. Kjenner flere som har hatt erythema migrans og borreliainfeksjon, nevøen min fikk det i sommer. Han blir fulgt opp med prøver for å bekrefte at infeksjonen blir borte, kanskje du skal høre med legen om det? Anonymkode: 9d880...227
Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #4 Skrevet 10. september 2021 Ja, mannen. Det gikk fra rød prikk til 15cm på en dag. Hekt frisk. De fleste blir heldigvis det. Jeg har jobbet med borreliose å det er få (men for mange) som blir syke i ettertid. Anonymkode: 9f8b2...a11
Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #5 Skrevet 10. september 2021 Jeg bor i "flåttland" og kjenner mange, til og med folk som er lagt inn med intravenøs antibiotika og jeg vet bare om en som ble langvarig syk. De aller fleste blir friske altså. Anonymkode: 26e98...8fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå