Gå til innhold

Noen med iPhone som vet hva dette er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger kommer det en varslinglyd på telefonen uten at jeg har fått noen nye varsler. Og jeg skjønner ikke helt hvorfor den lyden kommer. Har tenkt at den kanskje kan komme av at jeg har uleste varsler, for eks. en messengermelding jeg ikke har lest enda. Men, hvordan får jeg evt skrudd av det, hvis det er det som lyden kommer av?

Anonymkode: e2825...cfc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

App varsel?

Anonymkode: 99a18...7a3

Skrevet

Har du smitte appen? Tror den plinger innimellom for å varsle at den fortsatt søker. 

Anonymkode: 5d779...62e

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

App varsel?

Anonymkode: 99a18...7a3

Ja, men når jeg sjekker så har jeg ingen nye varsler. Bare en ulest melding eller to. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Har du smitte appen? Tror den plinger innimellom for å varsle at den fortsatt søker. 

Anonymkode: 5d779...62e

Ja, kanskje det? Skrudd av alt på den appen nå i allefall. 

Skrevet

Nei, det var ikke smittesporingsappen, for har skrudd av alt på den.  Nå kom lyden igjen, og jeg har en ulest messengermelding. 

Skrevet

Kan være du har på lyd på en av appene men ikke merker, bannere eller forhåndsvisning? Gå på innstillinger - varslinger og sjekk appene dine.

Anonymkode: 84a34...4de

Skrevet

Skjer hos meg også. Noen ganger finner jeg ikke ut hva det er. Og noen ganger er det hvis noen feks har trykket liker el.l på en melding på messenger. Eller om jeg har en uåpnet messengermelding, og samme person sender flere meldinger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...