Anonym bruker Skrevet 9. september 2021 #1 Skrevet 9. september 2021 Har ikke nesespray i hus og er helt tett. Finnes det noe kjerringråd som åpner opp? Anonymkode: 743ee...c45
Anonym bruker Skrevet 9. september 2021 #2 Skrevet 9. september 2021 Det er så kjedelig å være tett. Om du ikke har saltvannsdråper, kan dette hjelpe for meg: Kok opp litt vann, til en temperatur som ryker/ damper, len deg over med et kjøkkenhåndkle over hodet slik at mest mulig varme og damp pustes inn gjennom nesen. Men vær forsiktig så du ikke brenner deg. Det må gjøres med omhu😊 2. Prøv å massere ansiktet slik at du får bihulene til å tømme seg. I pannen og ved nesen. Dette kan man finne tips til på nettet også😊 God bedring🍂🍁 Anonymkode: eeba1...c3c
Himmel og hav Skrevet 9. september 2021 #3 Skrevet 9. september 2021 Peppermynteolje, mentholatum, eucalyptusolje ol kan smøres under nesa eller pustes inn, om du kan puste litt gjennom nesa. Lag saltvannsoppløsning selv og skyll nesa med den. (1 strøken ss salt til 1 liter vann).
Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #4 Skrevet 10. september 2021 Fenu max på helsekost bukkehornsfrø er ingredienser. Eller kjøpe bukkehornsfrø knust eller hel. Anonymkode: 32556...1e5
November-spire-79 Skrevet 10. september 2021 #5 Skrevet 10. september 2021 Jeg husker at jeg fikk råd om å putte løk i hvert nesebor. En sånn tynn bit, som må være lang nok til å kunne dra den ut igjen. Husker ikke om det hjalp😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå