Anonym bruker Skrevet 11. september 2021 #51 Del Skrevet 11. september 2021 Anonym bruker skrev (På 10.9.2021 den 18.55): Jeg får si som alle andre på dette forumet. Sliter du med leseforståelse? Okei. Fram med teskje. Datteren min kom hjem fra skolen og fortalte at medelever hadde fått beskjed om å gå til bussen som stod utenfor. Den gikk nemlig til vaksinasjonsstedet. Min datter gikk ikke på. Jeg ble sjokkert når hun fortalte meg dette fordi jeg hadde ikke fått noe informasjon om dette fra skolen. Dere påstås at alle får mail fra helsenorge ? Mail fra skolen? Vel, ikke jeg. HI Anonymkode: b06bf...179 Hvorfor skal du ha beskjed om hvordan vaksinen skal settes om barnet ikke skal ha vaksine? Om dere velger å ikke vaksinere - OK. Men dere velger da vekk flere ting for barnet fremover. Også retten til å bestemme hvordan vaksinen skal settes for andre. Anonymkode: 466cf...4ae Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144421258-n%C3%A5-busser-de-barna-til-vaksinen/page/3/#findComment-149606825 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg