Anonym bruker Skrevet 9. september 2021 #1 Skrevet 9. september 2021 Hei, hvordan fungerer egentlig dette med å søke sykepenger..? Jeg har lest at man kan søke siste dagen av sykemeldingen..men hva skjer om sykemeldingen blir forlenget? Altså la oss si at man er sykemeldt i 3 uker..også blir den forlenget med 3 uker..må man da virkelig vente i 6 uker + 4 uker behandlingstid? Hva i svarte skal man da leve av i mellomtiden hvis man ikke har sparepenger? 😯 stemmer dette eller tar jeg helt feil? Hilsen forvirret Anonymkode: 09049...cf8
Anonym bruker Skrevet 9. september 2021 #2 Skrevet 9. september 2021 Man får melding fra nav når man kan søke. Jeg har vært sykmeldt en stund nå, og siden sykemeldingen var på over 4 uker, fikk jeg melding etter 2 uker. Vil tro du får melding når den første sykmeldingen er ferdig. Tar ca 2 uker fra man søker til pengene kommer. Anonymkode: 74bcd...f02
Anonym bruker Skrevet 9. september 2021 #3 Skrevet 9. september 2021 Du må søke for hver enkelt sykemelding. Anonymkode: 48024...cb0
Anonym bruker Skrevet 9. september 2021 #4 Skrevet 9. september 2021 Selvom sykemeldingen blir forlenget så får du beskjed om å sende inn hver gang den du har går ut. Anonymkode: 68a63...b37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå