Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #26 Skrevet 10. september 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Har lærere jobbtelefon? Anonymkode: 24220...9bb Nei. Anonymkode: 0d543...e64
Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #27 Skrevet 10. september 2021 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Har lærere jobbtelefon? Anonymkode: 24220...9bb På barneskolen mine barn har gått på har de det, men ikke på ungdomsskolen. Anonymkode: a0ca9...03c
Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #28 Skrevet 10. september 2021 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Nei. Anonymkode: 0d543...e64 Her har alle trinn en trinntelefon. Så det er forskjellig. Her sender vi sms på er laaaaangt nummer som både går inn i visma og på trinntelefonen. Anonymkode: a1336...7b7
Anonym bruker Skrevet 10. september 2021 #29 Skrevet 10. september 2021 En mail eller en sms kan du sende meg når som helst. Jeg svarer når jeg har tid. Nå jobber jeg i vgs, og både telefonnummeret mitt og mailadressen er å finne på skolens hjemmeside. Jeg oppfordrer elevene mine til å sende beskjed hvis de blir forsinket eller ikke kommer, og også til å ta kontakt, gjerne på mail, hvis de har faglige spørsmål. Funker helt fint! Ikke så begeistret for å bli oppringt, men da jeg var kontaktlærer, så skjedde det av og til at jeg ble ringt opp av foreldre. Aldri uten god grunn! Aldri vært plagsomt. Anonymkode: 24dec...eaf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå