Anonym bruker Skrevet 9. september 2021 #1 Skrevet 9. september 2021 Det er så merkelig å høre Sylvi Listhaug prate om de venstreradikale sosialistene som vil rasere velferdsstaten. Hadde det vært opp til FrP ville vi ikke hatt noe oljefond til å sponse velferden, og heller ingen velferdsgoder som sterkt subsidiert helsehjelp, rett til ferie, omsorgspermisjon, velferdspermisjon, sykepenger, trygd etc. Det samme tenker jeg når jeg hører Høyre rakke ned på offentlig byråkrati. Er det noen som bygger opp et baktungt byråkrati er det vel høyresiden, men sine krav til testing i skolen, overdreven dokumentasjon og NPM. Mistilliten til offentlige institusjoner og arbeidstakere skinner stadig gjennom. Anonymkode: 3e369...cdf
Anonym bruker Skrevet 9. september 2021 #2 Skrevet 9. september 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Det er så merkelig å høre Sylvi Listhaug prate om de venstreradikale sosialistene som vil rasere velferdsstaten. Hadde det vært opp til FrP ville vi ikke hatt noe oljefond til å sponse velferden, og heller ingen velferdsgoder som sterkt subsidiert helsehjelp, rett til ferie, omsorgspermisjon, velferdspermisjon, sykepenger, trygd etc. Det samme tenker jeg når jeg hører Høyre rakke ned på offentlig byråkrati. Er det noen som bygger opp et baktungt byråkrati er det vel høyresiden, men sine krav til testing i skolen, overdreven dokumentasjon og NPM. Mistilliten til offentlige institusjoner og arbeidstakere skinner stadig gjennom. Anonymkode: 3e369...cdf Helt enig - du observerer det samme som meg. Innimellom skulle jeg ønske at alle fjolsene fra Livet’s Hare Skole fikk prøve 4 år med FrP i flertall. Det ville rakne totalt rundt dem. Og de ville (muligens) ha skjønt at den eneste grunnen til at de selv hadde klart seg, var at samfunnet rundt dem faktisk hadde vært humant og ivaretakende, også overfor udugelige folk. Anonymkode: 13593...8a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå