Gå til innhold

Hvilken lydbok-app er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble inspirert av strikketråden. Jeg er en strikke-hater, men elsker strikkesokker, så nå skal jeg lære meg det. Og da kan jeg ikke lese i bok samtidig (og sikkert ikke se på serier heller, siden jeg ikke er flink til å strikke), så da skal jeg heller høre på lydbok.

Hvilken app bruker du?

Jeg har lyst til å høre bøker hovedsakelig på norsk, men kanskje også engelsk også

Anonymkode: 51268...b45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Storytel og er veldig fornøyd. Veldig mange bøker å velge mellom på norsk, svensk og engelsk.

Slik jeg forstår det har Storytel ikke så nye bøker av norske forfattere, men jeg synes ikke det er noe problem å finne masse å hører på

Anonymkode: e626d...661

Skrevet (endret)

Jeg bruker den appen som har den boken jeg vil høre på. Bytter, med andre ord. Akkurat nå er det fabel.

Endret av amandine
Skrevet
amandine skrev (2 timer siden):

Jeg bruker den appen som har den boken jeg vil høre på. Bytter, med andre ord. Akkurat nå er det fabel.

Ja selvfølgelig, det burde jeg jo ha klart å tenke meg til selv 😊

Anonymkode: 51268...b45

• 6 måneder senere...
Skrevet

Jeg gjør som Amandine, bytter etter hvilke bøker jeg ønsker å høre på. Har stort sett enten Storytel eller Fabel.

Skrevet

Vi har også Nextory. Jentungen hører lydbok på senga. 

Anonymkode: 13f97...ff2

Skrevet

Har dere prøvd bookbites? Gratis app hvor du låner lydbøkene som på biblioteket. Jeg har ikke prøvd den enda, men tenkte å gi den et forsøk, synes de andre appene koster veldig mye😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...